Οικονομία που αγγίζει και τα 730 ευρώ στα 10.000χλμ.

    Διαβάστηκε από 11938 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/1/2020

    Ο 1.0 TGI CNG 90 PS στην έκδοση Style, κοστίζει 15.955 ευρώ και με συνολική χωρητικότητα 13,8 κιλών, παρέχει 360 χλμ. κίνησης αποκλειστικά με φυσικό αέριο και άλλα 150 χλμ. από την 9 κιλών δεξαμενή βενζίνης. Με 90 ίππους και 160 Nm ροπής αγγίζει τελική ταχύτητα στα 180χλμ./ώρα και δεν έχει να ζηλέψει απολύτως τίποτα από τις άλλες εκδόσεις. Συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και την όποια μικρή ράθυμη ανταπόκριση εμφανίζει στις πολύ χαμηλές στροφές, εξαλείφει μετά τις 2.000σ.α.λ.. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας η πραγματική κατανάλωση είναι στα 4.2/100χλμ. που αντιστοιχεί σε 3.48 ευρώ. Το αντίστοιχο μοντέλο στην βενζινοκίνητη έκδοση καίει 6.7 λτ./100χλμ. που αντιστοιχεί σε 10.78 ευρώ. Εάν λοιπόν υποθέσουμε πως σε έναν χρόνο ο μέσος κάτοχος διανύει 10.000χλμ., το κέρδος φτάνει μέχρι και τα 730 ευρώ.

    Η επένδυση της SEAT στο φυσικό αέριο
    Τα TGI μοντέλα χρησιμοποιούν μία δεξαμενή χάλυβα υψηλής αντοχής και δύο από ίνες άνθρακα πίσω από τον πίσω άξονα, μειώνοντας με αυτό τον τρόπο το βάρος, βελτιώνοντας παράλληλα την κατανομή βάρους. Οι τροποποιήσεις όμως δεν σταματούν εκεί καθώς πολλά μηχανικά μέρη ειδικής σημασίας, είναι φτιαγμένα από πιο ανθεκτικά υλικά όπως τα έμβολα, τα έδρανα, οι ειδικοί εκκεντροφόροι, οι βαλβίδες εξαγωγής αζώτου και τα ελατήρια εμβόλων. Όλα εξασφαλίζουν την πλήρη απουσία βλαβών, την αυξημένη ζωή του κινητήρα και την μη αλλοίωση την απόδοσης στο πέρασμα των χρόνων. Η παράλληλη παρουσία δεξαμενής καυσίμου CNG και βενζίνης εξασφαλίζει όλα τα πιθανά σενάρια, ενώ η μετάβαση στην δεύτερη, γίνεται αυτόματα και ανεπαίσθητα, όταν η πρώτη αδειάσει.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Tags: SEAT , SEAT IBIZA

    Διαβαστε Ακομη

    Ροη Ειδησεων