19 φωτογραφίες »

Puma vs Juke vs Captur: Ποιο είναι το πιο ευρύχωρο;

Διαβάστηκε από 107571 αναγνώστες

Οι 3 νέοι πρωταγωνιστές της B-SUV κατηγορίας έρχονται γεμάτοι τεχνολογίες και εντυπωσιακή εμφάνιση να μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον του κοινού. Ποιο όμως από καταφέρνει να προσφέρει τους μεγαλύτερους χώρους τόσο για επιβάτες όσο και για αποσκευές;

 
 

Ford : Hybrid Bonus: Αποκτήστε Puma και Kuga, με επιτόκιο 3,49% και 8 χρόνια εγγύηση.

Renault : CLIO, τώρα με DOUBLE BONUS και όφελος έως 1.500¤. Ανακάλυψέ το

Το 2020 μπορεί να είχε πολλά κακά έως τώρα, όμως οι πολύ ενδιαφέρουσες προσθήκες νέων μοντέλων στην κατηγορία των μικρών SUV έφερε μία νέα αίγλη στον χώρο. Από την μία  το νέο Puma έρχεται να δείξει πως η φράση fun to drive μπορεί να συνοδεύσει και ένα B-SUV, κάτι το οποίο υποστηρίζει έμπρακτα και η νέα γενιά του Nissan Juke. Ο ιδρυτής της κατηγορίας κάνει all in και έρχεται να αμφισβητηθεί μονάχα από το best seller Ευρώπης, Renault Captur.

Τρία νέα μοντέλα που αφενός υιοθετούν όλες τις τεχνολογίες των εταιριών τους, αφετέρου αποδεικνύουν πως οι μεγάλοι χώροι είναι περισσότερο θέμα αρχιτεκτονικής, παρά διαστάσεων. Η επιτυχία τους κρύβεται στο γεγονός πως την ώρα που παραμένουν ευέλικτα για μετακινήσεις στα στενά της πόλης, καμπίνα και χώρος αποσκευών δίνουν ρέστα και… ατσαλάκωτες μετακινήσεις.


Διαστάσεις και εμφάνιση: Πιο compact το Puma, σχεδόν μικρομεσαίο το Captur

Ford Puma: Το πιο αιχμηρό σχεδιαστικά Puma, αγγίζει σε μήκος τα 4.190 χλστ. αποτελώντας το πιο compact εκ των τριών διαθέτοντας όμως φαρδύ αμάξωμα που φτάνει τα 1.930χλστ. χρησιμοποιώντας την ίδια βάση με τον μικρότερο αδελφό του Fiesta, δημιουργεί την δική του σχεδιαστική ταυτότητα, απαιτώντας την ξεχωριστή του θέση ανάμεσα στο πιο trendy και στιλάτα μικρά crossover. Την άμεσα αναγνωρίσιμη σιλουέτα του υπογράφουν τα προτεταμένα τόξα θόλων των τροχών, η γεμάτη στοιχεία χρωμίου κυψελοειδής νέα μάσκα αλλά και τα «δαχτυλίδια» των προβολέων ομίχλης που είναι ενσωματωμένοι στις εμπρός «αεροκουρτίνες». Την μοντέρνα και νέα σχεδιαστική φιλοσοφία ολοκληρώνουν τα εκ νέου σχεδιασμένα πίσω φωτιστικά σώματα, αλλά και οι εσοχές του πίσω μέρους που δημιουργούν μία 3D εικόνα, την ώρα που η μερικώς coupe πίσω σχεδίαση, πετυχαίνεται από το χαμήλωμα των πίσω παραθύρων.



Nissan Juke: Το Juke ποτέ δεν έμοιαζε με κανένα άλλο μοντέλο, και αυτός είναι ένας από τους κύριους λόγους που σημείωσε σπουδαίες πωλήσεις. Έτσι λοιπόν οι υπεύθυνοι φρόντισαν να διατηρήσουν το βασικό στυλιστικό DNA του με τις έντονες ακμές και την κουπέ αισθητική, δίνοντας του όμως αισθητά πιο μοντέρνα εικόνα. Στο μπροστινό μέρος δηλαδή, συναντάμε τη χαρακτηριστική V-Motion μάσκα, η οποία ενώνεται με ένα πιο μυώδες καπό, και στενά LED φωτιστικά σώματα, την ώρα που από κάτω παραμένουν οι χαρακτηριστικοί στρογγυλοί προβολείς. Στην πίσω εικόνα, είναι πιο ξεκάθαρα τα στοιχεία που έχουν παρθεί από τα Nissan Micra και Qashqai, ενώ από θέμα διαστάσεων, το μήκος του μοντέλου φτάνει τα 4.210χλστ. ενώ το πίσω πλάτος δεν ξεπερνά τα 1.270χλστ. αποδεικνύοντας τη νέα γραμμή του.



Renault Captur: Από την πλευρά του το Captur των 4.227 χλστ. είναι το μεγαλύτερο και σχεδόν φλερτάρει με την μικρομεσαία κατηγορία. Πατώντας πάνω στο νέο πάτωμα CMF-B προσφέρει τόσο νέα οδηγική εμπειρία, όσο και ιδιαίτερα αυξημένους χώρους. Με καθαρά αθλητικό στυλ και καλύτερη αεροδυναμική, έρχεται να αποτυπώσει το προσωπικό του στυλ με τα νέα φώτα σχήματος C στο 100% αλλαγμένο πίσω μέρος.  Υποστηρίζοντας τις όμορφες καμπύλες του και σε αυτή τη γενιά, είναι ίσως το πιο κομψό και αντικειμενικά όμορφο B-SUV της αγοράς. Σίγουρα και η εμφάνιση του έχει παίξει το δικό της ρόλο στο απίστευτο κατόρθωμα του να γίνει best seller σε όλη την Ευρώπη.