Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Ford Focus από 14,806 ευρώ

Διαβάστηκε από 17207 αναγνώστες - 17/4/2018

Πριν λίγες μέρες η Ford παρουσίασε το ολοκαίνουργιο Focus 4ης  γενιάς ενώ αναμένεται στην χώρα μας του επόμενους μήνες. Ωστόσο το υπάρχον μοντέλο διατηρεί την φρεσκάδα του  χάρη στο τελευταίο facelift και φυσικά τους σύγχρονους κινητήρες του και την άκρως ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά.

Το Focus ακολουθεί τη σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία της φίρμας (ονομάζεται «One Ford») με τις εντυπώσεις να κλέβει κυρίως στο μπροστινό μέρος. Εκεί λοιπόν, το βλέμμα κερδίζει η νέα κυψελωτή γρίλια με το περίγραμμα χρωμίου, τα μακρόστενα και πιο επιθετικά φώτα και το καπό με τα μυώδη powerdomes.
 Σε γενικές γραμμές το μοντέλο χαρακτηρίζεται δυναμικό κάνοντας επιβλητική την παρουσία του ακόμη και από μακριά.

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι μοντέρνα με την κεντρική οθόνη αφής να κλέβει τις εντυπώσεις και να σε κερδίζει με την λειτουργικότητά της. Ποιοτικά, βρίσκεται στο άνω άκρο της κατηγορίας με τα μαλακά πλαστικά να καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό .

Στο κομμάτι των χώρων, να μπορούν να φιλοξενηθούν με άνεση τέσσερις ενήλικες επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 316 λίτρα με τη ρεζέρβα, ενώ με κιτ επισκευής αυξάνεται στα 363 λίτρα και κρίνεται άκρως ικανοποιητικός.

Αν κάτι χαρακτηρίζει το Ford Focus από την πρώτη του γενιά, αυτό είναι η fun to drive οδική συμπεριφορά, ανεξαρτήτως της έκδοσης που θα βρεθείς πίσω από το τιμόνι. Τραβάει από χαμηλά, έχει αρκετή δύναμη μέχρι τον κόφτη, ενώ οι αλλαγές των ταχυτήτων γίνονται εύκολα και γρήγορα. Από εκεί και πέρα, το τιμόνι έχει ηλεκτρική υποβοήθηση και είναι λίγο ελαφρύ σε βάρος, ωστόσο έχει άριστη πληροφόρηση, τόσο γύρω από την ευθεία, όσο και σε δρόμο με στροφές. Μάλιστα, είναι και αρκετά γρήγορο (2,6 στροφές από άκρη σε άκρη).
Όσον αφορά στην ανάρτηση αυτή ισορροπεί ιδανικά μεταξύ άνεσης και δυναμικών χαρακτηριστικών οδήγησης, αφού απορροφά τις ανωμαλίες όντας την ίδια στιγμή σφιχτή και μη επιτρέποντας έντονες κλίσεις στο αμάξωμα. Στο σημείο αυτό, μάλιστα, να πούμε πως το Focus παραμένει πιστό στους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω από τη βασική κιόλας έκδοση, κάτι που δεν συναντάται πια στα περισσότερα από τα μοντέλα της κατηγορίας.
 

Μάρκα FORD
Μοντέλο FOCUS
Version 1.0 100 PS 5D
Πόρτες 5
Κυβισμός 999
Κατηγορία ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ
Κυκλοφόρησε 2012
Facelift 2015
Crash Test Euroncap *****
   
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.)  
Μήκος 4358
Πλάτος 1823
Υψος 1484
Μεταξόνιο 2648
Μετατρόχιο εμπρός 1544
Μετρατρόχιο πίσω 1534
Χώρος αποσκευών min (λτ./ vda) 363
Χώρος αποσκευών max (λτ./vda) 1148
Δοχείο καυσίμων (λτ.) 55
ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ)  
Καθαρό 1195
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ)  
Κυβικά εκατοστά 999
Μέγιστη ισχύς (ps) 100
Στροφές μέγιστης ισχύος 6000
Μέγιστη ροπή (nm) 170
Στροφές μέγιστης ροπής 1400
Κύλινδροι - διάταξη 3
Διάμετρος 71,9
Διαδρομή 82
Βαλβίδες ανα κύλινδρο 4
Σχέση συμπίεσης 10
Εκκεντροφόροι - θέση 1E
Τροφοδοσία ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ
Turbo Ναι

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ