Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Ευχάριστος σύντροφος το Audi A4 Avant

Διαβάστηκε από 26481 αναγνώστες - 22/7/2020

Κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, το Α4 Avant αποδεικνύεται ένας πολύ ευχάριστος σύντροφος. Ο αυτόματος έλεγχος κλιματισμού δημιουργεί ευχάριστες θερμοκρασίες με το πάτημα ενός κουμπιού, τα καθίσματα έχουν τέλεια εφαρμογή και το εσωτερικό απολαμβάνει πολλούς επαίνους. Η πλοήγηση σε πραγματικό χρόνο λειτουργεί γρήγορα και αξιόπιστα και τα συστήματα βοηθείας λειτουργούν τόσο ομαλά, που κανείς δεν αμφιβάλλει για το λόγο του ύπαρξής τους.



Αυτό ισχύει ακόμη και για τον βοηθό παρκαρίσματος, χάρη στον οποίο το A4 παρκάρει γρήγορα και χωρίς ζημιές ακόμα και σε μικρά κενά. Η Audi έχει επίσης προσθέσει μερικά ωραία gadgets στα χειριστήρια, όπως η εικονική οθόνη οργάνων. Τα πάντα λειτουργούν τέλεια και, μετά από μια σύντομη εξοικείωση, ταιριάζουν γάντι στο γνωστό σύστημα της Audi με τα κεντρικά κουμπιά MMI.



Ο επιλογέας ταχυτήτων δεν παρέχει ικανοποιητική πληροφόρηση, με αποτέλεσμα να κοιτάζεις ασυνείδητα αν έχει επιλεγεί σωστά το D ή P. Κατά τα άλλα, το Avant είναι τόσο διασκεδαστικό και χαλαρό, που αναγκάζει τον οδηγό του  σε σημαντική έλλειψη λέξεων.
«Σχεδόν τέλεια!». Συνοψίζει σωστά ο συντονιστής αυτοκινήτων δοκιμών Gunnar Heisch. Τα εύσημα παίρνει ο ζωντανός, ομαλός τετρακύλινδρος δύο λίτρων, του οποίου οι 190 ίπποι μετατρέπουν τα 300 χιλιόμετρα προς στους συναδέλφους μας στο Βερολίνο, σε ένα πολύ σύντομο ταξίδι. Το 2.0 TFSI κρατάει εύκολα ταχύτητες κοντά στα 220 ή και περισσότερο. Ένας κινητήρας βενζίνης που δεν χρειάζεται να φοβάται τους ντίζελ, τουλάχιστον σε ταμπεραμέντο.



Στη δοκιμή αντοχής, με το μενού να περιλαμβάνει μεγάλο ποσοστό αυτοκινητοδρόμων, χρειάζεται 8,6 λίτρα κατά μέσο όρο, στο δε κανονικό μας γύρο, ακόμη και ένα λίτρο λιγότερο. Αν υπάρχει κάτι για να διαμαρτυρηθείτε, τότε τα βλέμματα στρέφονται και πάλι στο S tronic. Το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη ενοχλεί στην εκκίνηση και κατά την αργή οδήγηση, γεγονός που καθιστά τα κιβώτια των BMW και Mercedes, σαφώς πιο άνετα, ενώ στις διαδρομές μακρινών αποστάσεων, αυτό δεν γίνεται αισθητό. Η ανάρτηση έχει ήρεμη και βελούδινη συμπεριφορά σε περισσότερο από το 95% των περιπτώσεων, ακόμα και αν χρειαστεί να αποσβέσει μεγάλες ανωμαλίες του οδοστρώματος.



Επιπλέον, ο Martin Puthz παρατηρεί ότι φθείρεται το σκληρό πλαστικό στα καλύμματα των καθισμάτων, τα πλαϊνά των θυρών και τα προσκέφαλων, οπότε το καλύτερο είναι να προσέχετε κατά τη χρήση. Ωστόσο, το A4 επιβιώνει τα 100.000 χιλιόμετρα χωρίς απώλειες ή ζημιές. Η τελική αποσυναρμολόγηση δείχνει πόση μακροπρόθεσμη ποιότητα υπάρχει στην πραγματικότητα στο αυτοκίνητο. Αξιόπιστος κινητήρας, πουθενά διάβρωση, οποιαδήποτε βίδα θα μπορούσε να λυθεί εύκολα. Ακόμα και το επιρρεπές S tronic δεν είχε συλλέξει καμία τριβή στον μαγνήτη. Καθώς ο εμπειρογνώμονας της Dekra Günther Schiele ολοκληρώνει το έλεγχο του, κρατά τα δάχτυλά του σταυρωμένα. Το Α4 βρίσκεται ακριβώς στο σημείο όπου θέλει να παίξει: στην κορυφή.