5 φωτογραφίες »

Renault Clio E-Tech: Ένα υβριδικό με τεχνολογία από Formula 1

Διαβάστηκε από 17287 αναγνώστες - 22/7/2021

Το πιο τεχνολογικά προηγμένο supermini της αγοράς! Το αυτο-επαναφορτιζόμενο Renault Clio E-Tech των 140 ίππων μας εντυπωσίασε με τις επιδόσεις, την κατανάλωσή του και όχι μόνο. Είναι ο νέος «βασιλιάς» της κατηγορίας;

Renault : Captur πως έγινε αυτοκίνητο της χρονιάς
Renault : Δες τώρα τα προνομιακά πακέτα RENAULT Automotivo!

Η εποχή που οι εκδόσεις των supermini που έδιναν έμφαση στη χαμηλή κατανάλωση έχει περάσει ανεπιστρεπτί, με τις υβριδικές επιλογές να κερδίζουν όλο και μεγαλύτερο μερίδιο στην αρένα των πωλήσεων. Στην προκειμένη περίπτωση δεν έχουμε να κάνουμε με ένα ήπια υβριδικό Clio, αλλά με την αυτο-επαναφορτιζόμενη υβριδική του έκδοση. Ονομάζεται Renault Clio E-Tech και μας εντυπωσίασε με τον τρόπο λειτουργίας του και όχι μόνο. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή!

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »


Ως προς την εμφάνιση, το υβριδικό Clio δε διαφοροποιείται σημαντικά από τις υπόλοιπες εκδόσεις και οι πιο παρατηρητικοί θα διαπιστώσουν ότι πρόκειται για την υβριδική έκδοση παρατηρώντας το σχετικό λογότυπο στο πίσω μέρος. Κατά τα άλλα, το αμάξωμα που ξεπερνά σε μήκος οριακά τα 4 μέτρα καταφέρνει να είναι άκρως δυναμικό, με τα εμπρός φωτιστικά σώματα να ακολουθούν τη σχεδιαστική φιλοσοφία «C-Shaped» και να ενσωματώνουν τεχνολογία Full LED Pure Vision.



Εσωτερικό full της τεχνολογίας
Περνώντας στο εσωτερικό, το υβριδικό Renault Clio εξακολουθεί να διατηρεί την κορυφαία ποιότητα συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι μαλακά στις περισσότερες επιφάνειές τους, δίνοντας έναν «premium» χαρακτήρα στο γαλλικό supermini. Βέβαια, το περιβάλλον είναι και τεχνολογικά προηγμένο, αφού στην κεντρική κονσόλα βρίσκεται μία κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής μεγέθους 9,3 ιντσών. Μέσω αυτής ο οδηγός ενημερώνεται, ψυχαγωγείται, λαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος, ενώ δεν απουσιάζει το σύστημα πλοήγησης και η κάμερα οπισθοπορείας. Παράλληλα, πίσω από το τιμόνι υπάρχει ένας ακόμα ψηφιακός πίνακας οργάνων μεγέθους 7 ιντσών, που ενημερώνει τον οδηγό με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως για παράδειγμα το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος. Τέλος, σε επίπεδο χώρων δεν υπάρχει κάποια διαφοροποίηση, εκτός από την περίπτωση του διαθέσιμου όγκου για τις αποσκευές, όπου έχει γίνει μία μείωση στα 254 λίτρα λόγω της ύπαρξης της μπαταρίας.

 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Renault : Captur πως έγινε αυτοκίνητο της χρονιάς
Renault : Δες τώρα τα προνομιακά πακέτα RENAULT Automotivo!

Tags: RENAULT