Αυτά μπορεί ουσιαστικά να ταξινομηθούν σε 2 κατηγορίες
1. Με μπεκ στην πολλαπλή εισαγωγή
2. Με μείκτη στην εισαγωγή αέρα του πετρελαιοκινητήρα.
Όμως υπάρχει η δυνατότητα για μια επιπλέον ταξινόμηση ανάλογα με το είδος του ψεκασμού:
1. Μόνος ψεκασμός
2. Πολλαπλός σειριακός ψεκασμός
Τι ισχύει από πλευράς Νομοθεσίας;
Τον πρώτο μήνα του 2015, δόθηκε το πράσινο φως για την ανάμειξη πετρελαίου με φυσικό αέριο και για την ελληνική αγορά. Όμως θολό έμεινε το νομοθετικό πλαίσιο σε ότι αφορά τη μίξη υγραερίου με πετρέλαιο, παρά το γεγονός πως στην αγορά υπάρχουν ήδη πολλά συστήματα που επιτρέπουν την συγκεκριμένη μίξη.
Κίνηση που εκτός από το αναμφισβήτητο όφελος στους οδηγούς, θα αυξήσει κατά πολύ τις θέσεις εργασίας γύρω από το συγκεκριμένο αντικείμενο.
Αυτό που μας επισήμανε και στις δηλώσεις του επί του θέματος ο κ. Πέτρος Καραμπίλας, Τεχνολόγος Οχημάτων και Γενικός Διευθυντής τουΙΔΕΑΑ, είναι πως η ισχύουσα νομοθεσία έχει προς το παρόν τουλάχιστον μικρά νομοθετικά κενά και αναμφίβολα θα χρειαστούν διευκρινίσεις για το πως τα αυτοκίνητα που έχουν δεχτεί την μετατροπή θα περνάνε στο ΚΤΕΟ, αλλά και πως θα εφαρμόζεται η ισχύουσα σήμανσή τους.
40 νέα πρατήρια CNG από την CTIP Oil & Gas S.R.L
Μπορεί ο αριθμός των πρατηρίων με CNG να είναι προς το παρόν μικρός, ωστόσο το μέλλον φαίνεται αισιόδοξο, αν η CTIP Oil & Gas S.R.L. -ιταλική εταιρεία που δραστηριοποιείται σε 45 χώρες- προχωρήσει στα πλάνα της τα οποία προβλέπουν την κατασκευή ενός δικτύου με 40 συνολικά πρατήρια. Αυτή η επένδυση θα είναι του ύψους των 200 εκ. ευρώ και θα δώσει μεγάλη ώθηση στην αεριοκίνηση στην ελληνική αγορά. Μάλιστα, σύμφωνα με τον διευθύνων σύμβουλο της επιχείρησης, κ. Reda Ginema, στο πλάνο των επενδύσεων της CTIP Oil & Gas, προβλέπεται και η δημιουργία ειδικής μονάδας μετατροπής των πετρελαιοκίνητων οχημάτων, προκειμένου να είναι σε θέση να κάνουν χρήση και του φυσικού αερίου (CNG) ως καύσιμο. Τέλος, να σημειώσουμε πως ο πρώτος σταθμός φυσικού αερίου θα χρειαστεί 6-8 μήνες για την ολοκλήρωση του καθώς ταυτόχρονα θα γίνεται και η εκπαίδευση του προσωπικού, ενώ έχει υπολογιστεί πως για την 24ωρη λειτουργία κάθε σταθμού θα χρειαστούν περίπου 40 εργαζόμενοι.