Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    Ολοκαίνουργιος «Δούκας»

    4/9/2019

    Αξίζει να σημειώσουμε πως το Juke έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις, ενώ παράλληλα το βάρος του έχει μειωθεί κατά 23 κιλά. Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά στις διαστάσεις, το μήκος ορίζεται στα 4.210 χλστ., το πλάτος στα 1.800 χλστ. και το ύψος στα 1.595 χλστ.. Σύμφωνα με το ιαπωνικό στρατόπεδο, το νέο μοντέλο διαθέτει μια πιο άκαμπτη πλατφόρμα που προσφέρει καλύτερη σταθερότητα, απόδοση, δυνατότητες κατευθυντικότητας στις στροφές, καθώς και νέα επίπεδα εμπιστοσύνης και ελέγχου.



    Εκτός της οδικής συμπεριφοράς όμως βελτιωμένοι είναι και οι χώροι του νέου Juke, με τον χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών να έχει αυξηθεί κατά 5,8 εκατοστά, για τα κεφάλια αντίστοιχα κατά 1,1 εκατοστά. Αντίστοιχη κατάσταση επικρατεί και στο διαμέρισμα των αποσκευών το οποίο είναι 20% μεγαλύτερο από εκείνο του απερχόμενου SUV με τον τελικό όγκο να ορίζεται στα 422 λτ..



    Περνώντας στο εσωτερικό η εικόνα είναι εντελώς καινούργια με τη διάταξη να ακολουθεί διαφορετικό μοτίβο από ό,τι έχουμε δει μέχρι σήμερα στα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας. Το ταμπλό καλύπτεται από μαλακό υλικό στο άνω μέρος, ενώ οι προβολείς πέφτουν στην «αιωρούμενη» οθόνη αφής 8 ιντσών του συστήματος infotainment NissanConnect (συμβατό με Apple CarPlay και το Android Auto) που δεσπόζει ψηλά στο κέντρο, στο πολυλειτουργικό τιμόνι και τη νέα κονσόλα με τις θήκες για τα μικροαντικείμενα που αυξάνουν τα επίπεδα πρακτικότητας. Τρεις αεραγωγοί φιλοξενούνται κάτω από την οθόνη, λίγο ψηλότερα από τα χειριστήρια του κλιματισμού, που παραπέμπουν στο Micra. Σε ό,τι αφορά την hi-tech πλευρά του Juke, εδώ αναλαμβάνει το NissanConnect Services που προσφέρει στον ιδιοκτήτη τον έλεγχο της κατάστασης κλειδώματος των θυρών του αυτοκινήτου του (να κλειδώσει ή να ξεκλειδώσει το Nissan του) τον έλεγχο της πίεσης των ελαστικών και τη στάθμη του λιπαντικού, απευθείας από το smartphone του.



    Στο πεδίο των μηχανικών συνόλων, το νέο Juke ενστερνίζεται την πίστη του downsizing και εφοδιάζεται με τον καινούργιο 3κύλινδρο DIG-T κινητήρα χωρητικότητας 1,0 λτ. της Nissan ισχύος 117 ίππων, που μεταξύ άλλων έχει τεχνολογίες από το GT-R, και συνδυάζεται είτε με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή με ένα 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη με paddles στο τιμόνι για τις αλλαγές. Στη διάθεση του οδηγού βρίσκονται τρία οδηγικά προφίλ: Eco, Standard και Sport, όπως ακριβώς και στο απερχόμενο μοντέλο (σ.σ. αντί για Standard ονομάζεται Normal στο υπάρχον Juke).

    Στο τεχνολογικό κομμάτι, το Juke προσφέρεται για πρώτη φορά με την προηγμένη τεχνολογία ProPilot, η οποία προσφέρει ηλεκτρονική υποβοήθηση στο τιμόνι, την επιτάχυνση και την πέδηση. Επιπλέον, υπάρχει ένα πλήρες πακέτο τεχνολογιών ασφάλειας, όπως η Έξυπνη Πέδηση Έκτακτης Ανάγκης με Αναγνώριση Πεζών και Ποδηλάτων, η Αναγνώριση Σημάτων Κυκλοφορίας, η Έξυπνη Παρέμβαση Εσφαλμένης Αλλαγής Λωρίδας, το Σύστημα Προειδοποίησης Πίσω Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας και η Παρέμβαση Τυφλού Σημείου, ένα στύστημα που προειδοποιεί τον οδηγό όταν ένα αυτοκίνητο μπαίνει στο τυφλό σημείο του πλαϊνού καθρέπτη. Προαιρετικά υπάρχει και ένα ολοκαίνουργιο πακέτο αναβάθμισης N-Design με πολλούς συνδυασμούς χρωμάτων για το αμάξωμα, την οροφή και τον εσωτερικό χώρο, προσαρμόσιμους προφυλακτήρες και πλαϊνά ένθετα που διευρύνουν τα πλαίσια εξατομίσκευης.

    Κλείνοντας να σημειώσουμε πως, το καινούργιο Juke θα συνεχίσει να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland του Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ οι πρώτες παραδόσεις στις αγορές της Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, θα πραγματοποιηθούν στα τέλη Νοεμβρίου.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ