Mercedes A160 1.3 109 PS από 24.950 ευρώ

    Διαβάστηκε από 10796 αναγνώστες - 12/2/2020

    Κατεβάζοντας λίγο τις επιδόσεις και αρκετά την τιμή, μπορούμε ελεύθερα να μιλάμε για την Mercedes που έχει δικαίωμα ο καθένας να ονειρεύεται. 
     
    Εμφάνιση-σχεδίαση: Έτσι φτιάχνεις ένα αμάξι που αρέσει σε όλους
    Οι αλλαγές που έχει δεχθεί σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, είναι προσεκτικές αλλά αρκετές, και θα τις κρίναμε όλες θετικές. Πιο συγκεκριμένα, από μπροστά κυριαρχεί η σχεδιαστική λογική της CLS. Αιχμηρά φωτιστικά σώματα που κλίνουν προς τη μάσκα, ενώ το καπό είναι φανερά πιο σφηνοειδές και κατεβαίνει προς τα εμπρός. Η εντυπωσιακή αλλαγή βέβαια, έρχεται στη πίσω όψη της νέας A-Class όπου τα φώτα σε σχήμα σταγόνας που χωρίζονται σε δύο τμήματα του αμαξώματος, δημιουργούν ένα μοναδικό αποτέλεσμα μέρα-νύχτα. Τέλος, στα άκρα του πίσω προφυλακτήρα, οι έντονες καμπύλες φέρνουν αισθητά μία αύρα από τα ακριβότερα κουπέ της γκάμας.




    Εσωτερικό-χώροι: Πλήρως ψηφιακός διάκοσμος, αρκετή ευρυχωρία
    Πείτε αντίο στα αναλογικά όργανα. Εξάλλου τι τα θέλετε ενώ μπορείτε να έχετε το νέο MBUX (Mercedes –Benz User Experience) με το πλήρως ψηφιακό κόκπιτ 2 οθονών; Από την βασική έκδοση κιόλας μπορείτε να απολαύσετε 2 μόνιτορ 7 ιντσών, με το μέγεθος αυτών να ανεβαίνει ανάλογα το πακέτο. Εξαιρετικά γραφικά με τον οδηγό να χρειαστεί μόνο λίγα λεπτά και μόνο τη πρώτη φορά για να δημιουργήσει το σύνολο των πληροφοριών που θέλει να αντικρίζει κατά την οδήγηση. Ο επιλογέας γεμίζει ευχάριστα τον χώρο και το μόνο που θα προσθέταμε, θα ήταν ίσως λίγο χρώμα για να «σπάσει» τη βαριά γκρι ατμόσφαιρα. Σε ότι αφορά την ποιότητα, συναντάμε πιο πολλές μαλακές επιφάνειες, τα υλικά είναι όλα καλύτερα, ενώ το επίπεδο της συναρμολόγησης δεν σηκώνει σχόλιο.




    Ούτε ήταν, ούτε έγινε το μεγαλύτερο μοντέλο της κατηγορίας. Παρόλα αυτά έχει αυξηθεί, έστω και λίγο, σε όλους του τομείς ευρυχωρίας, με την καλύτερη μέτρηση να είναι αυτή του πίσω πλάτους. Σχεδόν 3 εκ. παραπάνω χώρο θα έχουν για τους ώμους τους οι πίσω επιβάτες οι οποίοι θα χαρούν μία πιο ευήλια καμπίνα και καθίσματα με σωστή κλίση για άνετα ταξίδια. Ο χώρος αποσκευών έχει 360 λτ. χωρητικότητα.

    Κινητήρας-επιδόσεις: Δεν θα σου λείψει, ούτε θα περισσέψει τίποτα

    Κάτω από το καπό της «βασικής»  A-160 συναντάμε τον θαυματουργό 1.300άρη κινητήρα απόδοσης 109 ίππων και 180 Nm ροπής. Μπορεί τα νούμερα να σας βάζουνε σε υποψίες, αλλά πιστέψτε μας, θα πέσετε έξω. Το μηχανικό αυτό σύνολο, συνεργάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και δίνει στο όχημα, πραγματικά όση δύναμη χρειάζεται. Εντυπωσιάζει με τον πολιτισμένο του χαρακτήρα, προβάλλοντας καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας, με ελαστικότητα από χαμηλές στροφές και θετικό τράβηγμα παρά τους 109 ίππους του, που μόνον στο άκουσμα «δείχνουν» λίγοι. Στην πράξη, του δίνουν ένα πολύ καλό 0-100 σε 10.1 δευτ. και τελική άνω των 200χλμ./ώρα, με την μέση κατανάλωση να μην ξεπερνά τα 7.6 λτ./100χλμ. σε πραγματικές συνθήκες.

    Οδική συμπεριφορά: Φανερά βελτιωμένη η ποιότητα κύλισης
    Αρχικά αξίζει να τονίσουμε πως παρόλο που η οροφή συνεχίζει να σκεπάζει με ιδιαίτερο τρόπο τους επιβάτες, σε αυτή την γενιά περνάει περισσότερο φως στη καμπίνα και η ορατότητα προς τις πίσω γωνίες είναι πολύ καλύτερη. Τα αμορτισέρ παρά την λίγο αυστηρή ρύθμιση, δεν επηρεάζουν την ποιότητα κύλισης, η οποία είναι καλύτερη από ποτέ. Πολύ καλές εντυπώσεις μας άφησε και το τιμόνι, το οποίο έχει πολύ καλή κατευθυντικότητα και είναι ελαφρύ όσο και όπου χρειάζεται. Όταν ο οδηγός ανεβάσει ρυθμούς, οι κλίσεις περνούν σχεδόν απαρατήρητες, ενώ η υποστροφή παρουσιάζεται ομαλά και προοδευτικά. ¶ξια μνείας είναι η βαθμονόμηση της απόδοσης των φρένων, τα οποία και είναι καλύτερα μα έχουν συνολικά καταπληκτική αίσθηση. Από το πιο απλό φρενάρισμα μέχρι την άμεση κινητοποίηση παρέχουν ασφάλεια  στον οδηγό και πλήρη έλεγχο. Πραγματικά δεν χρειάζεστε κάτι παραπάνω από αυτό που έχει να δώσει η Mercedes A 160.