Πιο επιθετικό από ποτέ το Megane 4 Rs θα προσπαθήσει να πάρει τον τίτλο του γρηγορότερου προσθιοκίνητου στο Ring απο το Honda Civic Type-R.

Όπως και το Clio, θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά ως 5πορτο.

Διατίθεται με χειροκίνητο αλλά και με αυτόματο διπλού συμπλέκτη EDC.

Εντυπωσιακό πίσω μέρος, με τραπεζοειδή απόληξη εξάτμισης και μεγάλο διαχυτή.

Πιο ευκίνητο και αποτελεσματικό χάρη στην τετραδιεύθυνση.

Με αρκετές σπόρ πινελιές και το λογότυπο Rs στα καθίσματα.

Οδηγούμε νέο Renault Megane R.S. Τετραδιεύθυνση με 280 άλογα

Διαβάστηκε από 4834 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/4/2018

ΑR.έS.σει - Η 3η γενιά του Megane R.S. φαίνεται πιο επιθετική από ποτέ. Και είναι. Τι νέο φέρνει και πως τα πάει στο δρόμο αυτό ο γαλλικός πύραυλος;

 
   
Εμφάνιση
Στο μπροστινό μέρος συναντάμε μεγάλους αεραγωγούς και τα γνώριμα από το Clio Rs τριπλά φώτα ημέρας σε σχήμα σημαίας. Την εντυπωσιακή εικόνα συμπληρώνουν τα τονισμένα φτερά που τονίζουν το πλάτος του αυτοκίνητου. Στο πίσω μέρος την παράσταση κλέβει ο μεγάλος διαχυτής αλλά και η τραπεζοειδής απόληξη της εξάτμισης. Ολοκαίνουργιο είναι και το χρώμα Orange tonic.

Εσωτερικό
Στο εσωτερικό, τα σπόρ καθίσματα φέρουν πλέον κόκκινα λογότυπα RS και ίδιο χρώμα ραφές. Το τιμόνι είναι ντυμένο με Alcantara ενώ το σημείο «12» φέρει ένα κόκκινο «δαχτυλίδι» για να σου δείχνει τον δρόμο. Τεχνικά, οι Γάλλοι έχουν δώσει τον καλύτερο τους εαυτό στο σπόρ μοντέλο. Το στοιχείο που κλέβει την παράσταση είναι φυσικά το 4Control ή αλλιώς η τετραδιεύθυνση που συναντάτε για πρώτη φορά σε Megene R.S. Σε αντίθεση με το Clio RS, οι πελάτες του Megane RS μπορούν για πρώτη φορά να επιλέξουν ανάμεσα σε ένα κλασικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι ταχυτήτων και ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με έξι ταχύτητες. Όπως και το Clio RS έτσι και το Megane R.S. είναι αποκλειστικά διαθέσιμο ως 5πόρτο.

Οδηγώντας: Πιο συμμετοχικό πίσω μέρος
Η βασική έκδοση έρχεται με σημαντικές αλλαγές σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Αρχικά, ολοκαίνουργιος είναι ο κινητήρας 1800 κ.εκ ο οποίος λειτουργεί πιο ομοιόμορφα από τον 2λιτρο ειδικά στις μεσαίες στροφές. Το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC κάνει γρήγορες αλλαγές αλλά θα θέλαμε ελαφρώς μικρότερα paddles.

To RS στον αυτοκινητόδρομο χάρη στο σύστημα τετραδιεύθυνσης είναι πιο σταθερό και το πίσω μέρος πιο συμμετοχικό. Το RS είναι πιο ευέλικτο και ευκίνητο και το πίσω μέρος εργάζεται σκληρά ενώ η τετραδιεύθυνση είναι αισθητή από τον οδηγό.

Στις στροφές είναι πολύ ακριβές και άμεσο με μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης. Τα 280 άλογα δεν βάζουν δύσκολα στο καλορυθμισμένο πλαίσιο που σου δίνει εμπιστοσύνη να το πιέσεις όσο περισσότερο γίνεται! Ακόμα και στο όριο είναι πλήρως ελεγχόμενο και προβλέψιμο. Κινούμενος σε φυσιολογικούς ρυθμούς , θα αποδεχτεί αρκετά άνετο και δεν θα ταλαιπωρήσει τους επιβάτες του. 

Ο κινητήρας ήταν μια έκπληξη από τους Γάλλους, επιλέχθηκε ο 1800άρης απόδοσης 280 αλόγων και 390 Νm ροπής για να περιοριστούν οι ρύποι και φυσικά η κατανάλωση. Αναμένεται στο τέλος του 2018 η κορυφαία έκδοση Trophy-RS που θα αποδίδει 300 άλογα. Το Φεβρουάριο αναμένεται να κυκλοφορήσει στις Ευρωπαϊκές αγορές το R.S. που θα έχει 5 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Comfort, Normal, Sport, Race και Perso),
Όπως κάθε Megane Rs έτσι και αυτό θα προσπαθήσει να κάνει τον γρηγορότερο γύρο στο Ring. Θα καταφέρει άραγε να εκτοπίσει το Honda Civic Type-R το οποίο με χρόνο (7: 43,8 λεπτά) είναι το γρηγορότερο προσθιοκίνητο;
 

Ψάχνεις για Service;
 
   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ