Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 PS από 17.894

    Διαβάστηκε από 10794 αναγνώστες - 12/2/2020

    Το νέο Focus πάτησε Ελλάδα και έχει βαλθεί να τρελάνει κόσμο. Ο νέος 1.000άρης κινητήρας αποδίδει 125 ίππους και δείχνει τα δόντια του από τις πολύ χαμηλές στροφές αποτελώντας ένα από τα πιο ζωηρά οικογενειακά.

    Το όμορφο νέο Focus με την εμφάνιση - δυναμίτη
    Είναι εμφανές πως οι σχεδιαστές του νέου Focus παραμέρισαν μέρος της σχεδιαστικής ιδιαιτερότητας του παρελθόντος για ένα πιο εύπεπτο και γενικότερα αποδεκτό σύνολο. Πάντως εκπέμπει δυναμισμό και διαθέτει έντονη προσωπικότητα. Αυτό οφείλεται τόσο στις νέες γραμμές μπροστά με την τονισμένη μάσκα και τον «επιθετικό» προφυλακτήρα, όσο και στις νέες του αναλογίες με το μυώδες και πιο μακρύ καπό, τον κοντύτερο εμπρός πρόβολο και την προς τα πίσω τραβηγμένη καμπίνα επιβατών. Εκτός από μεγαλύτερο σε διαστάσεις από ποτέ (μόνο το ύψος έχει μειωθεί προς όφελος της αεροδυναμικής), το νέο Focus είναι πιο ανάλαφρο και 20% πιο άκαμπτο χάρη στη νέα πλατφόρμα C2.



    Εσωτερικό: Έμφαση στην ποιότητα και τεχνολογία

    Το ότι το Focus είναι το πιο προηγμένο τεχνολογικά μοντέλο της Ford αποτυπώνεται και στο εσωτερικό. Εκεί την παράσταση κλέβει η μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, ωστόσο δεν πρέπει να παραλείψουμε επιπλέον στοιχεία όπως το Head Up Display, η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης του κινητού, η δυνατότητα δημιουργίας Wi-Fi hot spot στο οποίο μπορούν να συνδεθούν έδιψήφιες  συσκευές και η εφαρμογή FordPass Connect μέσω της οποίας ο χρήστης μπορεί να μάθει πληροφορίες για το που βρίσκεται το όχημά του, να κάνει ένα τεχνικό έλεγχο της κατάστασής του, ή ακόμη να το ξεκλειδώσει ή και να το βάλει σε λειτουργία από μακριά (στις αυτόματες εκδόσεις μόνο). Υπάρχει άφθονη χρήση μαλακού πλαστικού στο ταμπλό και στο πάνω μέρος των θυρών, η συναρμογή είναι αψεγάδιαστη, ενώ σχεδιαστικά δεν προκαλεί αλλά ούτε περνάει όμως και απαρατήρητο.
     


    Κινητήρας: Ακόμη καλύτερη απόδοση για τον 1,0 EcoBoost
    Ο πολυβραβευμένος 3κύλινδρος 1,0 EcoBoost κινητήρας των 125 ίππων και των 170 Nm για άλλη μια φορά αφήνει το στίγμα του κινώντας με άνεση το νέο Focus, όντας εύστροφος,  χωρίς ξεσπάσματα και «γεμάτος» από χαμηλά μέχρι σχεδόν τον κόφτη. Με το νέο Focus να είναι ελαφρύτερο, οι επιδόσεις είναι εμφανώς πιο «ζωντανές» . Εφόσον δεν τον πιέζεις συνεχώς, ο κινητήρας μπορεί είναι οικονομικός, ειδικά από τη στιγμή που πλέον προσφέρει τεχνολογία απενεργοποίησης του μεσαίου κυλίνδρου. Στη διάρκεια της δοκιμής η μέση τιμή της κατανάλωσης γυρόφερε τα 6,6 λτ./100 χλμ. Στα συν φυσικά και το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο με τον επιλογέα να είναι πιο θετικός σε αίσθηση και ακρίβεια.
     
    Οδηγική συμπεριφορά: Το πιο οδηγοκεντρικό οικογενειακό της αγοράς
    Η σούπερ θέση οδήγησης με το εκπληκτικό σε αίσθηση και απόκριση τιμόνι, σε καθηλώνουν αστραπιαία. Από κει και πέρα, το πλαίσιο είναι μοναδικά στιβαρό και οι αναρτήσεις είναι απορροφητικές τόσο, ώστε να μην χάσουν στιγμή από την αυτοκυριαρχία τους. Πατάει μοναδικά, ξεχειλίζει εμπιστοσύνη και μπορεί να κοντράρει στα ίσια αυτοκίνητα που κοστίζουν πολλές χιλιάδες ευρώ παραπάνω. Σου αφήνει σίγουρα την αίσθηση πως θα μπορούσε να «κουμαντάρει» πολλά περισσότερα άλογα, ενώ η μη πλήρης απενεργοποίηση του ESP δείχνει πως η Ford στόχευσε λίγο περισσότερο στην άνεση και περιόρισε (ελάχιστα βέβαια) την αμεσότητα. Ίσως είναι το αυτοκίνητο που πλησιάζει περισσότερο από όλα, την χρυσή τομή ανάμεσα σε καθημερινότητα και σπορ οδηγική αίσθηση.