Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Κινητήρας- οδική συμπεριφορά

Διαβάστηκε από 10531 αναγνώστες - 16/4/2019

Κάτω από το καπό του κορυφαίου μοντέλου της Z4, δηλ. του M40i φιλοξενείται ο κινητήρας με τον εσωτερικό κωδικό Β58. Ο λόγος για ένα 3λιτρο εξακύλινδρο τούρμπο μηχανικό σύνολο, απόδοσης 340 ίππων, το οποίο σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων από την ZF, το χαμηλό αμάξωμα και την ιδανική κατανομή βάρους 50:50 προσδίδει στην Z4 εκρηκτικές επιδόσεις, «γαρνιρισμένες» με αυτή την απαράμιλλη αίσθηση ελευθερίας (με την οροφή ανοιχτή εννοείται) που μόνο ένα καθαρόαιμο roadster μπορεί να προσφέρει στον τυχερό κάτοχο του.



Στην ένδειξη Sport και με τον έλεγχο πρόσφυσης απενεργοποιημένο, η οδήγηση γίνεται ακόμη πιο συναρπαστική. Τα 4,5 δευτερόλεπτα για το 0-100, όπως αυτά ορίζονται από τον κατασκευαστή ισχύουν και στην πράξη, το ίδιο και τα 16,5 δευτερόλεπτα για το 0-200, πάντα με τη συνοδεία μιας ηχητικής πανδαισίας και τον αέρα να σφυρίζει στα αυτιά μας και να μας ανακατεύει τα μαλλιά. Στις στροφές το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης κατανέμει ιδανικά την ισχύ στους τροχούς, επιτρέποντας τα όποια- απόλυτα ελεγχόμενα  παιχνιδίσματα με την ουρά, ενώ στις ευθείες η Z4 είναι χάρη στο προσαρμοζόμενο αμάξωμα απόλυτα ευθύβολη και σταθερή, ακόμη και σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Το σύστημα πέδησης είναι άκρως αποδοτικό και η μοναδική και μικρή κριτική αφορά στην ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης. Μικρό διάστημα εξοικείωσης απαιτείται και για το στροφόμετρο με την ανάποδη φορά, όπως και στο Peugeot. H νέα Z4 θα δαιτίθεται στις εκδόσεις sDrive 20i, sDrive 30i και M40i (η έκδοση της δοκιμής μας) με 198, 258 και 340 ίππους αντίστοιχα. Οι δύο πρώτες με 2λιτρο τετρακύλινδρο μοτέρ και η τρίτη με 3λιτρο εξακύλινδρο μοτέρ με τιμή εκκίνησης τα 48.950 ¤ (Γερμανία). Η έκδοση της δοκιμής μας κοστίζει 64.450 ¤. Ακριβή μου απόλαυση! 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ