Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
6 φωτογραφίες »

Peugeot 2008: Ο βασιλιάς του diesel

Διαβάστηκε από 8952 αναγνώστες - 1/6/2020

Παίρνουμε στα χέρια μας την δυνατή και πλούσια πετρελαιοκίνητη έκδοση του νέου Peugeot 2008 και ανακαλύπτουμε ένα άκρως ταξιδιάρικο αλλά και γεμάτο ζωντάνια σύνολο. Με 130 ίππους, στάνταρ αυτόματο EAT8 κιβώτιο και πολλή τεχνολογία, ξεπληρώνει στο ακέραιο το κόστος αγοράς των 32.000 ευρώ.

Το εντυπωσιακό και αρκετά φουτουριστικό 2008 προσφέρεται σε δύο εκδόσεις πετρελαίου, πάντα με βάση των 1.5 BlueHDi κινητήρα. Η μία αφορά τους 100 ίππους και μπορεί να συνδυαστεί τόσο με χειροκίνητο όσο και με αυτόματο κιβώτιο, και η άλλη αφορά την έκδοση δοκιμής μας που έρχεται με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο, 130 ίππους και πραγματική κατανάλωση στα 65.λτ./100χλμ.

Εμφάνιση-σχεδίαση: Από τα πιο όμορφα και μοντέρνα μοντέλα
Οφείλουμε να υπενθυμίσουμε πως το νέο 2008 είναι κατά 16 πόντους πιο μεγάλο από τον προκάτοχο, «πατάει» πάνω στην κοινή με το 208 πλατφόρμα CMP, αν και χαίρει κατά 6 πόντους πιο μακρύ μεταξόνιο. Εξετάζοντας το σχεδιαστικά, άκρως επιθετική είναι η μπροστινή όψη του με λαμπερούς «χαυλιόδοντες», μεγάλη μάσκα και εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα. Στο πίσω μέρος τα φανάρια με τις χαρακτηριστικές τριπλές νυχιές δίνουν το παρών (όπως και στα ομόσταυλα αδέρφια), φτιάχνοντας ωραία νυχτερινή ατμόσφαιρα, παράλληλα με τη μαύρη φάσα που τα ενώνει οριζόντια. Καθαρόαιμο SUV με 170χλστ. αέρα από το έδαφος και  εντυπωσιακά ρομβοειδή νεύρα στα πλαϊνά των θυρών.
 


Εσωτερικό: Άριστα σε ποιότητα και τεχνολογία
Ο εσωτερικός διάκοσμος του 2008 χαρακτηρίζεται από δύο λέξεις. Ποιότητα και premium ατμόσφαιρα που σε κερδίζει απευθείας.  Ας τα πάρουμε όμως με τη σειρά και ξεκινώντας από την αρχιτεκτονική.  Πίσω από το μικρό και πάντα ελκυστικό τιμόνι, ξεχωρίζει ο τρισδιάστατος πίνακας οργάνων αποτελώντας και τον πρωταγωνιστή των αλλαγών. Στην μέση του ταμπλό δεσπόζει, με έντονη προς τον οδηγό κλίση, μία οθόνη αφής που αποτελεί και το κέντρο ελέγχου του συστήματος infotainment αλλά και συνδεσιμότητας. Από κάτω υπάρχουν οι αεραγωγοί και μία σειρά από κουμπιά αφής σε στυλ πιάνου. Στον τομέα της ποιότητα, οι premium προδιαγραφές είναι ευδιάκριτες. Μπόλικο μαλακό υλικό στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό, ακόμα και πάνω στο πάνω μέρος των θυρών, κάνει ξεκάθαρη την προσεγμένη δουλειά, την ώρα που στην συγκεκριμένη αυτόματη έκδοση, ο λεβιές είναι κομψός και γλυτώνει πολύ χώρο.
 


Χώροι: Με κορυφαίο χώρο αποσκευών αλλά και έξυπνες θήκες
Χωροταξικό highlight ( εκτός από το πορτ-παγκάζ) αποτελεί  ο μεγάλος αποθηκευτικός χώρος μπροστά από τον λεβιέ που κλείνει, κρατώντας τα αδιάκριτα βλέμματα μακριά και πραγματικά λύνει τα χέρια του οδηγού και γρήγορη αποθήκευση. Πέρα όμως από τέτοιες έξυπνες θήκες, οι μεγαλύτερες διαστάσεις που συνοδεύουν πλέον το 2008, καταφέρνουν να προσφέρουν καλύτερους χώρους από τον προκάτοχο του. Πραγματικά άνετος ο χώρος για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω επιβατών και το κορυφαίο πορτ-παγκάζ των 434λτ. τοποθετούν το μοντέλο, στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις