Hyundai i30 N Performance vs Honda Civic Type R vs Renault Megane R.S. Trophy

Διαβάστηκε από 26594 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/9/2019

Η κοινότητα των GTI είναι πλέον πολύ ισχυρή. Υπάρχουν πια πολύ πιο δυναμικά μικρομεσαία μοντέλα σε σχέση με το παλιό μοντέλο από το Wolfsburg. Με τα Hyundai, Renault και Honda κάναμε ένα σωστό... χαμό στην πίστα του Nürburgring!

 
   
Οι πραγματικοί... βενζινοπότες δε στροφάρουν μέχρι τον «κόφτη», αλλά ως εκεί, που ο οδηγός τους τραβάει το χειρόφρενο, για να στρίψει. Μάλιστα, αυτό ισχύει για όλους τους σύγχρονους ανταγωνιστές του GTI, τα αντίστοιχα μοντέλα των Renault, Honda και Hyundai. Επίσης, τα κορυφαία μικρομεσαία τους εισάγουν νέα αρχικά σε αυτόν το μαγικό κόσμο: Megane R.S. Trophy, Civic Type R και i30 N Performance.

"Τρεις... εξτρεμιστές, οι οποίοι φρενάρουν με τη βοήθεια διάτρητων δισκόφρενων, διαθέτουν παθητική τετραδιεύθυνση και στρίβουν πιο ξεκάθαρα στις στροφές ή φέρουν μπλοκέ διαφορικό και δεν υπερστρέφουν στις κλειστές καμπές..."


Εδώ θα ενημερωθείτε για σκληροπυρηνικά, σπορτίφ μοντέλα, που κατασκευάστηκαν έτσι από το εργοστάσιό τους. Τρία από αυτά, λοιπόν, τα φέραμε στο Nürburgring και τα πιέσαμε πάρα πολύ. Στο τέλος τα αξιολογήσαμε και τους δώσαμε βαθμούς για τις επιδόσεις, τα έξοδα, τον ήχο τους, την οδηγική αίσθηση που παρέχουν, αλλά και τον ενθουσιασμό που προκαλούν.  

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων