Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    Τριπλέτα οικονομίας- λειτουργίας- απόδοσης

    Διαβάστηκε από 43057 αναγνώστες - 5/3/2020

    Ξεχάστε τον παλιό 1.200άρη των 116 ίππων. Το νέο Juke εφοδιάζεται με τον υπερσύγχρονο DIG-T κινητήρα των 1.000κ.εκ. και απόδοσης 117 ίππων. Γεμάτο τεχνολογίες και νέα συστήματα, το νέο μοτέρ εκτός από τα 180 Nm ροπής του, ξεχωρίζει και για την πολύ ομαλή και πολιτισμένη του λειτουργία, την ώρα που θα πει το ναι και σε επιδόσεις αλλά και σε οικονομία. Στην συγκεκριμένη περίπτωση συνεργάζεται με το αυτόματο 7άρι DCT κιβώτιο, και καταφέρνει να κάνει το 0-100 σε 11.1 δευτ., με την τελική να αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα και την μέση πραγματική κατανάλωση να μην ξεπερνά τα 7λτ./100χλμ. Εντυπωσιακό είναι το νεύρο που δείχνει από τις πολύ χαμηλές στροφές, την ώρα που το κιβώτιο συμπληρώνει άριστα την συνεργασία και απαλλάσσει τον οδηγό από ένα επιπλέον άγχος, κυρίως στις μετακινήσεις εντός πόλης.



    Με νέα πλατφόρμα CMF-B και καλύτερες αντιδράσεις
    Το νέο Nissan Juke «πατάει» πάνω στην CMF-B πλατφόρμα και καταφέρνει από την μία να δημιουργεί ένα πιο στιβαρό σύνολο, από την άλλη να εξοικονομήσει 23 κιλά. Η νέα θέση οδήγησης, το καλύτερο τιμόνι και οι πιο προβλέψιμες αντιδράσεις, μπορούν με αρκετή άνεση να το κατατάξουν ανάμεσα στα πιο fun to drive B-SUV της αγοράς. Μεγάλος αρωγός φυσικά και ο ικανότατος 1.000άρης ο οποίος δίνει στον οδηγό ακόμα και το κάτι παραπάνω με την ζωηράδα του. Στην καθημερινότητα, παρά την μερικώς σφικτή ρύθμιση της ανάρτησης, το αυτοκίνητο παρέχει μία ανεπηρέαστη καμπίνα από τις κακοτεχνίες του δρόμου, ενώ οι κλίσεις σε στροφές είναι περιορισμένες, παρέχοντας σιγουριά στον οδηγό. Η δουλειά που έχει γίνει πάνω στο νέο Juke αποδεικνύεται ακράδαντα και από τα διαθέσιμα συστήματα για βελτιωμένη άνεση και μείωση της υποστροφής (Active Ride Control και Active Trace Control αντίστοιχα), ενώ στις πιο πλούσιες εκδόσεις διαθέτει και προγράμματα παραμετροποίησης της οδήγησης με προφίλ όπως Standard, Eco και Sport.