VW Golf 1.0 115 PS Comfortline από 19.450

    Διαβάστηκε από 10814 αναγνώστες - 12/2/2020

    Εμφάνιση: Κομψή όπως πάντα χωρίς ακρότητες
    Από πλευράς εμφάνισης λοιπόν το update του Golf δεν κρύβει εκπλήξεις αλλά φαίνεται πιο φρέσκο χάρη σε πολύ στοχευμένο «ρετούς». Τα νέα φώτα με νέα υπογραφή από τα φώτα ημέρας LED εμπρός και πλήρως LED πίσω σε όλες τις εκδόσεις ίσως δεν γίνουν αμέσως αντιληπτά από όλους σε αντίθεση με τους προφυλακτήρες οι οποίοι είναι ξανασχεδιασμένοι και στα δύο άκρα και δείχνουν πιο επιθετικοί.



    VW Golf: Εντυπωσιάζει ο νέος πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων
    Παραμένει ιδιαίτερα προσεγμένο ποιοτικά, με φινίρισμα και συναρμογή για σεμινάριο, αλλά και στάνταρ που προσεγγίζουν αυτά των premium μικρομεσαίων. Στο κομμάτι της σχεδίασης, η VW έχει παραμείνει στις γνωστές σοβαρές, μη νεανικές, αλλά εργονομικές γραμμές της, με την οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα 8 ιντσών, να προσδίδει μια high-tech πινελιά την οποία εκτοξέυει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων μ εοθόνη TFT 12.3 ιντσών. Στο τομέα των χώρων, παραμένει από τα πιο ευρύχωρα μικρομεσαία, με άνεση για 5 ενήλικες και χώρο αποσκευών στα 380λτ.




    Golf: Το downsizing στα καλύτερα του
    Το Golf κινεί ο 1.000άρης TSI κινητήρας απόδοσης 110 ίππων και 200 Nm ροοπής. Με το 0-100 σε 10.2 δευτ. και τελική τα 196 χλμ. σε κάνει να απορείς πως κινείται το άλλοτε βαρύ μικρομεσαίο, τόσο ανάλαφρα.  Το μοντέλο δοκιμής συνεργαζόταν με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και δεν μας κούρασε ούτε στην κίνηση, ούτε σε μεγαλύτερη διαδρομή. 

    Οδική συμπεριφορά: Ίσως η καλύτερη ποιότητα κύλισης 
    Το Golf παραμένει εκπληκτικά σταθερό, με premium ποιότητα κύλισης και ευχάριστες αντιδράσεις σε στροφές.  Η ουδέτερη συμπεριφορά του εξασφαλίζει κατά συνέπεια, χαλαρότητα σε οδηγό και επιβάτες, ενώ η απορρόφηση των ανωμαλιών, γίνεται με άνεση SUV. Τελικά ποιος χρειάζεται παραπάνω από 1.000 κ.εκ. στις μέρες μας, εφόσον μπορείς να ταξιδέψεις με premium άνεση και να απολαμβάνεις όλα τα θετικά; Το Golf παραμένει μάι σίγουρη λύση σε όλους όσους δεν αρέσουν οι εκπλήξεις.