Το Διαχρονικό Suzuki

    Διαβάστηκε από 33306 αναγνώστες

    Ανανέωση επήλθε και στο εσωτερικό του νέου Vitara, όπου πλέον μπορεί να ανταγωνιστεί τον high-tech ανταγωνισμό. Πιο συγκεκριμένα, έχει χρησιμοποιηθεί αρκετό αφρώδες υλικό στο πάνω μέρος του ταμπλό και μαζί με τις νέες επενδύσεις στα καθίσματα, ανεβάζουν αισθητά την ποιότητα. Στο κέντρο, πλέον χρησιμοποιείται οθόνη αφής 7 ιντσών η οποία εκτός από πολύ εύχρηστη, παρέχει εξαιρετική εικόνα και στην κάμερα οπισθοπορείας. Και ο πίνακας οργάνων με την σειρά του έχει αλλάξει δίνοντας πολύ περισσότερες πληροφορίες. Στον τομέα των χώρων, 5 επιβάτες μπορούν να ταξιδέψουν αρκετά άνετα με πολλές θήκες για μικροαντικείμενα και έναν καλό χώρο αποσκευών στα 375 λτ.

    «Γεμάτος» ο 1.400άρης, άψογη συνεργασία με το αυτόματο κιβώτιο
    Κάτω από το μοντέλο της δοκιμής συναντάμε τον 1.400άρη Boosterjet κινητήρα της φίρμας, απόδοσης 140 ίππων και 220 Nm ροπής από τις 1.500σ.α.λ.. Το συγκεκριμένο σύνολο κρίνεται άκρως πολιτισμένο ως την λειτουργία του, τραβάει από χαμηλά και συνεργάζεται άψογα με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Αποτέλεσμα αυτού, οι πολύ καλές επιδόσεις όπως το 0-100 σε 10.2 δευτ. και τελική άνω των 200χλμ./ώρα. Επειδή όμως το Vitara είναι αυτοκίνητο του λαού, δεν ξεχνά την οικονομική του φύση, και μπορεί να χαρίσει πραγματικές καταναλώσεις από 8.6 λτ./100χλμ. ολοκληρώνοντας άψογα το value for money χαρακτήρα του, ακόμα και στην 4κίνητη έκδοση του.



    Aνετο και εντυπωσιακό με πολλές off road δυνατότητες 
    Η ψηλή θέση οδήγησης και η καλή πανοραμική θέα δίνουν άνεση στον οδηγό, με τον όγκο του αυτοκινήτου να μην προβληματίζει. Γενικότερη ουδέτερη συμπεριφορά με τη μόνιμη 4κίνηση να χαρίζει απύθμενα περιθώρια πρόσφυσης, μηδενίζοντας τις αρνητικές συνέπειες από το ύψος του αυτοκινήτου. Εντός πόλης φιλτράρει καλά τις λακκούβες και έχει πολύ καλή ηχομόνωση, ενώ σε ταξίδι μπορεί να μην βάζει φωτιά στην άσφαλτο, μα δεν επηρεάζεται στο ελάχιστο από πλευρικούς ανέμους. Τέλος, να μην ξεχνάτε να το ταΐζετε χωματόδρομους και μερικές σκληροτράχηλες διαδρομές γιατί η κομψή του εμφάνιση κρύβει ένα χωμάτινο κτήνος που δεν κωλώνει πουθενά. 

    Συμπέρασμα
    Το Vitara ανανεώνεται όσο πρέπει για να παραμένει πάντα επίκαιρο. Ο συγκεκριμένος κινητήρας, θα δώσει πολύ περισσότερο νεύρο από τον 1.000άρη διατηρώντας όλα τα θετικά στοιχεία του αμαξώματος, συν τα off road χαρακτηριστικά.

    Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει