Kia Ceed 1.0 120 PS InMotion 17.400 ευρώ

    Διαβάστηκε από 10813 αναγνώστες - 12/2/2020

    Τρέμε ανταγωνισμέ, ήρθε το Kia Ceed!  Εμφάνιση, τεχνολογίες και οδηγικό προφίλ είναι για χειροκρότημα την ώρα που το downsizing είναι στα καλύτερα του.

    Εμφάνιση-σχεδίαση: Πάντα ενδιαφέρον, με τον τρόπο του
    Αποκλείεται η χαρακτηριστική tiger nose γρίλια, να μην σας τραβήξει την προσοχή αμέσως. Οι έντονες ακμές έχουν κυριεύσει το αμάξωμα, με τους αεραγωγούς να έχουν κατέβει χαμηλότερα λόγω του νέου προφυλακτήρα. Εξετάζοντας το από πίσω, έχει αλλάξει θέση η πινακίδα κυκλοφορίας, αφαιρέθηκαν εντελώς οι αεραγωγοί, ενώ αντί της γνωστής αεροτομής διατηρήθηκε το μικρό σπόιλερ στην οροφή. Γενικότερα οι καμπύλες μετατράπηκαν σε ακμές με αιχμηρή σχεδίαση, κάνοντας το νέο μοντέλο πιο δυναμικό και μοντέρνο.



    Εσωτερικό-χώροι: Πρακτικό και εξαιρετικά ποιοτικό
    Μεγάλη προσοχή στην ποιότητα έδωσαν οι υπεύθυνοι της Kia, κάνοντας το νέο Ceed, σχεδόν premium. Θέλετε η μπόλικη χρήση μαλακού πλαστικού, το προσεγμένο φινίρισμα, η εξαιρετική συναρμογή; Μάλλον όλα αυτά μαζί, συνθέτουν την εντυπωσιακή εικόνα στο εσωτερικό, που σχεδιαστικά ακολουθεί οριζόντια αρχιτεκτονική και δεν μπορούμε να πούμε πως είναι ιδιαίτερα μοντέρνα. Τα βλέμματα κερδίζει η 7άρα οθόνη στο κέντρο του ταμπλό (8άρα εάν διαθέτει δυνατότητα πλοήγησης), ενώ η οδηγοκεντρική φιλοσοφία ολοκληρώνεται με οθόνη και ταμπλό να έχουν μία πολύ μικρή κλίση προς το μέρος του οδηγού. Ευρυχωρία και πρακτικότητα, δεν επηρεάζονται ούτε στο ελάχιστο φυσικά, με χώρο για 5 ενήλικες και μεγάλο πορτ-παγκάζ στα 395 λτ.




    Κινητήρας: Ικανός και με άριστα συνεργάσιμος με το 6άρι κιβώτιο
    Ο 1,0 T-GDI του Ceed αποδεικνύεται ικανότατος, με τους 120 ίππους του να «φαίνονται» σε κάθε πίεση του γκαζιού. Στην πράξη παρουσιάζει καλή απόκριση και ελαστικότητα από χαμηλά, με τα 175 Nm ροπής να είναι διαθέσιμα από τις 1.500 σ.α.λ. μέχρι τις 4.000 σ.α.λ., Δεν ενθουσιάζει με τις επιδόσεις του, αλλά κινεί άνετα το 1.297 κιλών αμάξωμα και δεν να «κρεμάει» σε υψηλότερες στροφές. Η κατανάλωση του μετρήθηκε στα 7,8 λτ./100 χλμ, νούμερο που το λες πάντως λίγο τσιμπημένο.  Ο τρόπος που απλώνεται η ισχύς του μοτέρ είναι αρκετά γραμμικός, με σχετικά πολιτισμένη λειτουργία, αν και κάποιες δονήσεις μεταφέρονται στην καμπίνα, που ωστόσο δεν ενοχλούν, απλά «θυμίζουν» την τρικύλινδρη φύση του. Τέλος, το 6τάχυτο κιβώτιο με τον εξαιρετικό σε αίσθηση επιλογέα, έχει σωστή κλιμάκωση.
     
    Οδηγική-συμπεριφορά: Ευχάριστο και με ζωντανές αντιδράσεις
    Ολοκαίνουργια και κατά 30% πιο άκαμπτη η πλατφόρμα Κ2, πάνω στην οποία βασίζεται το νέο Ceed, φέρνει μαζί της πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και παρουσιάζει ένα άκρως ενδιαφέρον οδηγικό προφίλ. Το αυτοκίνητο πατάει γερά στον δρόμο, δεν ενοχλείται από λακκούβες, ενώ οι 17 ιντσών τροχοί, ανεβάζουν αισθητά την πρόσφυση. Ενα καλοζυγισμένο και με καλή πληροφόρηση τιμόνι, δίνει στον οδηγό την αίσθηση και τις πληροφορίες που χρειάζεται, ενώ το σύνολο είναι ιδιαίτερα ήσυχο και ευθύβολο σε ταξίδι. Δεν σε αγχώνει στιγμή, έχει γκάζι, πολύ καλά φρένα και μπορεί με άνεση να πάτε τα παιδιά στο σχολείο με ασφάλεια, ή να ταξιδεύετε σταθερά με υψηλές ταχύτητες.