Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα με την γαλλική υπογραφή.

Κλασικό χωρίς υπερβολές το Audi, όπως και το Golf.

Καλό πάτημα, και μία πίσω όψη που του ανήκει δικαιωματικά.

Οδική συμπεριφορά: Πιο σπορτίφ το A3, με ποιότητα κύλισης από λίμο το Golf. ¶νεση το μεσαίο όνομα του 308

Διαβάστηκε από 13691 αναγνώστες - 8/11/2018

Θέλετε την απόλυτη ποιότητα κύλισης; Θα τη βρείτε στο Golf από το πρώτο μέτρο. Θέλετε απολαυστική οδήγηση και κορυφαία φρένα; Θα τα βρείτε στο Α3. Θέλετε να μην σας επηρεάσει ούτε λακκούβα μισού μέτρου; Θα το βρείτε στο 308. Είναι φανερό πως και τα τρία μοντέλα παρέχουν μία μοναδική οδηγική εμπειρία στον οδηγό, κάνοντας την καθημερινότητα πιο ενδιαφέρουσα μα και ξεκούραστη από ποτέ. 
Στο Golf ο αεροδυναμικός θόρυβος μένει έντεχνα εκτός καμπίνας ενώ η ρύθμιση της ανάρτηση βοηθά την απορρόφηση των κακοτεχνιών, χωρίς όμως να επηρεάζεται η ουδετερότητα της συμπεριφοράς. H πλατφόρμα MQB εντυπωσιάζει με την στιβαρότητα και την προθυμία της στις εντολές του οδηγού, ενώ οι κλίσεις παραμένουν συγκρατημένες. 
Το μικρομεσαίο μοντέλο Α3  παραμένει πολύ καλό σε ποιότητα κύλισης, με δυναμισμό που του έλειπε σε σχέση με το παρελθόν, αλλά και με κορυφαία φρένα. Στο μοντέλο της δοκιμής, η παρουσία του προαιρετικού πακέτου S line με την πιο σπορ ανάρτηση  τονίζει την αυτοπεποίθηση του οδηγού, προσφέρει περισσότερη πρόσφυση και κράτημα σε έναν δρόμο με στροφές και εν τέλει, ευνοεί την απόλαυση κατά την οδήγηση.
Η οδική συμπεριφορά του 308  συνδυάζει υποδειγματικά την άνεση με τη δυναμική οδήγηση. Το τιμόνι του είναι κοφτερό και πλούσιο σε πληροφόρηση, η ανάρτηση απορροφά πολλές κακοτεχνίες όμως δεν είναι μαλακή σε σημείο που να φοβάσαι να πατήσεις γκάζι (σ.σ. τα αντίθετό μάλλον) Τα φρένα είναι αποτελεσματικά και το κιβώτιο (που βρίσκεται άλλωστε και στο επίκεντρο της δοκιμής) ικανό για να κινηθείς ξεκούραστα μέσα στην πόλη, αλλά και γρήγορα στον αυτοκινητόδρομο και στο επαρχιακό δίκτυο.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ