5 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε το Plug-In υβριδικό Seat Leon των 204 ίππων

Διαβάστηκε από 18337 αναγνώστες - 13/5/2021

Τι θα λέγατε για ένα Seat Leon με 204 ίππους, κορυφαίες επιδόσεις, αλλά και σχεδόν μηδενική κατανάλωση; Το ισπανικό μικρομεσαίο έρχεται πλέον με την οικονομικότερη Plug-In υβριδική έκδοση της αγοράς!

Το Leon παραμένει μέχρι σήμερα το σημαντικότερο μοντέλο στη γκάμα της Seat και η τέταρτη γενιά που αποκαλύφθηκε πρόσφατα έρχεται πιο προηγμένη τεχνολογικά από ποτέ. Πλέον, για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου, προστέθηκε στη γκάμα και μία Plug-In υβριδική έκδοση που διακρίνεται για τις επιδόσεις, την οικονομία, αλλά και το «χαμηλό» κόστος απόκτησης, μιας και αποτελεί αυτή τη στιγμή την οικονομικότερη Plug-In υβριδική επιλογή. Μάλιστα, στην προκειμένη περίπτωση που το αυτοκίνητο της δοκιμής ήταν η έκδοση FR, δε θα ήταν υπερβολή ο χαρακτηρισμός «hot-hatch που μπαίνει στην πρίζα».

Εξωτερικά το ισπανικό μοντέλο διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το καθιστούν ιδιαίτερα «sportive», χωρίς ωστόσο να διαφοροποιείται από τις «συμβατικές» εκδόσεις του. Το αμάξωμα των 4.642 χλστ. παραμένει μυώδες, οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18 ιντσών είναι εντυπωσιακές, ενώ το λογότυπο e-hybrid και η υποδοχή φόρτισης είναι τα στοιχεία που κάνουν το Seat Leon PHEV να ξεχωρίζει.

Εσωτερικό: Με μειωμένο χώρο αποσκευών ελέω μπαταρίας
Από την πρώτη δοκιμή του νέου Seat Leon, η εμπειρία που αποκομίσαμε σχετικά με την ποιότητα του εσωτερικού ήταν άκρως θετική. Και στην περίπτωση της Plug-In υβριδικής έκδοσης δεν αλλάζει κάτι τέτοιο, με το περιβάλλον να παραμένει εργονομικό και τεχνολογικά προηγμένο. Στην κεντρική κονσόλα συναντάμε μία ευανάγνωστη οθόνη αφής μεγέθους 10 ιντσών, μέσω της οποίας ο οδηγός μπορεί να ελέγξει το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, τον κλιματισμό, αλλά και τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος.



Η εμπειρία χρήσης είναι κορυφαία, ενώ δεν απουσιάζουν οι δυνατότητες συνδεσιμότητας (Android Auto και Apple CarPlay). Στο κεντρικό τούνελ υπάρχει το κουμπί έναυσης του κινητήρα και ο επιλογέας τύπου «swift-by-wire» για τον έλεγχο του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, ενώ θα θέλαμε και έναν επιπλέον διακόπτη για την επιλογή του προφίλ οδήγησης (ρύθμιση που γίνεται μέσω της κεντρικής οθόνης). Πίσω από το τιμόνι υπάρχουν τα paddles για χειροκίνητες αλλαγές ταχυτήτων, αλλά και ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών που ενημερώνει τον οδηγό με όλες τις χρήσιμες πληροφορίες. Τέλος, οι χώροι θα εξυπηρετήσουν μία πενταμελής οικογένεια, ενώ όπως είναι λογικό ο όγκος για τις αποσκευές έχει μειωθεί στα 270 λτ. λόγω της τοποθέτησης των μπαταριών.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Tags: SEAT