Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Toyota C-HR 1.8 HSD 122 PS

Διαβάστηκε από 5120 αναγνώστες - 7/1/2019

Το νέο C-HR ίσως είναι η καλύτερη απόδειξη για τα μελλοντικά σχέδια της Toyota. Δεν διατίθεται καν ως diesel και εμείς σας παρουσιάζουμε την υβριδική του έκδοση. 

Δείτε το εντυπωσιακό C-HR με τον 1.800άρη κινητήρα στην υβριδική του έκδοση, όπου και αποδίδει 122 ίππους λησμονώντας τι πάει να πει βενζινάδικο. 

Εμφάνιση-σχεδίαση: Φουτουριστικό και μοναδικό
Επιτέλους κάποιος που δεν ακολουθά την πεπατημένη και σπάει το στιλιστικό πρωτόκολλο. Η έντονα κεκλιμένη οροφή, τα μικρά πίσω παράθυρα, αλλά και οι κρυμμένες χειρολαβές, δημιουργούν μία εντυπωσιακή κουπέ αισθητική και κάνουν το C-HR απλά μοναδικό. Από μπροστά είναι ξεκάθαρα άγριο ενώ τα λεπτά φανάρια μαζί με τους εισαγωγείς αέρα, σε κοιτάνε στα μάτια και σε «ψαρώνουν». Έντονες γραμμές χαμηλά, φουσκώματα στους θόλους των τροχών και μεγάλα πλαϊνά επιφέρουν ένα άγριο αποτέλεσμα που σε προκαλεί να το δαμάσεις. Όσο για την πίσω όψη, θα αφήσουμε την εικόνα να μιλήσει από μόνη της, καθώς άλλο συμβατικό αμάξι με τόσο εντυπωσιακά τελειώματα, δεν θα βρείτε.

Εσωτερικό-χώροι: Μοντέρνο  με high-tech ανέσεις
Η εντυπωσιακή εικόνα του εξωτερικού συνεχίζεται και στον εσωτερικό διάκοσμο. Λίγοι διακόπτες, ξεκάθαρη διάταξη και ένα ταμπλό ελαφρά στραμμένο προς τον οδηγό, κεντρίζουν τα πρώτα βλέμματα. Ποιοτικά, έχουν χρησιμοποιηθεί πολύ καλά μαλακά πλαστικά, με το φινίρισμα να κρίνεται εξαιρετικό, όπως και η συναρμογή. Premium αέρα δίνει η διακοσμητική μπλε γραμμή κατά μήκος του εσωτερικού που εντείνει το πλάτος. Μία οθόνη αφής στο κέντρο είναι ο πύργος ελέγχου και μία μικρότερη στον πίνακα οργάνων δίνει υβριδικές και όχι μόνο πληροφορίες. Δεν θα χρειαστείτε πάνω από 2 με 3 λεπτά για να εξοικειωθείτε με το σύστημα infotainment, και αυτό μόνο την πρώτη φορά.  Στον τομέα των χώρων, εάν ξεπεράσουμε την κλειστοφοβική πίσω αίσθηση λόγω παραθύρων, άνετα θα ταξιδέψουν 4 άτομα με αρκετό χώρο για κεφάλια και πόδια, ενώ το πορτ-παγκάζ είναι στα 377 λτ.

Κινητήρας-επιδόσεις: Εξαιρετικά οικονομικός με μέτριες επιδόσεις
Το όμορφο αμάξωμα κινεί ο 1.800άρης κινητήρας, που σε συνεργασία με τον ηλεκτροκινητήρα αποδίδει 122 ίππους, 142 Nm ροπής και κινεί το C-HR με περίσσια άνεση έχοντας το αυτόματο κιβώτιο σύμμαχο σε κάθε πάτημα του γκαζιού. Μάλιστα μέχρι κάποια χλμ. μπορείτε να κινείστε αποκλειστικά με ηλεκτρικά. Η εκπληκτική δουλειά στην οικονομία, αποτυπώνεται έμπρακτα στα νούμερα, όπου η Toyota ανακοινώνει μέση τιμή 3,6 λτ./100 χλμ., ωστόσο στην πραγματικότητα υπολογίστε περίπου στα 5,0 λτ./100 χλμ., νούμερο που είναι και πάλι εξαιρετικό. Μην ξεχνάμε πως μιλάμε για SUV και όχι κάποιο μικρό.

Οδική συμπεριφορά: Απολαυστικό με sport βλέψεις
Ξεκινάμε από τα βασικά. Πολύ καλή θέση οδήγησης με άριστη εμπρός ορατότητα και κουπέ αίσθηση. Αμέσως μετά έρχεται η πολύ καλή ποιότητα κύλισης, με ένα ήπιο θρόισμα  να έρχεται μαζί με την χρήση αποκλειστικά του ηλεκτροκινητήρα. Από κει και πέρα όταν ανεβάσεις ρυθμούς ικανοποιείσαι από το άκαμπτο πλαίσιο και το πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι σε βαθμό που να αισθάνεσαι πως τα 122 άλογα είναι πολύ λίγα. Η ανάρτηση με τη σειρά της φιλτράρει καλά τις ανωμαλίες τους δρόμου και δεν αφήνει το C-HR να πάρει κλίσεις. Ωστόσο δείχνει να αντιδρά λίγο ξερά στις εγκάρσιες ανωμαλίες και ειδικότερα κατά τη φάση του φρεναρίσματος.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Toyota C-HR Hybrid
   
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) 1.798/4 σε σειρά
Καύσιμο EFI
Ισχύς (ίπποι/σαλ) 122/5.500
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (kW) 53
Ροπή βενζινοκινητήρα (Nm/σαλ) 142/3.600
Ροπή 163
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση CVT/μπροστά
Start/Stop ΝΑΙ
0-100 χλμ/ώρα (δλ) 11.0
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 170
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) 3.9
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) 87
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 377
Τιμή  από 25.050

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ