ΟΔΗΓΟΥΜΕ: Toyota Corolla Touring Sports - Με κρυφές και πολλές χάρες

Διαβάστηκε από 1587 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/4/2019

Η νέα Corolla στην έκδοση, station wagon, άλλως Touring Sports συνδυάζει τους άνετους χώρους με την ευχρηστία και την υβριδική τεχνολογία.

 
   
Η αντεπίθεση της Toyota συνεχίζεται, καθώς μετά από το hatchback μοντέλο, στην απλή και στην υβριδική έκδοση του, η Ιαπωνική εταιρεία λανσάρισε την Corolla και σε έκδοση στέισον βάγκον, με την ονομασία Touring Sports. Μια κίνηση μάλλον αναμενόμενη, αν αναλογιστούμε ότι τα εν λόγω οχήματα χαίρουν εκτίμησης στην Ευρώπη, εν αντιθέσει με τη χώρα μας, όπου το αντίστοιχο αγοραστικό κοινό επιλέγει για την κάλυψη των μεταφορικών του αναγκών ένα SUV και όχι ένα στέισον. 



Σχεδίαση- Χώροι 
Η Corolla Touring Sports είναι κατά 6 εκατοστά μεγαλύτερο από το hatchback μοντέλο (4,65 μέτρα), ενώ το μεταξόνιο του ανέρχεται σε 2,70 μέτρα, κάτι το οποίο έχει θετικό αντίκτυπο στους διαθέσιμους χώρους στο εσωτερικό, οι οποίοι είναι σαφώς καλύτεροι έναντι του hatchback μοντέλου, κυρίως σε ό,τι αφορά στα γόνατα των πίσω επιβατών.



Σχεδιαστικά διαφοροποιείται μόνο ως προς το πίσω τμήμα (στέισον βάγκον γαρ), το οποίο ενσωματώνεται όμως αρμονικά στο γενικότερα καλαίσθητο σύνολο. Ο χώρος αποσκευών είναι ιδιαίτερα πρακτικός με χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και διπλό δάπεδο και έχει χωρητικότητα από 581 έως 1.606 λίτρα. Στο καλοφτιαγμένο και ποιοτικό εσωτερικό τον τόνο δίνουν οι τεράστιες οθόνες και το ψηφιακό ταχύμετρο, ενώ αισθητή αναβάθμιση έχει επέλθει στον τομέα της εργονομίας, αλλά και της ποιότητας των χρησιμοποιηθέντων υλικών.



Κινητήρες- οδική συμπεριφορά
Τρία είναι τα μηχανικά σύνολα με τα οποία διατίθεται η νέα Corolla: 1 μοτέρ βενζίνης 1,2 λίτρων και 114 ίππων και ένα υβριδικό μοτέρ σε εκδόσεις 1,8 και 2,0 λίτρων με 122 και 180 ίππους αντίστοιχα. Το Ιαπωνικό μοντέλο βασίζεται όπως το Prius και το C-HR στην πλατφόρμα TGNA. Η οδική συμπεριφορά της Corolla Touring Sports είναι αυτή που υποδηλώνει το τελευταίο συνθετικό του ονόματος του, δηλαδή σπορ.



Στον αυτοκινητόδρομο και σε υψηλές ταχύτητες, η ανάρτηση απορροφά ομαλά τους όποιους κραδασμούς, ενώ πολύ καλή είναι και η ποιότητα κύλισης. Κατά την πρώτη μας- όχι και τόσο αργή είναι η αλήθεια- διαδρομή με την νέα Corolla Touring Sports με τον υβριδικό κινητήρα των 2,0 λίτρων η κατανάλωση ανήλθε στα πέντε λίτρα καυσίμου για 100 χλμ. διαδρομής. (3,3 λίτρα η εργοστασιακή τιμή). Καθόλου άσχημα για ένα αυτοκίνητο της εν λόγω κατηγορίας, με αυτά τα χαρακτηριστικά και αυτό το βάρος.  



Συμπέρασμα
Και υβριδικό και πρακτικό και άνετο και με γενναιόδωρους χώρους και φειδωλό σε καύσιμο, το νέο Corolla Touring Sports. Σπάνια συναντά κάποιος ένα αυτοκίνητο με τόσα πολλά πλεονεκτήματα. 
 


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων