Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 12826 αναγνώστες - 2/1/2017
Το Toyota C-HR βασίζεται στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα TNGA της ιαπωνικής φίρμας, στην οποία πατάει και το Prius. Στην πράξη το C-HR παρουσιάζει ένα ιδιαίτερα ευχάριστο οδηγικό προφίλ, που θα εκτιμηθεί από το νεανικό κοινό στο οποίο στοχεύει το νέο μικρομεσαίο crossover της Toyota. Η πρώτη θετική εντύπωση είναι η εξαιρετική θέση οδήγησης, που είναι χαμηλή, με καλή στήριξη και με το τιμόνι ακριβώς στα χέρια σου. Ξεκινώντας την οδηγική γνωριμία με το νέο C-HR εντυπωσιάζεσαι με την σταθερότητα και την ακαμψία του αμαξώματος. Η ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και διπλά ψαλίδια πίσω) είναι σπορτίφ και μάλλον σφιχτή, ενώ στους δρόμους της παρουσίασης γύρω από την Μαδρίτη, δεν έδειξε να έχει απότομες αντιδράσεις ή να κοπανάει. Κρατάμε μια μικρή επιφύλαξη για την συμπεριφορά της στους ελληνικούς δρόμους. Ο 1,2 Τ κινητήρας έχει πολιτισμένη λειτουργία και χαμηλό επίπεδο θορύβου, ενώ συνεργάζεται άψογα με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο. Το υβριδικό σύνολο προσφέρει εξαιρετική οικονομία, με μέση κατανάλωση 5,2 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με το trip computer. Το τιμόνι είναι ακριβές και τα φρένα αποτελεσματικά.
Συμπέρασμα
Η Toyota επανέρχεται δυναμικά στην κατηγορία που ίδρυσε το 1994 με το 1ης γενιάς RAV4. Όπως και τότε, δείχνει τον δρόμο τόσο σχεδιαστικά, όσο και μηχανικά, εξαιρώντας το diesel από την γκάμα της και αναβαθμίζοντας την υβριδική έκδοση. Το σίγουρο είναι ότι ανατρέπει, και πάλι, τα δεδομένα.