Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ

    Διαβάστηκε από 24620 αναγνώστες - 10/8/2019

    Κατά μέσο όρο, το Skoda Superb μας, χρειάστηκε 8,7 λίτρα / 100 χλμ. και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 66 λίτρων, προσφέρει αρκετή αυτονομία, που φτάνει τα 750 χιλιόμετρα. Υπήρξε όμως κάποιο αρνητικό? Ναι υπήρξε.. Αλλά πρακτικά μόνο σε ένα σημείο..
    Το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Στην αρχή, ο δοκιμαστής Manfred Klangwald ήταν ανακουφισμένος: «Το DSG δουλεύει πολύ καλά και θέλω να παραμείνει έτσι». Αλλά λίγο αργότερα, το Skoda Superb μας έπεσε θύμα των παλιών προβλημάτων των DSG κιβωτίων και της καταπόνησης του συμπλέκτη. «Η μετάδοση είναι ενοχλητική, μόνο στην πόλη», παρατήρησε ο εκπρόσωπος Stephan Puls στα 13.505 χιλιόμετρα.



    «Όταν οδηγείς ελαφρώς γρηγορότερα, ολισθαίνει τους τροχούς, ακόμα και σε στεγνό οδόστρωμα» δήλωσε ο συνάδελφος Christian Steiger, με το κοντέρ να δείχνει 32.596 χιλιόμετρα. Έπειτα, στα 97.020 χιλιόμετρα, ο δοκιμαστής Jan Horn παρατήρησε τότε «ο συμπλέκτης δείχνει καταπονημένος και το κιβώτιο ταχυτήτων έχει γίνει πιο αργό».



    Το DSG, όπως και η υπόλοιπη τεχνολογία, προέρχεται από τα ράφια της VW. Το Skoda Superb, όπως το Audi A3, το Seat Leon, το VW Golf, το Passat και πολλά άλλα, βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα. Ωστόσο, τα προβλήματα του DSG δεν είναι κάτι τυπικό στα Skoda.  Και το DSG ήταν στην πραγματικότητα το μοναδικό πρόβλημα. Διαφορετικά, το υπερσύγχρονο και χαλαρό στα χιλιόμετρα Superb, ήταν παντού ευπρόσδεκτο. 

    Μακριά από το συνεργείο
    Στην αρχή, μετά από 2.802 χιλιόμετρα, ένας συνάδελφος, οδηγούσε στο υπόγειο πάρκινγκ με ανοιχτή την πίσω πόρτα πίσω και βρήκε πάνω σε μια λάμπα της οροφής, με αποτέλεσμα να συμπιεστούν οι μεντεσέδες του πορτπαγκάζ. Μετά την επιδιόρθωση, σφύριζαν ανά αραιά διαστήματα. Επίσης, στα 62.294 χιλιόμετρα, αντικαταστάθηκαν τα μπροστινά και πίσω τακάκια, καθώς και οι πίσω δίσκοι, ως μέρος της προβλεπόμενης συντήρησης. Εκτός από αυτό, δεν παρουσίασε τίποτα.



    Αντίθετα, το Skoda Superb διατήρησε την ανθεκτικότητα του μέχρι το τέλος, παρέμεινε σε εξαιρετικά καλή φόρμα και «δεν επηρεάστηκε από τα χιλιόμετρα και την χρήση, ειδικά το εσωτερικό είναι ακόμα σε άριστη κατάσταση», όπως σημείωσε ο συντάκτης Jan Götze μετά από 99.528 χιλιόμετρα. Στο ημερολόγιο, παρέμεινε συνεπής στους επαίνους. «Υπέροχο, το διαβεβαιώνω», συμπλήρωσε το αφεντικό Tom Drechsler. «Τι ακριβώς κάνει καλύτερα το VW Passat; Και γιατί το A6?» ρώτησε ο συντάκτης του KLASSIK Martin Puthz. Η άριστη εντύπωση και η ποιοτική δουλειά των Τσέχων εργαζομένων επιβεβαίωσαν την τελική έρευνα. Στην προτελευταία μέτρηση της τελικής κατανάλωσης, συνέβη κάτι απρόσμενο.



    Απώλεια ψυκτικού υγρού στην αντλία νερού, με μια τσιμούχα σφραγίσματος να είναι τελικά ο ένοχος. Κόστος 3,93 ευρώ. Αυτή η απρογραμμάτιστη επίσκεψη στο συνεργείο στέρησε από το όμορφο μοντέλο την τέλεια βαθμολογία. Η τσεχική λέξη «škoda» σημαίνει «κρίμα» στα γερμανικά. Αλλά μόνο οριακά.


    1. Καθόλου ικανοποιητική, είναι η επιλογή της Skoda στο πακέτο συμπλέκτη. Η μειωμένη άνεση στο τέλος της δοκιμής δεν είναι ξεκάθαρη.
    2. Το θολωμένο παρμπρίζ, κατά την εκκίνηση ήταν ενοχλητικό στις τελευταίες βόλτες. Αιτία, ένας αλλοιωμένος αισθητήρας ποιότητας του αέρα. Εάν είχαμε κάνει περισσότερα χιλιόμετρα, θα καταγραφόταν ως αρνητικό.
    3. Το καλώδιο για το ξεκλείδωμα της δεξιάς πλάτης του πίσω καθίσματος αποσυνδέεται και το ξεκλείδωμα δεν λειτουργεί. 
    4. Φρένα. Και στα δύο φώτα οπισθοπορείας, τα καλώδια μεταξύ του αμαξώματος και της λάμπας έχουν πρεσαριστεί. Δεν παρουσιάζουν πρόβλημα και λειτουργούν καλύτερα.
    5. Ο εμπειρογνώμονας της DEKRA επικρίνει την υγρασία του λαδιού στο αριστερό μπροστινό αμορτισέρ. Το αμορτισέρ στη δεξιά πλευρά είναι στεγνό.
    6. Αντικατάσταση. Οι δίσκοι και οι τακάκια των πίσω φρένων αντικαταστάθηκαν μετά από 62.294 χιλιόμετρα (426,06 ευρώ). Για το μπροστινό μέρος χρειάστηκαν μόνο φρέσκα τακάκια (240,08 Ευρώ)


    Συμπέρασμα
    Κορυφαίο αποτέλεσμα για το Skoda Superb. Δεν μπορούν να πετύχουν πολλοί τόσο υψηλή βαθμολογία. Το Superb επιβεβαιώνει το όνομά του. Ευρύχωρο, πρακτικό, άνετο, αξιόπιστο. Ο μικρός TSI είναι εντυπωσιακός και έχει λογική κατανάλωση. Πειστική επίσης και η τεχνική κατάσταση κατά την αποσυναρμολόγηση. Μικρή ατυχία το πρόβλημα στεγανοποίησης στη γραμμή του τερματισμού.

    Να το αγοράσω ή όχι?
    Να το αγοράσεις, χωρίς καμία αμφιβολία. Αν ψάχνεις για ένα ευρύχωρο, κομψό sedan με μια λογική τιμή, το Superb είναι η σωστή επιλογή. Ο βενζινοκινητήρας 1,4 λίτρων έχει τώρα αντικατασταθεί από τον TSI 1,5 λίτρων, επίσης με 150 ίππους. 


     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ