Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    Η Scala της Τσεχίας

    Διαβάστηκε από 24778 αναγνώστες - 26/6/2019

    Κοιτάξτε καλά το εσωτερικό του νέου Skoda Scala καθώς μας παρουσιάζει τη νέα λογική σχεδίασης καμπίνας που θα συναντήσουμε σε πολλά μελλοντικά μοντέλα. Το ταμπλό χτίζεται γύρω από μία κυματοειδή γραμμή η οποία «ενσωματώνει» οπτικά την οθόνη αφής του infotainment με την τελευταία να ξεκινά από τις 6 ίντσες και φτάνει μέχρι και τις 9.2. Έχει χρησιμοποιηθεί σχεδόν αποκλειστικά μαλακό υλικό, ενώ ο πίνακας οργάνων που αντικρίζει μπροστά του ο οδηγός είναι μία οθόνη 10.25 ιντσών με 5 πιθανές διαφορετικές διαμορφώσεις.



    Αυτό που εντυπωσιάζει ιδιαίτερα είναι η αγάπη του νέου Skoda Scala στις τεχνολογίες, καθώς διαθέτει μόνιμη πρόσβαση στο ίντερνετ, δυνατότητα σύνδεσης με όλα τα smartphones αλλά και ένα πλήρες πακέτο βοηθημάτων το οποίο περιέχει αυτόματο φρένο, αναγνώριση πεζών, έλεγχο λωρίδας, ACC, έλεγχο νεκρής γωνίας και πολλά ακόμα. Το κερασάκι στην τούρτα βάζει το σύστημα Crew Protect Assist το οποίο όταν προβλέψει αναπόφευκτη σύγκρουση φέρνει το όχημα σε κατάσταση ετοιμότητας.

    Χώροι
    Το ιδιαίτερα μεγάλο μεταξόνιο των 2.649 χλστ. καταφέρνει να δώσει στο νέο Skoda Scala εντυπωσιακά ευρύχωρη καμπίνα, η οποία θα φιλοξενήσει μέχρι και 5 επιβάτες. Αρκετός χώρος για τα γόνατα και τα κεφάλια με μόνο μικρό μειονέκτημα το λίγο υψηλό μεσαίο τούνελ. Ο χώρος αποσκευών ξεκινάει από τα 467 λτ. και φτάνει μέχρι τα 1.410 λτ. ενώ σε περίπτωση που θέλετε, η πίσω πόρτα μπορεί να παραγγελθεί και ως ηλεκτρική.


     
    Κινητήρας-επιδόσεις
    Το μοντέλο δοκιμής εξοπλίζεται με τον 1.500άρη TSI κινητήρα, ο οποίος αποδίδει σε αυτή τη περίπτωση 150 ίππους και εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις του. Η συνεργασία του με DSG αυτόματο κιβώτιο του χαρίζει ένα 0-100 σε 8.5 δευτ. και τελική που ξεπερνά τα 219 χλμ./ώρα. Ένας δυνατός κινητήρας που έχει να δώσει αρκετό νεύρο από χαμηλά και κινεί τα 1.265 κιλά του αμάξώματος (με οδηγό) υπερβολικά άνετα. Η κατανάλωση του σε αρκετά καλά επίπεδα δεν θα ξεπεράσει ακόμα και σε συνθήκες αστικής πίεσης τα 6.8 λτ./100χλμ. Φυσικά υπάρχουν και πιο οικονομικές εκδόσεις που κοιτούν περισσότερο την τσέπη και όχι την ώρα που θα φτάσετε στον προορισμό σας.



    Οδική συμπεριφορά
    Το Skoda Scala θα σε κερδίσει αρκετά γρήγορα, καθώς καταφέρνει να σου περάσει την αίσθηση πως οδηγείς πάνω σε ένα πολύ μαλακό χαλί. Παρά την μερικώς σφικτή ανάρτηση δεν θα ενοχληθείτε από κακοτεχνίες, ενώ οι αντιδράσεις του ακόμα και σε συνθήκες πίεσης παραμένουν ουδέτερες και καθόλου αγχωτικές. Προάγει μία φιλικότητα προς τον οδηγό ενώ το σχετικά ελαφρύ τιμόνι έχει καλή πληροφόρηση. Ο συγκεκριμένος κινητήρας διαθέτει 5 προγράμματα παραμετροποίησης της οδήγησης και έχει να δώσει το κάτι παραπάνω  σε αυτούς που θα το ζητήσουν, παραμένοντας όμως σταθερό. Εάν θέλετε το απόλυτο, μπορείτε να παραγγείλετε το Skoda Scala σας με χαμηλωμένη ανάρτηση και προσαρμοζόμενα αμορτισέρ για να το φέρετε στα... μέτρα σας. Η συνολική εικόνα του αυτοκινήτου είναι παραπάνω από καλή και δείχνει το άλμα που έχει κάνει τα τελευταία χρόνια η Skoda.

    Συμπέρασμα
    Το νέο Skoda Scala αποτελεί μία πολύ δυνατή παρουσία, η οποία στέκεται επάξια απέναντι σε αυτά που προσφέρουν τα μοδάτα Crossover. Έχει μεγάλους χώρους, ποικιλία κινητήρων ενώ στον δρόμο είναι επιπέδουGolf, αυτής της γενιάς τουλάχιστον.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ