
Πόσο άλλαξε σε τεχνολογία το νέο Plug-in υβριδικό MG HS PHEV+;
Έχει περισσότερη συνδυαστική ισχύ (272 από 258 άλογα) αλλά παρόμοιο τρόπο λειτουργίας.
Ο βασικός βενζινοκινητήρας έχασε σε ιπποδύναμη, αλλά μεγάλωσε η ισχύς στον έναν από τους δύο ηλεκτροκινητήρες.
Έχει περισσότερη ηλεκτρική λειτουργία & υπερδιπλάσια αυτονομία, γιατί πήρε και μεγαλύτερη & διαφορετικής σύστασης μπαταρία.
Άλλαξε κιβώτιο, απέκτησε μεγαλύτερο ρεζερβουάρ & ταχύτερη φόρτιση.
autoagora Team
Έχει περισσότερη συνδυαστική ισχύ (272 από 258 άλογα) αλλά παρόμοιο τρόπο λειτουργίας
Το νέο MG HS είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, φέρνοντας μία σειρά από διαφορές σε σχέση με τον προκάτοχό του. Οι μεγαλύτερες διαστάσεις που το τοποθετούν πλέον στην κατηγορία των μεσαίων SUV είναι ένα στοιχείο που... βγάζει μάτι, ταυτόχρονα όμως υπάρχουν διαφοροποιήσεις και στο μηχανικό του σύνολο. Αναφερόμαστε στην Plug-in έκδοση που πωλείται στη χώρα μας και η οποία άλλαξε σε σημαντικό βαθμό στις επιμέρους προδιαγραφές του.
Γνωστό και ως MG HS PHEV+, το 2ης γενιάς μεσαίο SUV έχει μεγαλύτερη συνδυαστική ιπποδύναμη. Πιο συγκεκριμένα, κέρδισε 14 άλογα σε σχέση με τον προκάτοχό του, καθώς πλέον αποδίδει 272 άλογα (από 258 PS).
Ο βασικός βενζινοκινητήρας έχασε σε ιπποδύναμη, αλλά μεγάλωσε η ισχύς στον έναν από τους δύο ηλεκτροκινητήρες
Για να προκύψει αυτή η διαφοροποίηση «άλλαξαν» τα τεχνικά χαρακτηριστικά των τριών κινητήρων του μοντέλου. Καταρχάς, έχουμε μείωση ισχύος στο 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό του μοτέρ (1.500 κ.εκ.), το οποίο από τους 162 «έπεσε» στους 143 ίππους. Την ίδια στιγμή υπάρχει πιο «ηλεκτρική» φιλοσοφία, με τη χρήση ισχυρότερου ηλεκτροκινητήρα (184 ίπποι από 122) ο οποίος συνεργάζεται με το θερμικό μοτέρ, έχοντας την από κοινού ευθύνη για την κίνηση του αυτοκινήτου. Το παρών δίνει κι ένας ακόμη ηλεκτροκινητήρας 150 ίππων, οποίος έχει αποκλειστική λειτουργία γεννήτριας ρεύματος.
Έχει περισσότερη ηλεκτρική λειτουργία & υπερδιπλάσια αυτονομία, γιατί πήρε και μεγαλύτερη & διαφορετικής σύστασης μπαταρία
Η παρουσία ενός πιο ισχυρού ηλεκτρομοτέρ αποδεικνύει και την στόχευση του MG HS PHEV+ στη διευρυμένη ηλεκτρική λειτουργία. Αυτό αποτυπώνεται και στις μετρήσεις του μοντέλου, καθώς έχει υπερδιπλάσια ηλεκτρική αυτονομία, στα 90 χλμ. (από 40 χλμ. που έκανε πριν). Φυσικά χρειάζεται και η παρουσία μίας μεγάλης για τα δεδομένα των Plug-in υβριδικών μοντέλων μπαταρία, πλέον στις 21,4 kWh (από 16,6 kWh). Συν τοις άλλοις, άλλαξε και χημική σύσταση, καθώς είναι LFP (φωσφορικού σιδήρου λιθίου) από NMC (κοβαλτίου νικελίου μαγγανίου).
Άλλαξε κιβώτιο, απέκτησε μεγαλύτερο ρεζερβουάρ & ταχύτερη φόρτιση
Οι διαφοροποιήσεις στην τεχνολογία συνεχίζονται με την τοποθέτηση ενός νέου κιβωτίου 2 ταχυτήτων που στέλνει την κίνηση στους εμπρός τροχούς (πριν υπήρχαν αθροιστικά 10 σχέσεις, 6 για το θερμικό και 4 για το ηλεκτρικό μοτέρ. Επίσης, μεγαλύτερο είναι και το ρεζερβουάρ, στα 55 λίτρα (από 37 λτ.), στοιχείο που ανεβάζει τη συνδυαστική αυτονομία του MG HS PHEV+ (πάνω από 1.100 χλμ. χωρίς τα «ηλεκτρικά χιλιόμετρα»). Τέλος, η μπαταρία φορτίζει και πιο γρήγορα, αφού πλέον η υποδοχή υποστηρίζει μέγιστη ισχύ 7 kW (από 3,7), ώστε και στο αντίστοιχο WallBox να γεμίζεις σε 3 ώρες.

