Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
7 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε το Mazda 3 Skyactiv-X mHybrid AT των 180 PS

Διαβάστηκε από 14972 αναγνώστες - 9/6/2020

Οι Ιάπωνες για άλλη μια φορά δείχνουν πως έχουν την τεχνογνωσία να προσφέρουν κάτι ανώτερο, κάτι που δεν διαθέτει ο ανταγωνισμός. Αυτή τη φορά το πραγματοποιούν με το νέο κινητήρα Skyactiv-X που συνδυάζει τα θετικά τόσο του diesel αλλά και της βενζίνης, προσφέροντας το απόλυτο σύνολο.


Φορέσαμε το μικρομεσαίο μας κοστούμι και περνάμε μερικές μέρες με το νέο πρωταγωνιστή της συγκεκριμένης κατηγορίας. Το αυτόματο Mazda 3 της δοκιμής των 180 ίππων, είναι στο εντυπωσιακό κόκκινο χρώμα που διαθέτει μόνο η συγκεκριμένη εταιρία και με σχέση συμπίεσης 16,3:1 είναι έτοιμο να γράψει μηχανολογική ιστορία.



Εκφράζοντας καλύτερα από ποτέ την γνωστή και ως KODO σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρίας, το νέο Mazda 3 αξιοποιεί πλήρως τα 4.46μ. του αμαξώματος του και μαγνητίζει όλα τα βλέμματα. Αρχικά το μεγάλο καπό καταλήγει σε δύο άκρως αιχμηρά φωτιστικά σώματα, τα οποία περιμένεις να σου μιλήσουν, όσο οι πλαϊνές γραμμές ενισχύουν την πιο σοφιστικέ πλευρά του. Το συνολικό δυναμισμό έρχονται να ολοκληρώσουν αφενός οι μεγάλες πίσω κολώνες, και αφετέρου τα οπίσθια εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα, τα οποία είναι το ίδιο εντυπωσιακό τόσο τη νύχτα όσο και τη μέρα. Μεγάλο συν φυσικά το εντυπωσιακό βαθύ κόκκινο που τραβάει τα βλέμματα με μαεστρική ευκολία.



Ο εσωτερικός διάκοσμος του Mazda 3 είναι αυτός που περιμένεις, βλέποντας το τόσο εντυπωσιακό εξωτερικό περίβλημα του αυτοκινήτου. Ποιότητα και τεχνολογία σε πρώτο πλάνο για ένα μικρομεσαίο που δεν μοιάζει με κανένα άλλο ούτε σε αυτό το τομέα. Όσον αφορά το πρώτο, έχουν χρησιμοποιηθεί μόνο κορυφαία υλικά κατασκευής τα οποία αναδεικνύονται από το εξαιρετικό φινίρισμα και την συναρμολόγηση τους. Σχετικά με τις τεχνολογίες, αρχικά συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών με δυνατότητα αλλαγής πληροφοριών, αλλά και μία μεγάλη 8.8 ιντσών οθόνη στο κέντρο του ταμπλό για το σύστημα infotainment. Όλα έχουν μία ελαφρά κλίση και κατεύθυνση προς τον οδηγό, ο οποίος νιώθει πραγματικά βασιλιάς στην θέση του. Στον τομέα των χώρων, το μεταξόνιο των 2.725 χλστ. εκμεταλλεύθηκε σχεδόν στο έπακρο με πολύ καλό χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών όσο ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 358 λτ..

 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις