Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Παντελής απουσία σκουριάς σε όλα τα σημεία, ακόμη και στις κοιλότητες. Αυτή ήταν η τελική ετυμηγορία του εμπειρογνώμονα της Dekra κ. Μάρκους Κόνσταντιν.

Mini SUV με μήκος 4,25 μέτρα με αντίστοιχα μίνι ελαττώματα και ως εκ τούτου βαθμός 2+

Οι τριβές στο συμπλέκτη είναι λιγότερες του αναμενομένου, δεδομένης και της σκληρής χρήσης.

Καλή η λειτουργία του στροβιλοσυμπιεστή. Καλή και η εντύπωση που μας άφησε αυτός κατά την αποσυναρμολόγηση.

Το μεταλλικό τμήμα στο κάτω μέρος του κινητήρα υπήρξε αρκετά θορυβώδες στις χαμηλές στροφές.

Οι πλαστικές τσιμούχες στα ανοίγματα των θυρών είναι ακλόνητες, ακόμη και μετά από τόσα πολλά χιλιόμετρα.

¶ψογο από πάσης άποψης

Διαβάστηκε από 46485 αναγνώστες - 12/3/2019

1. Φωτιστικά σώματα
Επιτέλους ένα μικρό αυτοκίνητο με κανονικό φωτισμό. Οι προβολείς B-Xenon συνιστούν στοιχείο των ακριβών εξοπλιστικών εκδόσεων, αξίζουν όμως κάθε ευρώ.

2 Καπάκι μπαταρίας 
Το καπάκι επικάλυψης της μπαταρίας είναι χαλαρό, προφανώς επειδή τοποθετήθηκε με μεγάλη πίεση και χωρίς τη δέουσα προσοχή. Η Fiat γνωρίζει το πρόβλημα και αντικατέστησε το «ευαίσθητο» καπάκι 

3. Αξιοπιστία 
Το πρώτο σετ από δισκόπλακες και τακάκια του 500 Χ λειτούργησε άψογα μέχρι το τέλος της δοκιμασίας. Η αλλαγή που ήταν να γίνει τώρα στον μπροστινό άξονα, θα κόστιζε περί τα 600 ευρώ. 

4. Συμπλέκτης 
Ο συμπλέκτης παρέδωσε πνεύμα στα τελευταία χιλιόμετρα. Αυτό θα μπορούσε να αποφευχθεί με μία εξαέρωση σύμφωνα με τον επικεφαλής της FCA. 

5. Τιμόνι 
Μια χαλαρή κλωστή στο τιμόνι δεν συνιστά δα και ιδιαίτερο λόγο ανησυχίας, από τη στιγμή που δεν έχει πειραχθεί η διακοσμητική ραφή. Αποπροσανατολισμού ναι, ανησυχίας όχι! 

6. Ευαισθησία
Προσοχή καρά την αλλαγή ελαστικού και κυρίως σε ό,τι αφορά στην τοποθέτηση του γρύλου για να μην προκαλέσετε ζημιά στο κάτω μέρος της επένδυσης της πόρτας και ιδιαίτερα στους συνδετήρες συγκράτησης.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ