
Σημαδεύεις και στρίβεις με τη BMW i4 xDrive40, χωρίς να γίνονται θυσίες στην άνεση
Η BMW i4 xDrive40 εφοδιάζεται με προσαρμοζόμενη M ανάρτηση, η ρύθμιση της οποίας εξομαλύνει τις κακοτεχνίες του δρόμου, παρέχοντας εξαιρετική άνεση στους επιβάτες. Ακόμα και στη σκληρή ρύθμιση, η οποία μειώνει επιπλέον τις κλίσεις του αμαξώματος, δεν γίνονται παραχωρήσεις στην ποιότητα κύλισης, που παραμένει υψηλή.
Το σύστημα διεύθυνσης είναι άμεσο και κατευθυντικό, πηγαίνοντας τα συνοφρυωμένα «ρουθούνια» του γερμανικού Gran Coupe εκεί ακριβώς που σημαδεύεις. Υπό πίεση το αυτοκίνητο σου προσφέρει σιγουριά, με αρωγό τα δυνατά φρένα, τη ρύθμιση της ανάρτησης και το χαμηλό κέντρο βάρους. Αν εξαιρέσει κανείς την εντελώς αθόρυβη λειτουργία και την έλλειψη διαφορετικών ταχυτήτων, η αίσθηση που αποκομίζεις από την καταιγιστικά γρήγορη i4 xDrive40 δεν διαφέρει ιδιαίτερα από παλαιότερες, βενζινοκίνητες κατασκευές. Το σπορτίφ DNA που γνωρίσαμε στα μοντέλα της BMW όλα αυτά τα χρόνια παραμένει εδώ.
Τα διαφορετικά προφίλ οδήγησης έρχονται να φέρουν το αυτοκίνητο ακριβώς στα μέτρα σου. Με τη ρύθμιση Eco Pro μειώνεις την ηλεκτρική κατανάλωση, με την Sport «ξεκλειδώνεις» όλο τον δυναμικό χαρακτήρα του μοντέλου, ενώ η Comfort αποτελεί τη μέση λύση. Το γεγονός ότι υπάρχουν οι υπο-επιλογές Individual σημαίνει πως μπορείς να κάνεις επιπλέον ρυθμίσεις, ανάλογα τις ανάγκες σου. Θες κινητήρα στο Eco, και ανάρτηση-τιμόνι στο Sport, όπως σε εκείνο το τετρακύλινδρο E36 που σου έμαθε τα μυστικά της οδήγησης; Μπορείς να το κάνεις μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, διατηρώντας έτσι τη sport συμπεριφορά και ταυτόχρονα εξοικονομώντας χιλιόμετρα αυτονομίας.
Στο βασικό εξοπλισμό της BMW i4 xDrive40 βρίσκουμε ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών (18 στο μοντέλο της δοκιμής μας), LED φανάρια εμπρός-πίσω, αυτόματο κλιματισμό 3 ζωνών, sport θερμαινόμενα καθίσματα από συνθετικό δέρμα και sport δερμάτινο τιμόνι, αντλία θερμότητας, cruise control με λειτουργία φρεναρίσματος, ατμοσφαιρικό φωτισμό, την ευρεία κυρτή συστοιχία οθονών (12,3 ίντσες για τον πίνακα οργάνων και 14,9 ίντσες για την οθόνη infotainment), αυτόματο φρενάρισμα με προστασία πεζών, συναγερμό, καθώς και M προσαρμοζόμενη ανάρτηση. Το τίμημα για όλα τα παραπάνω είναι 63.250 ευρώ, ένα ποσό που διαμορφώνεται στα 54.250 ευρώ με την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά».
Εν κατακλείδι, η BMW i4, όπως άλλωστε και η Σειρά 4 Gran Coupe, είναι ένα αυτοκίνητο που εντυπωσιάζει με την εμφάνισή του, η οποία είναι άκρως δυναμική και ταυτόχρονα επιβλητική. Η ποιότητα κατασκευής είναι υπεράνω κριτικής, οι χώροι άπλετοι για τις ανάγκες μιας οικογένειας ή 5 ενηλίκων, ενώ στην έκδοση xDrive40 οι επιδόσεις είναι εκρηκτικές.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | BMW i4 xDrive40 |
---|---|
Κινητήρας | |
Τύπος | 1 σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας εμπρός και 1 πίσω |
Τροφοδοσία | Ρεύμα |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 401 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 600 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 1/αυτόματο/τετρακίνηση |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 4,9 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 200 |
Βάρος (κιλά) | 2.260 |
Κατανάλωση (kW./100 χλμ.) | 18 |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 16,8 |
Εργοστασιακή αυτονομία (χλμ.) | 459-546 |
Αυτονομία δοκιμής (χλμ) | 460 |
Χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 83,9 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 470 |
Σελ. 1 | BMW i4 xDrive40: Ηλεκτρική «ντίβα» με 401 άλογα |
Σελ. 2 | Η BMW i4 ανανεώθηκε εξωτερικά, παραμένει εντυπωσιακή και σπορτίφ |
Σελ. 3 | Στο εσωτερικό υπάρχει υψηλή αίσθηση πολυτέλειας και μεγάλοι χώροι |
Σελ. 4 | Με 401 ηλεκτρικούς ίππους, θέλει 4,9 δλ. για το 0-100 και 2,3 δλ. για το 60-100 χλμ/ώρα |
Σελ. 5 | Σημαδεύεις και στρίβεις με τη BMW i4 xDrive40, χωρίς να γίνονται θυσίες στην άνεση |