Οδική συμπεριφορά

    Διαβάστηκε από 52148 αναγνώστες - 27/1/2020

    Φυσικά, από την πίσω πλευρά της πινακίδας, που αναγράφει το τέλος των ορίων της πόλης, το σθένος του e-2008 υποχωρεί, αν και στο επαρχιακό δίκτυο το ηλεκτροκίνητο μοντέλο δε δείχνει να υστερεί σε σχέση με τα αυτοκίνητα, που διαθέτουν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Είναι χαρακτηριστικό πως για ένα προσπέρασμα δεν απαιτείται μεγαλύτερη ταχύτητα (φόρα) απ όση μπορεί να αναπτύξει ένα βενζινοκίνητο μοντέλο. Μόνο στον αυτοκινητόδρομο έρχεται σχετικά νωρίτερα το τέλος, αφού στα 150 km/h η ηλεκτρονική διαχείριση... τραβά την πρίζα, φροντίζοντας ταυτόχρονα την τήρηση της αρχικής υπόσχεσης για την αυτονομία.



    Στο πρόγραμμα οδήγησης Eco το λιοντάρι γίνεται... γατάκι και ελίσσεται με εμφανώς περιορισμένο σθένος μέσα στην πόλη. Ωστόσο, έτσι χρειάζεται πιο αραιά στάσεις για τη φόρτιση της μπαταρίας. Σε ένα φορτιστή 100 kW η στάση θα διαρκέσει στην καλύτερη περίπτωση μόνο 30 λεπτά, αλλά με τη χρήση οικιακού ρεύματος θα χρειαστούν πάνω από 24 ώρες.



    Όσοι οδηγοί χρησιμοποιήσουν το πρόγραμμα sport, θα απολαύσουν το ότι η Peugeot τοποθέτησε τη μπαταρία στο πάτωμα, με αποτέλεσμα ένα χαμηλό κέντρο βάρους, αλλά σε μία στροφή θα καταλάβουν καλά τα κιλά, που παλεύουν να βγουν από το αυτοκίνητο από το πλάι. Σε περίπτωση βαθιάς πίεσης του δεξιού πεντάλ (kick down), το e-2008 ξεφεύγει από το οικολογικό προφίλ του, μειώνοντας ταυτόχρονα την αυτονομία του.



    Συμπέρασμα
    Έχει τόσο καλή οδική συμπεριφορά, όσο οι εκδόσεις με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και διαθέτει ακριβώς τους ίδιους χώρους, η αυτονομία του είναι καλή για την καθημερινότητα και τις διαδρομές μεταξύ super market και σχολείου. Φυσικά, δεν είναι μεν προσιτό, αλλά αν θέλαμε ένα SUV κυρίως για αστική χρήση, τότε θα επιλέγαμε αυτό.
     
     

    Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει