Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Hyundai i20 1.2 84 PS

Διαβάστηκε από 13972 αναγνώστες - 14/9/2018

Ένα πλήρες πακέτο δεν περνά ποτέ απαρατήρητο. Το Hyundai i20 με τον 1.200άρη κινητήρα 82 αλόγων είναι έτοιμο να κοιτάξει τον ανταγωνισμό κατάματα. Με μεγάλο όπλο την προσιτή του τιμή, κοιτάει ψηλά και όχι άδικα.

Οι εξελίξεις είναι συνεχής και όπως είναι φανερό, η επιστροφή της βενζίνης είναι επίσημη. Η παρουσία του ατμοσφαιρικού κινητήρα στην γκάμα του i20 έρχεται και κάνει αίσθηση.

Κινητήρας-επιδόσεις: Τραβάει από χαμηλά, με αντίκτυπο στην κατανάλωση
Ανοίγοντας το καπό, συναντάμε τον 1.200άρη  βενζινοκινητήρα, ο οποίος ξεχωρίζει για τις μικρές του πραγματικά διαστάσεις. Το μηχανικό σύνολο της δοκιμής, αποδίδει 84 ίππους και 122Nm ροπής στις 1.500-4.000 σ.α.λ. και θεωρείται ιδιαίτερα πολιτισμένο στη πράξη. Αρκετό γκάζι από χαμηλά, κινεί το ούτως ή άλλος ελαφρύ αμάξωμα με ιδιαίτερη άνεση. Στις πιο ψηλές στροφές γίνεται λίγο θορυβώδης, ενώ η αλήθεια είναι πως λείπει μία 6η ταχύτητα.
Στον τομέα της κατανάλωσης μπορούμε να πούμε πως η πραγματικότητα απέχει αρκετά από αυτή που παρουσιάζει η εταιρία. Πιο συγκεκριμένα, το εργοστασιακό 5.3 λτ./100 χλμ. στη πράξη φτάνει σχεδόν στα 7,0 λτ./100 χλμ. μια ιδιαίτερα «τσιμπημένη» τιμή.

Εσωτερικό-χώροι: Ευρύχωρο και με άριστη συναρμογή
Μπαίνοντας στο εσωτερικό, αμέσως συνειδητοποιείς πως οι υπεύθυνοι θέλησαν να φτιάξουν κάτι λιτό και μοντέρνο παράλληλα. Και το πέτυχαν είναι η αλήθεια. Σε αυτό συμβάλλει ιδιαίτερα και η προσθήκη οθόνης 8 ιντσών στην μέση του ταμπλό. Χωρίς να εντυπωσιάζει, είναι ιδιαίτερα λειτουργική και εξυπηρετεί το σύστημα iVIEW 2,0. Η ένσταση μας είναι στην κάμερα οπισθοπορείας, η οποία είχε προβληματική εικόνα. Από κει και πέρα, πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα θα σας λύσουν τα χέρια, ενώ το ντουλαπάκι του συνοδηγού είναι κλιματιζόμενο. Τα πλαστικά είναι μεν σκληρά, όμως η γερή συναρμογή και το πολύ καλό φινίρισμα ισορροπούν τη κατάσταση.
Στον τομέα των χώρων, πολύ καλή δουλειά έχει γίνει για τα γόνατα των πίσω (εκεί ο χώρος είναι πολύ πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας), ενώ μεγάλο ατού είναι  το πορτ-παγκάζ το οποίο με 326 λτ. ξεχωρίζει. Μάλιστα είναι τετραγωνισμένος και με χαμηλό σε ύψος κατώφλι, διευκολύνει την φόρτωση μεγάλων αντικειμένων.
 
 
Οδική συμπεριφορά: ¶νετο και με ιδιαίτερη ευελιξία
Οδηγώντας το, θέλεις να περάσεις όλα τα δύσκολα στενά της πόλης και να πάρεις το αίμα σου πίσω. Μοναδικά ευέλικτο με 10,2 μ. κύκλο στροφής και εύκολο στη χρήση, δίνει στον οδηγό τον απόλυτο έλεγχο. Η ανάρτηση φιλτράρει με μαεστρία τις όποιες ανωμαλίες του δρόμου, ενώ το καλό τράβηγμα του κινητήρα από χαμηλά, θα εκτιμηθεί δεόντως εντός πόλης. Στο ταξίδι είναι σταθερό, υπό πίεση τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά και το τιμόνι είναι πολύ μαλακό. Στα αρνητικά θα συγκαταλέγαμε τον θόρυβο στις υψηλές στροφές, ενώ από την άλλη, τα φρένα χρειάζονται 37,8 μέτρα για να ακινητοποιήσουν το όχημα από τα 100χλμ./ώρα.
 
Συμπέρασμα
Ένα πλήρες πακέτο με μοναδικό ελάττωμα την τσιμπημένη κατανάλωση. ¶νετο , στιβαρό και ευρύχωρο, μαζί με την 5ετή εγγύηση (χωρίς όριο χλμ.) αποτελεί μία εξαιρετική επιλογή για όσους θέλουν ένα τίμιο, μικρό αυτοκίνητο.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Hyundai i20
   
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) 1.248/4 σε σειρά
Καύσιμο Βενζίνη
Ισχύς (ίπποι/σαλ) 84/6.000
Ροπή (Nm/σαλ) 122/4.000
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 5/χειροκίνητο/μπροστά
Start/Stop ΝΑΙ
0-100 χλμ/ώρα (δλ) 12.8
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 170
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) 5.3
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) 121
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 326
Τιμή έκδοσης Exclusive 12.790
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ