Ο γνωστός μας 3κύλινδρος, 12βάλβιδος κινητήρας των 998 κ.εκ. βελτιώθηκε σε αρκετά σημεία προκειμένου να εξοπλίσει το νέο Aygo. Αυξήθηκε η συμπίεση, βελτιώθηκε η λίπανση και μειώθηκαν οι τριβές, είναι τα βασικά σημεία βελτίωσης. Αποδίδει 69 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και η αποδιδόμενη ροπή είναι 95 Nm στις 4.300 σ.α.λ., με τα 85 Nm να είναι διαθέσιμα από τις 2.000 σ.α.λ. Η κατανάλωση είναι 4,1 λτ/100 χλμ και οι εκπομπές CO2 95 γρ/χλμ. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 5τυχου μηχανικού κιβωτίου ή μέσω του x-shift, ενός αυτόματου κιβωτίου, ειδικά για το νέο Aygo, με μακρύτερες τις 3 τελευταίες σχέσεις, προς όφελος της οικονομίας.
Η διάταξη της ανάρτησης παραμένει η γνωστή μας, με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Τα αμορτισέρ και τα ελατήρια έχουν ρυθμιστεί από την αρχή για καλύτερη οδική συμπεριφορά και άνεση. Το τιμόνι έχει ηλεκτρική υποβοήθηση και η χρήση νέου ηλεκτροκινητήρα βελτίωσε την απόκρισή του κατά 14%. Η χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής στο αμάξωμα έχει σαν αποτέλεσμα να αυξηθεί η στρεπτική ακαμψία του αμαξώματος αλλά και να ελαφρύνει το νέο Aygo κατά 12 κιλά περίπου, ενώ έχει βελτιωθεί η ροή του αέρα γύρω και κάτω από το αμάξωμα, προκειμένου να βελτιωθεί η αεροδυναμική.
autoagora Team
Copyright © 2025 - autoagora.gr