
Με 401 ηλεκτρικούς ίππους, θέλει 4,9 δλ. για το 0-100 και 2,3 δλ. για το 60-100 χλμ/ώρα
Ώθηση στη BMW i4 xDrive40 που δοκιμάζουμε δίνουν δύο ηλεκτρικοί κινητήρες, ένας για κάθε άξονα. Ο εμπρόσθιος αποδίδει 258 άλογα και ο πίσω 313, με τη συνδυαστική ιπποδύναμη να είναι 401 άλογα και 600 Nm ροπής.
Τα παραπάνω νούμερα έχουν ως αποτέλεσμα το γερμανικό μοντέλο των 2.260 κιλών να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 4,9 δευτερόλεπτα, δηλαδή 0,2 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από τις επίσημες τιμές. Για τις ρεπρίζ 60-100 χλμ/ώρα και 80-120 χλμ/ώρα (διαδικασία προσπέρασης σε επαρχιακό δρόμο και αυτοκινητόδρομο) τα χρονόμετρα σταμάτησαν στα 2,3 και 3 δευτερόλεπτα αντίστοιχα. Το σύστημα πέδησης είναι αποδοτικό, με τη μέτρηση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ/ώρα να είναι 37,8 μέτρα. Η τελική ταχύτητα είναι περιορισμένη στα 200 χλμ/ώρα.
Υπεύθυνη για την τροφοδοσία των κινητήρων είναι μια μπαταρία λιθίου ονομαστικής χωρητικότητας 83,9 kWh (ωφέλιμη 81,3 kWh), η οποία σύμφωνα με τη BMW χαρίζει αυτονομία σε κύκλο WLTP μεταξύ 459 και 546 χιλιομέτρων. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, σε μικτό κύκλο η αυτονομία είναι 460 χιλιόμετρα, φυσικά σε νορμάλ συνθήκες οδήγησης, χωρίς να παρασυρόμαστε σε απότομο βύθισμα του δεξιού πεντάλ στη μοκέτα.
Η ύπαρξη αντλίας θερμότητας σημαίνει πως η χρήση του κλιματιστικού δεν θα σας στερήσει πολύτιμα χιλιόμετρα από την ηλεκτρική εμβέλεια.
Σελ. 1 | BMW i4 xDrive40: Ηλεκτρική «ντίβα» με 401 άλογα |
Σελ. 2 | Η BMW i4 ανανεώθηκε εξωτερικά, παραμένει εντυπωσιακή και σπορτίφ |
Σελ. 3 | Στο εσωτερικό υπάρχει υψηλή αίσθηση πολυτέλειας και μεγάλοι χώροι |
Σελ. 4 | Με 401 ηλεκτρικούς ίππους, θέλει 4,9 δλ. για το 0-100 και 2,3 δλ. για το 60-100 χλμ/ώρα |
Σελ. 5 | Σημαδεύεις και στρίβεις με τη BMW i4 xDrive40, χωρίς να γίνονται θυσίες στην άνεση |