Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
5 φωτογραφίες »

Mazda MX-30: Αμιγώς ηλεκτρικό με επιδότηση 4.550 ευρώ

Διαβάστηκε από 7158 αναγνώστες - 3/8/2021

Μέχρι πρότινος υπήρχε το MX-5, τώρα στη γκάμα της Mazda προστίθεται το MX-30 και το μόνο σίγουρο είναι ότι ακολουθεί εντελώς διαφορετική ρότα. Ποια είναι η πραγματική του αυτονομία και πόσο κοστίζει με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά»; Ακολουθούν οι απαντήσεις!

Η ηλεκτροκίνηση έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και οι αμιγώς ηλεκτρικές επιλογές όλο και αυξάνονται. Ασφαλώς από τη νέα τάση δε θα μπορούσε να απουσιάζει η Mazda, μία αυτοκινητοβιομηχανία που έχει αποδείξει στην πορεία της ιστορίας της πόσο καινοτόμα υπήρξε. Το πρώτο της αυτοκίνητο, λοιπόν, είναι το Mazda MX-30 και έρχεται να συνδυάσει τη σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας, με στοιχεία από το παρελθόν.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »


Το πρώτο ηλεκτρικό Mazda ανήκει στην κατηγορία των crossover αυτοκινήτων, αλλά διαθέτει μία άκρως ενδιαφέρουσα εμφάνιση λόγω της κεκλιμένης οροφής που παραπέμπει σε coupe αμάξωμα. Το μήκος του αγγίζει τα σχεδόν 4,4 μέτρα και ενσωματώνει τη σχεδιαστική γλώσσα «Kodo», όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας. Τα LED φωτιστικά σώματα είναι αρκετά λεπτά, στο κάτω μέρος του αμαξώματος υπάρχουν προστατευτικές επενδύσεις, ενώ στο πίσω μέρος είναι εμφανής η κεκλιμένη οροφή που ολοκληρώνεται με μία διακριτική αεροτομή. Εννοείται πως το πιο εντυπωσιακό σημείο του αμαξώματος είναι οι «suicide doors» αλά... RX-8, που μας ταξιδεύουν πίσω στο παρελθόν.

Εσωτερικό: Τρεις οθόνες και σύγχρονο «design»
Πέρα από εντυπωσιακές, αυτές οι πόρτες είναι και αρκετά πρακτικές, αφού με το άνοιγμά τους αποκαλύπτεται όλη η καμπίνα. Περνώντας, λοιπόν, στο εσωτερικό είναι εμφανής η προσπάθεια της Mazda να δημιουργήσει ένα πρακτικό, σύγχρονο και οικολογικό περιβάλλον. Γι αυτό τον λόγο θα διαπιστώσει κανείς επενδύσεις όπως αυτή στην περιοχή του κεντρικού «τούνελ» και στις επενδύσεις των πορτών, η οποία κατασκευάστηκε από φελλό. Η συνολική ποιότητα των υλικών είναι πολύ καλή και στη κεντρική κονσόλα υπάρχει μία οθόνη μεγέθους 8,8 ιντσών. Μπορεί να μην είναι αφής, αλλά δεν παύει να είναι ιδιαίτερα πρακτικός ο έλεγχός της από τον περιστροφικό διακόπτη. Χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα υπάρχει ακόμα μία μικρότερη οθόνη αφής για τον έλεγχο του συστήματος κλιματισμού, ενώ εννοείται πως ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός.



Για την μεγαλύτερη ασφάλεια του οδηγού, έχει ενσωματωθεί και head-up display που προβάλλει στο παρμπρίζ χρήσιμες πληροφορίες, όπως η ταχύτητα και η πλοήγηση, ενώ πίσω από το τιμόνι συναντάμε paddles μέσω των οποίων ρυθμίζεται το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας. Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί, αν και λίγο περιορισμένοι για τους πίσω επιβάτες, των οποίων η έξοδος από το όχημα γίνεται πολύ ευκολότερη λόγω της ύπαρξης διακόπτη που μετατοπίζει το εμπρός κάθισμα. Τέλος, θετική ήταν και η εμπειρία μας από τον χώρο αποσκευών, ο όγκος του οποίου διαμορφώνεται στα 366 λτ. με τα πίσω καθίσματα σε όρθια στάση.



 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε