Αθάνατο LPG και γεμάτη τσέπη

Διαβάστηκε από 4089 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/10/2017

Κάψε τα μισά σε καύσιμο, αύξησε την αυτονομία και κράτα το κιτ σαν καινούργιο με μερικά απλά βήματα. Το LPG θα σου γεμίσει το πορτοφόλι.

 
   
Ρίξε τα ετήσια έξοδα καυσίμου στο μισό με LPG
 
Σύμφωνα με τα δεδομένα της αγοράς, αυτή τη στιγμή η μέση τιμή του LPG κυμαίνεται στα 0.81 ευρώ/λίτρο ενώ της αμόλυβδης βενζίνης στα 1.5 ευρώ/λίτρο περίπου. Με αυτόν τον τρόπο, οι ιδιοκτήτες οχημάτων που προχωρούν σε μετατροπή του οχήματός τους σε υγραέριο (ή αντίστοιχα αποκτούν ένα καινούργιο μοντέλο με εργοστασιακό σύστημα LPG), καταφέρνουν να ρίξουν αυτόματα στο μισό τα έξοδα μετακίνησης τους. Σε αυτό το σημείο, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι, η μειωμένη τιμή του LPG σε σχέση με τους υπόλοιπους τύπους καυσίμων, οφείλεται κυρίως σε δύο λόγους. Ο πρώτος ανάγεται στη φορολογία που επιβάλλεται και ο δεύτερος αφορά στην προσφορά. Πιο αναλυτικά, σήμερα η τελική τιμή πώλησης της βενζίνης στον καταναλωτή περιλαμβάνει περίπου 60% φόρους και δασμούς. Για το diesel κίνησης το ποσοστό αυτό είναι περίπου 50%, ενώ για το LPG το ποσοστό αντιστοιχεί περίπου στο 25%-30% της τελικής τιμής.
 

Τι κερδίζεις αν έχεις LPG και ποια είναι τα κυριότερα μέρη του

• Η τοποθέτηση υγραερίου είναι συμφέρουσα και ασφαλής λύση.
• Το υγραεριοκίνητο αυτοκίνητο, απαιτεί επιμέλεια στην συντήρηση από εξειδικευμένο τεχνικό, σε βαθμό μεγαλύτερο από ένα αυτοκίνητο που καταναλώνει μόνο βενζίνη.
• Σε καμία περίπτωση δεν καταστρέφεται ο κινητήρας, εάν συντηρείτε σωστά.

Όπως όλα τα πράγματα που σχετίζονται με το αυτοκίνητό μας, έτσι και το σύστημα υγραερίου θέλει το επαρκές service του, τουλάχιστον στα διαστήματα που ορίζει ο κατασκευαστής του. Γιατί ναι μεν το τοποθετήσατε για να έχετε τα οφέλη της οικονομίας που προσφέρει, αλλά να έχετε επίσης υπόψη σας, πως ένα κακοσυντηρημένο σύστημα δεν θα προσφέρει όλα όσα περιμένατε. 
  
Ποια τα κυριότερα μέρη και εξαρτήματα του συστήματος;
Ένα τυπικό σύστημα υγραερίου περιλαμβάνει τα εξής μέρη: 
• Τη δεξαμενή αποθήκευσης υγραερίου
• Τις διάφορες σωληνώσεις παροχής καυσίμου
• Την ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα παροχής υγραερίου
• Τον πνεύμονα, δηλαδή το μέρος αεριοποίησης υγραερίου που εξαερώνει και ρυθμίζει την παροχή υγραερίου ανάλογα με το φορτίο του κινητήρα
• Τα μπεκ ψεκασμού υγραερίου


Ακολούθα το πρόγραμμα της συντήρησης και θα σου μείνει για πάντα
Τα διαστήματα συντήρησης εξαρτώνται από τον τύπο του συστήματος που έχετε τοποθετήσει. Ο εκάστοτε κατασκευαστής ορίζει τα διαστήματα συντήρησης ανάμεσα στα 10.000, 15.000 και 20.000 χιλιόμετρα. Το πότε ακριβώς θα πάτε το αυτοκίνητό σας για service θα σας το πει ο εγκαταστάτης σας αναλόγως του kit που έχετε επιλέξει, ενώ αναγράφεται και στο book service το οποίο παραδίδεται στον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου έπειτα από την εγκατάσταση.
 
Διαγνωστικός έλεγχος των 1.000 χλμ. και τι περιλαμβάνει
Ο έλεγχος που πραγματοποιείται στα πρώτα 1.000 χλμ γίνεται καθαρά για τυπικούς λόγους και περιλαμβάνει:
Επιθεώρηση των μηχανικών και ηλεκτρικών μερών του συστήματος, έλεγχος διαρροών υγραερίου ή αντιψυκτικού υγρού του κυκλώματος ψύξης του κινητήρα. 
Επιπλέον γίνεται έλεγχος παραμέτρων (βενζίνης – αερίου) με τη χρήση Η/Υ καθώς και τον έλεγχο των μερών του συστήματος.
 
 
Προσοχή στα μπεκ
 
Κάθε 20.000 με 25.000 χιλ. (ανάλογα τον κατασκευαστή) θα πρέπει να αντικαθίστανται τα φίλτρα υγραερίου της παροχής και του πνεύμονα. Επίσης, τα μπεκ τύπου ηλεκτροβαλβίδων που τοποθετούνται από τους περισσότερους εγκαταστάτες θα πρέπει να ελέγχονται και να ρυθμίζονται κάθε 15.000 χιλ. ή μια φορά τον χρόνο τουλάχιστον.Σε περίπτωση που δε γίνει ρύθμιση, κάποιοι κύλινδροι του αυτοκινήτου πιθανόν να λειτουργούν με φτωχό μείγμα, με αποτέλεσμα αύξηση θερμοκρασιών και φθορά του κινητήρα. Από την άλλη, τα μπεκ τύπου βενζίνης μετά την τοποθέτηση δεν χρειάζονται καμιά συντήρηση, εκτός και εάν πάθουν κάποια βλάβη.Θεωρούνται τα καλύτερα μπεκ, κάνουν καλύτερο ομοιόμορφο ψεκασμό και μπορούν να τοποθετηθούν σε όλα τα συστήματα LPG, αλλά έχουν μεγαλύτερο κόστος αγοράς.

 
Αυτή είναι η άποψη του κόσμου για το LPG.
 
Πραγματοποιήσαμε μια έρευνα μεταξύ των κατόχων αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν ως εναλλακτικό καύσιμο το υγραέριο. Στη συγκεκριμένη έρευνα συμμετείχαν εκατοντάδες ιδιοκτήτες, οι οποίοι μέσω του ειδικού ερωτηματολογίου μας κατέθεσαν τη δική τους εμπειρία από την μετατροπή που πραγματοποίησαν. Η συντριπτική πλειοψηφία (άνω του 90%) των κατόχων-συμμετεχόντων δηλώνει την απόλυτη σχεδόν ικανοποίηση της, σχετικά με το υγραέριο.


92% θετικές απόψεις για την κατανάλωση
Η συντριπτική πλειοψηφία των συμμετεχόντων δηλώνει ικανοποιημένη από την κατανάλωση που παρουσιάζει το αυτοκίνητό τους, μετά την μετατροπή που πραγματοποίησαν

Καμία διαφορά στις επιδόσεις σύμφωνα με το 89%
Όπως έχουμε τονίσει πάρα πολλές φορές, δεν παρατηρούνται διαφορές στις επιδόσεις μεταξύ της εναλλαγής υγραερίου και βενζίνης. Αυτό αποδεικνύεται και από τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας, όπου το 89% αναφέρει ότι είναι από πάρα πολύ έως αρκετά ικανοποιημένο από τις επιδόσεις που παρουσιάζει το υγραέριο.

89% θετικοί για την αύξηση της αυτονομίας
Η μετατροπή ενός αυτοκινήτου σε υγραεριοκίνητο δίνει το πλεονέκτημα της αύξησης της αυτονομίας του με συνδυασμό των δύο τύπων καυσίμου. Όπως φαίνεται από τα αποτελέσματα που συλλέξαμε, το 89% συνολικά των συμμετεχόντων εκφράζει θετική γνώμη σχετικά με την αύξηση της αυτονομίας.
 

Tags: LPG

Σχετικες Ειδησεις


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων