Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Συνδυάζοντας οικονομία και επιδόσεις

19/1/2021

Στην πράξη το Volvo XC40 PHEV καταφέρνει να πείσει και τους πλέον απαιτητικούς. Παρά το ύψος του από το έδαφος, καταφέρνει να μην εμφανίζει έντονες κλίσεις. Καθοριστικό ρόλο σε αυτό παίζει και η τοποθέτηση των μπαταριών στο πάτωμα του αυτοκινήτου, ώστε να μεταφερθεί χαμηλότερο το κέντρο βάρους. Επιλέγοντας το «Hybrid mode», ο οδηγός πολλές φορές δε μπορεί να κατανοήσει με βεβαιότητα ποιο από τα δύο μοτέρ λειτουργεί. Αυτό συμβαίνει διότι η «συνεργασία» τους γίνεται με εξαιρετικά ομαλό τρόπο. Το αυτόματο σασμάν διπλού συμπλέκτη προσφέρει ομαλές αλλαγές ταχυτήτων σε αστικό περιβάλλον και γρήγορες όταν το «απαιτούν» οι συνθήκες. Ίσως να προβληματίσει ελαφρώς η σφικτή ανάρτηση, η οποία σε συνδυασμό με τις μεγάλες ζάντες «δυσκολεύεται» να αντιμετωπίσει της ανωμαλίες του οδοστρώματος. Στις υπεραστικές διαδρομές, βέβαια, το Volvo XC40 «παίζει» εντός έδρας προσφέροντας εξαιρετική ηχομόνωση. Μόνο στις υψηλές στροφές λειτουργίας θα γίνει θορυβώδης ο τρικύλινδρος κινητήρας. Μόλις η μπαταρία απενεργοποιηθεί πλήρως, η κατανάλωση καυσίμου αυξάνεται κοντά στα 8 λτ./100 χλμ.



Συμπέρασμα
Το plug-in υβριδικό Volvo XC40 είναι ένα αυτοκίνητο που μπορεί να καλύψει αμιγώς ηλεκτρικά τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης. Στις εκτός πόλης διαδρομές, η «συνεργασία» θερμικού και ηλεκτρικού μοτέρ είναι υποδειγματική, προσφέροντας μια ξεχωριστή εμπειρία οδήγησης στον ιδιοκτήτη. Το plug-in υβριδικό XC40 διατίθεται από την τιμή των 49.178 ευρώ, ενώ στην κορυφαία έκδοση «R-Design» το κόστος απόκτησης αυξάνεται στα 54.685 ευρώ.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει