Ένα αρκετά τίμιο και φρέσκο τρίπτυχο δημιουργεί ο turbodiesel κινητήρας των 1,5 λίτρων της εταιρίας. Απόδοση 130 ίππων, ροπή στα 300Nm και χρήση του χειροκίνητου κιβωτίου, το οποίο είναι θετικό και προωθεί όσο μπορεί την οικονομία. Τα νούμερα αποτυπώνουν και την πραγματικότητα η οποία δεν είναι άλλη από το γεγονός πως τα 1.445 κιλά (με οδηγό) του αμαξώματος, κινούντε εύκολα και χωρίς προβλήματα. Σε όλο το φάσμα λειτουργίας του, ο κινητήρας κρίνεται πολιτισμένος, οικονομικός, ενώ η παρουσία πλήκτρου για πιο Sport οδήγηση, θα χαροποιήσει τους «βιαστικούς». Τα θετικά δεν σταματούν εκεί, καθώς η παρουσία paddles πίσω από το τιμόνι (χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων) μπορεί να κάνει το αυτοκίνητο πλήρως χειροκίνητο.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
5008 |
X-Trail |
|
|
|
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) |
1.499/4 |
1.995/4 |
Καύσιμο |
Πετρέλαιο |
Diesel |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) |
130/3.750 |
177/3.750 |
Ροπή (Nm/σαλ) |
300/1.750 |
380/2.000 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση |
6/χειροκίνητο/μπροστά |
7/CVT/μπροστά ή στους 4 |
Start/Stop |
ΝΑΙ |
ΝΑΙ |
0-100 χλμ/ώρα (δλ) |
11.1 |
10,37 |
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) |
191 |
196 |
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) |
4,1 |
6,1 |
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) |
109 |
162 |
Χώρος αποσκευών (λίτρα) |
780 |
565 |
Τιμή από |
33.700 |
37.990 |