autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Τι σχολιάζουν οι αναγνώστες για τα ηλεκτρικά VW που δεν πουλάνε στην Ελλάδα

Τι σχολιάζουν οι αναγνώστες για τα ηλεκτρικά VW που δεν πουλάνε στην Ελλάδα

Γιατί δεν πουλάει η VW ηλεκτρικά; - Τι σχολιάζουν οι αναγνώστες

9/10/2025

Η έρευνα αγοράς του Autoagora για τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα άνοιξε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση γύρω από το γιατί τα ηλεκτρικά μοντέλα της Volkswagen παραμένουν σε τόσο χαμηλά νούμερα σε πωλήσεις. Οι αναγνώστες πήραν θέση, καταθέτοντας απόψεις που αναδεικνύουν διαφορετικές πτυχές του προβλήματος.

autoagora Team

Τα ηλεκτρικά της VW δεν πουλάνε στην Ελλάδα, και οι αναγνώστες το σχολιάζουν

Σύμφωνα με τα περισσότερα σχόλια στο άρθρο σχετικά με τις χαμηλές πωλήσεις των ηλεκτρικών VW στην Ελλάδα, το ζήτημα δεν είναι μόνο η τιμή, αλλά η σχέση ποιότητας–κόστους και η έλλειψη προσιτών επιλογών στη γκάμα της VW. Πολλοί επισημαίνουν πως οι κινεζικές μάρκες, προσφέρουν πιο ολοκληρωμένα και ετοιμοπαράδοτα ηλεκτρικά, με καλύτερο value for money. Άλλοι θεωρούν ότι η VW «έχασε το τρένο» της ηλεκτροκίνησης, καθυστέρησε να πρωτοπορήσει και πλέον ο ανταγωνισμός έχει προβάδισμα σε τιμές και τοποθέτηση στην αγορά.

Δεν λείπουν και οι αναφορές στην περιορισμένη υποδομή φόρτισης –ιδίως σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, όπου οι περισσότεροι δεν διαθέτουν ιδιωτική θέση στάθμευσης–, όπως και στην κοστολόγηση της VW που παραμένει ίδια με άλλες ευρωπαϊκές αγορές, παρά το χαμηλότερο εισόδημα στην Ελλάδα.

Τέλος, αρκετοί αναγνώστες μιλούν για θέματα αξιοπιστίας που πλήττουν την εικόνα της μάρκας, με βάση βενζινοκίνητα μοντέλα. δίνοντας έτσι έδαφος σε νέους «παίκτες» να κερδίσουν το κοινό.

Δείτε τα 200+ πρώτα σχόλια και αφήστε και εσείς την άποψη σας.

Ακολουθούν τα πιο δημοφιλή σχόλια αναγνωστών

«Γιατί είναι κατώτερα των Tesla, Hyundai, Kia κ.λ.π»
 
«Δες λίγο τι μοντέλα έχει η Tesla και η Hyundai και τι τεχνολογίες και τι η VW και θα το καταλάβεις.»
 
«Αν ήταν καλά, θα πουλούσαν. Προφανώς ο ανταγωνισμός τα ξεπερνά. Τα BYD δεν είναι και τόσο φθηνότερα, αλλά είναι ολοκληρωμένα αυτοκίνητα με καλό value for money. Δεν είναι θέμα τιμής, αλλά ποιότητας και τιμής. Η TESLA δηλαδή γιατί πουλάει? Ούτε φτηνότερα είναι, ούτε μικρά για την πόλη. Το αντίθετο. Ο καταναλωτής βλέπει πάντα τι τον συμφέρει.»
 
«Όταν δεν υπάρχει το «μικρό» ηλεκτρικό στην γκάμα της εταιρίας και όταν στα μεγαλύτερα ο ανταγωνισμός υπερτερεί σε τιμή και χρόνο παράδοσης, είναι φυσικό κι επόμενο η VW να πατώνει στα ηλεκτρικά. Βλέπεις μια γκάμα μοντέλων στην BYD που είναι για όλες τις τσέπες και ανάγκες του αγοραστικού κοινού, όπως επίσης και σχεδόν πάντα όλα τα μοντέλα της είναι ετοιμοπαράδοτα. Δικαίως λοιπόν βρίσκεται στην πρώτη θέση στις πωλήσεις ηλεκτρικών. Από την άλλη δεν νομίζω πλέον να ασχολούνται με την πεθαμένη ελληνική αγορά οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Ίσως να μη συμφέρει καν στην VW η παραγωγή μικρότερων και φθηνότερων ηλεκτρικών.»

«Αρχικά το άρθρο δεν λέει αν πουλάνε τα ηλεκτρικά γενικά… αλλά γιατί η VW είναι χαμηλά στις πωλήσεις της κατηγορίας των ηλεκτρικών και έχουν ποσοστό λιγότερο από 1% στην Ελληνική αγορά… Για εμένα έχασε έδαφος όταν έπρεπε να έχει πρωτοπορήσει…. Και επίσης δεν έχει ένα σχετικά προσιτό σε τιμή μοντέλο που θα της έδινε ένα καλό μερίδιο αγοράς με την βοήθεια πάντα του brand που την ακολουθεί..»
 
«Μην ξεχνάμε τα πάρα πολλά προβλήματα που είχαν τα πρώτα ID... Ε ο κόσμος πήγε στον ανταγωνισμό, του άρεσε, έμεινε»
 
«Έπρεπε να φτιάξει ένα ηλεκτρικό πόλης τύπου Polo, ή SUV σαν τα T-Roc που πηγαίνουν μπάλα στις πωλήσεις. Κρίμα ρε VW γιατί είσαι κολοσσός και άφησες κενό να σε φάνε άλλοι εκεί.»
 
«Κακά τα ψέματα, ένα ηλεκτρικό έχει μεγάλο ατού στην πόλη. Εκεί θα έπρεπε να στοχεύσει η VW και όχι στα μεγάλα»
 
«Διότι είναι ένα ημιτελές μη χρηστικό κακής ποιότητας προϊόν σε τρελά ακριβοί τιμή. Τόσο απλά.»
 
«Πλάκα κάνετε; Όλη η πιάτσα ξέρει ότι και η βενζίνη και πετρέλαιο είναι προβληματικά με ηλεκτρονικά πολλαπλασιαστές και διάφορα + ακριβά έχει βγει το όνομα πια. Τους ξεπέρασε και η Κίνα.»

«Ενώ στα υπόλοιπα δεν την έχει γυρίσει.»
 
«Ίσως αν έβγαζαν πιο φθηνό ηλεκτρικό για την πόλη, αντί για τα μεγάλα που βγάζουν, να είχαν καλύτερη επιτυχία.....»
 
«Ειδικά τώρα με την επέλαση των ποιοτικών κινεζικών, πάει έχει χαθεί το παιχνίδι»
 
«Οι Κινέζοι έχουν ξεφύγει και σε ποιότητα και σε τεχνολογία στα ηλεκτρικά. Απλά κάποιοι είναι κολλημένοι με ότι ίσχυε παλιά. Στις μπαταρίες είναι αιώνες μπροστά. Από εκεί άλλωστε τις προμηθεύονται οι περισσότεροι.»
 
«Πιστεύω φταίει και η κοστολόγηση.. Δεν γίνεται να έχει τις ίδιες ακριβώς τιμές με τη Γερμανία πχ, όταν οι μισθοί απέχουν παρασάγγας, κάπου ωπα!»
 
«Γιατί με λεφτά που ζητάνε, ο Κινέζος δίνει πολύ καλύτερα + στην Ελλάδα γενικώς ηλεκτρικά πουλάνε λιγότερο λόγω ότι πλειοψηφία ζει Θεσσαλονίκη και Αθήνα χωρίς δικιά τους θέση παρκινγκ με φορτιστή.»

Εσείς τι πιστεύετε; Ποιος είναι ο λόγος που οι Έλληνες έχουν γυρίσει την πλάτη στα ηλεκτρικά της VW; Πείτε μας τη γνώμη σας εδώ.

OPEL
PEUGEOT