Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Πώς αποτυπώνονται οι διαφορές τους σε τιμή και εξοπλισμό;

Διαβάστηκε από 111296 αναγνώστες - 2/7/2020

Το νέο Juke εφοδιάζεται αποκλειστικά με τον υπερσύγχρονο DIG-T κινητήρα των 1.000κ.εκ. απόδοσης 117 ίππων. Ένα τεχνολογικά άρτιο σύνολο που αποφέρει 180 Νm ροπής και μία άκρως ομαλή και πολιτισμένη λειτουργία. Η ισορροπία ανάμεσα σε επιδόσεις – οικονομία – συμπεριφορά, έχει επιτευχθεί απόλυτα, καθώς ακόμα και στην χειροκίνητη έκδοση της δοκιμής, πετυχαίνει 0-100 σε 11.0 δευτ. τελική άνω των 180χλμ. και μέση πραγματική κατανάλωση στα 6λτ./100χλμ. Οι νέες τεχνολογίες φαίνεται πως απέδωσαν καρπούς για ένα ζωηρό και ήσυχο σύνολο που κινεί με περίσσια ευκολία το νέο μοντέλο. Η βασική έκδοση Energy κοστίζει 17.900 ευρώ και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών & δικυκλιστών, σύστημα αναγνώρισης πινακίδες Κ.Ο.Κ. το οποίο είναι συνδεδεμένο με το cruise control, emergency call, σύστημα προειδοποίησης λωρίδας, hill assist και a/c.




Το Renault Captur ξεκινάει την μηχανική του γκάμα με 1.000άρη κινητήρα βενζίνης 100 ίππων και 160 Nm ροπής. Ένας σπιρτόζικος κινητήρας που δείχνει να βάζει μπροστά την οικονομία και στη συνέχεια τις επιδόσεις, χαρίζοντας χαμηλές καταναλώσεις ακόμα και υπό πίεση. Με τη μέγιστη ταχύτητα να φτάνει τα 175χλμ./ώρα και το 0-100 να έρχεται σε 13.3 δευτ. τα 5.3λτ./100χλμ. δείχνουν τον ξεκάθαρο προσανατολισμό της βασικής αυτής έκδοσης που ξεκινάει από τα 16.880 ευρώ (με 800 ευρώ μπορείτε να μεταβείτε στην δεύτερη έκδοση Expression η οποία και δίνει ένα πιο πλήρες πακέτο). Το εξοπλιστικό πακέτο που συνοδεύει την Expression λοιπόν, διαθέτει μεταξύ άλλων: ατσάλινες ζάντες 17 ιντσών, low console με ανοικτή αποθήκευση, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, Σύστημα πολυμέσων EASY LINK με οθόνη 7 ιντσών και Mid console με συρόμενο υποβραχιόνιο, κλειστή αποθήκευση και 2 πίσω αεραγωγοί.



Το Puma είναι ο λαμπαδηδρόμος της νέας EcoBoost Hybrid τεχνολογίας με τους τεχνικούς της Ford να τελειοποιούν τον πολυβραβευμένο κινητήρα τους EcoBoost. Ο γνωστός 1.000άρης βενζινοκινητήρας εξοπλίζεται με ένα ευφυές, αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα εκτινάσσοντας τις επιδόσεις και ρίχνοντας παράλληλα τις καταναλώσεις. Πρακτικά λοιπόν εξοπλίζεται με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια 11.5 Kw η οποία επιτρέπει την ανάκτηση και την αποθήκευση ενέργειας που πηγαίνει χαμένη κατά το φρενάρισμά, σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου 48V. Η αποθηκευμένη αυτή ενέργεια συμβάλλει τόσο για την λειτουργία περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος, όσο και για την παροχή πρόσθετης ροπής. Στα... νούμερα τώρα το 0-100 έρχεται σε 10.1 δευτ. τελική 191χλμ./ώρα με την κατανάλωση να κυμαίνεται ακόμα και υπό σαρκετή πίεση στα 6λτ./100χλμ.Η βασική έκδοση Titanium με τον 1.000άρη Mhev των 125 ίππων, κοστίζει 20.097 και μεταξύ άλλων διαθέτει: 17άρες ζάντες, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματο ηλεκτρονικό σύστημα κλιματισμού, ραδιόφωνο AM/FM με οθόνη αφής 8" TFT, 7 ηχεία και FordPass Connect.