Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    Και Hybrid και Premium

    22/10/2019

    Μαλακές επενδύσεις και στιβαρή συναρμογή δείχνουν αξιοπιστία
    Και το εσωτερικό παραμένει incognito με την τεχνολογική αναβάθμιση να είναι έκδηλη μέσω της ψηφιακής οθόνης στον πίνακα οργάνων 4.3 ιντσών, και το νέο σύστημα infotainment που συνδυάζεται με οθόνη αφής 7 ή 8 ιντσών. Το τιμόνι είναι ανασχεδιασμένο ενώ έχει χρησιμοποιηθεί αρκετό μαλακό υλικό στο ταμπλό αλλά και σε πιο κρυφά σημεία, με GT-Line πινελιές, να υπάρχουν διακριτικά σε αρκετά σημεία.



    Οι χώροι, φυσικά παραμένουν ατού του μοντέλου, με το πλάτος του να δίνει την δυνατότητα φιλοξενίας ακόμα και 5 ενηλίκων με τις αποσκευές τους. Για τις τελευταίες, υπολογίστε περί τα 491λτ. ενώ με την αναδίπλωση των πίσω θέσεων, το νούμερο αυτό εκτινάσσεται σε 1.492 λτ.

    Ελάχιστα πιο γρήγορο και οικονομικό
    Ο συνδυασμός του ηλεκτροκινητήρα με τον 1.6 TDI του ομίλου έρχεται να αποδείξει πως τεχνολογικά είναι εφικτό να πέσουν οι ρύποι σε όρια που θέτουν οι αρχές. Στην πράξη το σύνολο είναι ελάχιστα πιο γρήγορο από την απλή πετρελαιοκίνητο έκδοση, κάνοντας το 0-100 σε 0.1δευτ. λιγότερο, ενώ η τελική παραμένει η ίδια. Η συνεργασία τους όμως δείχνει να αποδίδει αρκετά στον τομέα της κατανάλωσης όπου σπάει ακόμα και το φράγμα των 7 λτ. καθώς οι ίδιοι μετρήσαμε 6.9λτ./100χλμ.



    Για να σας αποδείξουμε πόσο προχωρημένη είναι η τεχνολογία, απλά να σας πούμε πως η ενεργοποίηση του θερμικού κινητήρα γίνεται έως και 200χιλιοστά του δευτ. πιο γρήγορα από ένα συμβατικό σύστημα Start&Stop.
     
    Παραμένει άνετο και επιβλητικό
    Το Kia Sportage μας παρουσιάζει και πάλι την άνετη και ασφαλή οδηγικά, πλευρά του. Βέβαια λόγω GT-Line και 19άρας ζάντας, τολμούμε να πούμε πως εντείνεται και η πιο... αθλητική πλευρά του εαυτού του, όχι όμως σε υπερβολικό βαθμό. Παρά την σφικτή ανάρτηση καταπίνει με ευκολία τις ανωμαλίες του δρόμου, όσο παραμένει σταθερό και αρκετά στιβαρό στον δρόμο. 



    Βέβαια λόγω της δικίνητης φύσης του, δεν είναι για ψαγμένες off road διαδρομές, παρά τα 172χλστ. απόστασης από το έδαφος, ενώ από την άλλη τα συστήματα ασφάλειας και άνεσης, θα σας εντυπωσιάσουν στην συγκεκριμένη έκδοση. Η αλήθεια είναι πως δεν μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ρεύμα, όμως το σύνολο ηλεκτρίζεται και οδηγικά όσο πρέπει.
     
    Συμπέρασμα
    Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να απέχει ακόμα, όμως τα mild Hybrid μοντέλα όπως το συγκεκριμένο Kia Sportage είναι εδώ και ετοιμοπόλεμα. Ηλεκτροκινητήρας, diesel και πολλή τεχνολογία συνεργάζονται άψογα.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ