Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Είναι αλλιώς να έχεις Mazda

Διαβάστηκε από 14989 αναγνώστες - 9/6/2020

Το μοντέλο δοκιμής διαθέτει ένα μοτέρ που όμοιο του δεν είχαμε συναντήσει μέχρι σήμερα. Ο δίλιτρος Skyactiv-X παρά το γεγονός πως χρησιμοποιεί 95άρα απλή αμόλυβδη βενζίνη, διαθέτει σχέση συμπίεσης 16.3:1 θυμίζοντας ξεκάθαρα diesel. Πετυχαίνει ιπποδύναμη 180 ίππων με 224 Nm ροπής την ώρα που χρησιμοποιεί στο background και ένα στάνταρ ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης 24V. Η τεχνολογία που χρησιμοποιεί η Mazda ονομάζεται SPCCI και ουσιαστικά ελέγχει την καύση μέσω μπουζί καταφέρνοντας να δημιουργήσει ένα μέτωπο φλόγας μέσα στον κύλινδρο ακόμα και κατά το κατέβασμα αυτού. Πώς μεταφράζονται όλα αυτά σε νούμερα και τις πρακτικές απαιτήσεις της καθημερινότητας; Μέση πραγματική κατανάλωση στα 7.1 λτ./100χλμ. την ώρα που το μοντέλο θα κάνει το 0-100 σε 8.6 δευτ. μιλώντας πάντα για την 2κίνητη έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο. Το τελευταίο, είναι κλασικό με μετατροπέα ροπής και έξι σχέσεις, διαθέτει σπορ πρόγραμμα λειτουργίας και paddles πίσω από το τιμόνι για χειροκίνητη λειτουργία.


 
Το νέο Mazda 3 βασίζεται σε μία καινούργια και ιδιαίτερα στιβαρή πλατφόρμα, η οποία του επιτρέπει να παρέχει σπουδαία ποιότητα κύλισης αλλά και σωστές αντιδράσεις. Στην πράξη το αυτοκίνητο αν και έχει μερικώς σφικτή ανάρτηση, φιλτράρει πολύ καλά τις ανωμαλίες του δρόμου, το τιμόνι έχει κορυφαία αίσθηση και πληροφόρηση, ενώ η επαφή με τον δρόμο είναι απόλυτη. Αυτό μεταφράζεται σε περιορισμένες κλίσεις, ουδέτερες αντιδράσεις ακόμα και υπό πίεση, χάρη στο σύστημα G-Vectoring Control Plus το οποίο τα κάνει όλα αυτόματα πιο εύκολα και ασφαλή. Η ευχάριστη οδηγική εμπειρία του Mazda 3 είναι μοναδική και ιδιαίτερα ξεκούραστη καταφέρνοντας να απαλλάξει τον οδηγό του από πολλά οδηγικά άγχη, ενώ να σημειώσουμε πως προσφέρεται τόσο και σε χεροκίνητη αλλά και 4κίνητη έκδοση για όσους ενδιαφέρονται για off road περιπέτειες.
 
Συμπέρασμα
Η τεχνολογία κινητήρων Skyactiv-X καταφέρνει κάτι που μέχρι πρότινος φάνταζε αδιανόητο. Να συνδυάσει μόνο τα θετικά του diesel και της βενζίνης, όσο κερδίζει και από ένα υβριδικό σύστημα. Το συγκεκριμένο Mazda 3 εάν είχε λίγο χαμηλότερη τιμή σίγουρα θα είχε πλημμυρίσει τους δρόμους.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει