Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Θέσεις 54 έως 44

Διαβάστηκε από 175749 αναγνώστες - 5/6/2020

54η θέση: KIA Carens 1.7 CDTi • Ήδη στην ενδιάμεση αναφορά μετά από τα συνηθισμένα 100.000 χιλιόμετρα, το Carens είχε επιτύχει μόνο ένα 3+, εξαιτίας των ελαττωματικών αισθητήρων στάθμευσης και ενός ρουλεμάν τροχού. Με δεδομένο, όμως, ότι οι Κορεάτες παρέχουν μια υπερβολικά μεγάλη εγγύηση, εμείς επεκτείναμε το test. Στη συνέχεια ακολούθησε η αποσυναρμολόγηση, η οποία αποκάλυψε ένα απροσδόκητο πρόβλημα: σκουριά στο «κόψιμο» της πίσω πόρτας. Η τεχνολογία του Carens είναι βασικά αξιόπιστη, έστω κι αν αυτό το van είχε περισσότερα ελαττώματα από άλλα μοντέλα δοκιμής διαρκείας της KIA στο παρελθόν. Αρνητικοί βαθμοί: 29. Βαθμός: 3-.



53η θέση: Ford Mondeo SW 1.5 EcoBoost • Αυτό το Mondeo είναι ένα αποδεδειγμένα καλό αυτοκίνητο. Το εν λόγω station wagon είναι πραγματικά ικανό για πολλά πράγματα. Δυστυχώς, όμως, η Ford μετεξέλιξε το μοντέλο προς τη λάθος κατεύθυνση: η ανάρτηση είναι υποδεέστερη, αλλά και το concept της χρήσης των διάφορων συστημάτων στο cockpit υστερεί. Παρ 'όλα αυτά, χωρίς τη χαλαρή βίδα στο intercooler, η οποία ήταν η αιτία της βλάβης, το Mondeo SW θα είχε αποσπάσει το βαθμό 2. Στο τέλος, όμως, κατάφερε μόλις ένα «3». • Αρνητικοί βαθμοί: 27. Βαθμός: 3.



52η θέση: Ford Kuga 2.0 TDCi 4x4 • Το Kuga δυσκολεύτηκε με τεράστιες ζημιές, που θα μπορούσε να έχει αποφύγει: ελαττωματικοί μηχανισμοί υαλοκαθαριστήρων στα 39.042 χιλιόμετρα (σύμφωνα με τη Ford, «μια μεμονωμένη περίπτωση») και μια ρωγμή στο κιβώτιο ταχυτήτων στα 50.100 χιλιόμετρα. Κατά την αποσυναρμολόγηση εμφανίστηκαν επίσης πολλοί αγωγοί εισαγωγής αέρα με πάρα πολλούς κόκκους - αυτό είναι και μια εξήγηση για την επιδείνωση της απόδοσης του κινητήρα προς το τέλος της δοκιμής. Για τη Ford αυτό είναι ένα φαινόμενο, που δεν είναι ακόμη γνωστό, και το οποίο ήθελαν να συνεχίσουν να το ελέγχουν περαιτέρω. • Αρνητικοί βαθμοί: 25. Βαθμός: 3.



51η θέση: BMW 540i xDrive Touring • Η Σειρά 5 δεν απέφυγε τα προβλήματα κατά τη δοκιμή διαρκείας: Αρχικά το τιμόνι έπρεπε να αντικατασταθεί, στη συνέχεια ο κινητήρας άρχισε να λειτουργεί ανήσυχα από τα 90.000 χιλιόμετρα, ενώ ένας σπασμένος σκληρός δίσκος αποκαλύφθηκε κατά την αποσυναρμολόγηση. Σε μια BMW 84.000 ευρώ (στη Γερμανία) τέτοια πράγματα δε θα έπρεπε να συμβαίνουν. • Αρνητικοί βαθμοί: 25. Βαθμός: 3.



50η θέση: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI • Η Skoda Fabia αποδείχθηκε ένα καλό και συνετό station wagon στο test. Στα 83.000 χιλιόμετρα, όμως, η Fabia σταμάτησε ξαφνικά να λειτουργεί. Αιτία ήταν ένα πολύ μικρό καλώδιο της μίζας, το οποίο τελικά κόπηκε. Η Skoda διόρθωσε αυτό το λάθος και στην παραγωγή. Επίσης, η ακινητοποίηση και η απρογραμμάτιστη επίσκεψη στο συνεργείο στοίχισαν 18 αρνητικούς βαθμούς στη Fabia Combi και δεν επέτρεψαν καλύτερη βαθμολογία στο test αντοχής. • Αρνητικοί βαθμοί: 24. Βαθμός: 3+.



49η θέση: VW up 1.0 TSI • Το up έκανε με μια σκληρή αρχή στο τεστ αντοχής. Μια λανθασμένη εγκατάσταση στεγανοποίησης στο διάφραγμα μεταξύ περιοχής κινητήρα και εσωτερικού προκάλεσε τη ροή συμπυκνωμένου νερού από το σύστημα κλιματισμού στο σαλόνι του αυτοκινήτου. Υπήρχαν, όμως, κι άλλα προβλήματα. Συμπέρασμα: Όσο πειστικά ήταν τα στοιχεία του κρατήματος στο δρόμο, της άνεσης και της ασφάλειας κατά την οδήγηση, η ποιότητα ήταν μερικές φορές απογοητευτική. Μετά από όλα αυτά, στο πλαίσιο του facelift τον Οκτώβριο του 2014, το VW έχει πλέον βελτιωθεί κατά πολύ. • Αρνητικοί βαθμοί: 22. Βαθμός: 3+.



48η θέση: Opel Meriva 1.7 CDTI • Με το Meriva η Opel βρίσκεται σε έναν καλό δρόμο για την εξέλιξη παλαιών αρετών. Ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων του έδειχναν από φρέσκα έως καινούργια στο τέλος της δοκιμής. Ωστόσο, η έννοια της μεταβλητότητας των εσωτερικών χώρων δεν ήταν πάντα πειστική στην πράξη. Πάντως, το Meriva δε μας απογοήτευσε ποτέ. Μόνο μερικά μικρά ελαττώματα ανέτρεψαν την ισορροπία του. Το ηλεκτρικό κύκλωμα στο εσωτερικό δεν ήταν πάντα ευχάριστο, και λόγω των μικρών βλαβών του συσσωρεύτηκαν στο τέλος μερικοί αρνητικοί βαθμοί. • Αρνητικοί βαθμοί: 21. Βαθμός: 3+.



47η θέση: MINI Cooper SD Countryman • 35.440 ευρώ κοστίζει αυτό το αυτοκίνητο στη Γερμανία, επομένως σαφώς και είχαμε υψηλές προσδοκίες από ένα τέτοιο μοντέλο. Το γεγονός ότι το Countryman με τη σκληρή ανάρτησή του, αλλά και τα χτυπήματά της μας εκνεύριζε, ήταν απογοητευτικό. Αλλά δεν ήταν τα πάντα άσχημα. Η ανθεκτικότητα του μικρού life style SUV είναι σε βασικές γραμμές καλή. Αν οι μηχανικοί δεν είχαν κάνει οικονομία χώρου με το... υγρό φρένων, το αποτέλεσμα για το MINI θα ήταν ακόμα καλύτερο. • Αρνητικοί βαθμοί: 21. Βαθμός: 3+.



46η θέση: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI • Το γρήγορο και χαλαρό Zafira παραμένει ένας πραγματικός φίλος της οικογένειας - αν και δεν έχει υποστεί ένα αποτελεσματικό facelift. Με ισχυρό diesel κινητήρα, άνετη ανάρτηση και καλό εξοπλισμό, αυτό το van προσφέρει πολύ... αυτοκίνητο για τα λεφτά του. Αν εξαιρεθούν η προβληματική απόσβεση κραδασμών στον πίσω άξονα και η αστοχία του συστήματος κλιματισμού, το Zafira εκνευρίζει κατά τα άλλα μόνο με μικροπράγματα, όπως η κεντρική κονσόλα, που τρίζει. • Αρνητικοί βαθμοί: 20. Βαθμός: 2-.



45η θέση: KIA Optima 1.7 CRDi • Στον πυρήνα του το Optima είναι ένα καλό αυτοκίνητο και ήταν πειστικό κατά την τελική εξέτασή του. Ωστόσο, κορυφαίες θέσεις στα test αντοχής υπάρχουν μόνο αν η τεχνολογία δεν προκαλεί προβλήματα. Μια είσοδος νερού στα ηλεκτρονικά των αμορτισέρ και μια ζημιά του συμπλέκτη ανάγκασαν το KIA να επισκεφθεί το συνεργείο δύο φορές εκτός προγραμματισμού. • Αρνητικοί βαθμοί: 20. Βαθμός: 2-.



44η θέση: Hyundai i10 1.2 • Το i10 έκανε ένα τεράστιο βήμα σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, καθώς δεν είναι πια μόνο ένα πειστικό αυτοκίνητο πόλης. Μόνο ο συμπλέκτης προκάλεσε προβλήματα στο αυτοκίνητο της δοκιμής. Η αντικατάστασή του κοστίζει στη Γερμανία περίπου 740 ευρώ. Καλύφθηκε από την εγγύηση; Όχι, αφού πρόκειται για ένα αναλώσιμο μέρος! • Αρνητικοί βαθμοί: 20. Βαθμός: 2-.