BMW X5: «Δυνατό» και ως μεταχειρισμένο

Διαβάστηκε από 3074 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/6/2018

Η δεύτερη έκδοση του X5 εξακολουθεί να κατέχει περίοπτη θέση στις προτιμήσεις των αγοραστών μεταχειρισμένων. Αξίζει άραγε ως επιλογή, ενόψει μάλιστα και των επαπειλούμενων απαγορεύσεων κυκλοφορίας για τα SUV στα αστικά κέντρα;

 
   
Οι προθέσεις της BMW κατά την παρουσίαση του τετρακίνητου μοντέλου της το 1999 ήταν ευθύς εξ΄ αρχής σαφείς. Για πρώτη φορά δεν έγινε ποτέ λόγος για χαμήλωμα του αμαξώματος, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ή άξονες στρέψης παρά για επιδόσεις στο Νίρμπουγκρινκ. Τόσο ξεκάθαρες προθέσεις όπως αυτές της BMW, δεδομένης της απειρία της στην κατηγορία, δεν είχε κανείς μέχρι τότε. Προ των πυλών είναι τη δεδομένη στιγμή η τέταρτη γενιά. Με καλό εξοπλισμό το ποσό αγοράς γίνεται εξαψήφιο. Για τους αγοραστές με χαμηλό βαλάντιο διατίθεται εν τω μεταξύ η δεύτερη σειρά με τον εσωτερικό κωδικό E70.

Αν και βγήκε επίσης το 2006 από την γραμμή παραγωγής της γερμανικής εταιρείας, προσφέρει σε όλους τους τομείς καλύτερη επεξεργασία και ποιοτικότερες λύσεις από τον προκάτοχο της. Στην ευρεία γκάμα των βενζινοκινητήρων της X5 συναντά κανείς τον 3.0 si με την ταπεινή ισχύ των 272 ίππων έως και το «κτήνος» των 555 ίππων Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, κάτω από το καπό φιλοξενείται ο ίδιος τρίλιτρος εξακύλινδρος κινητήρας, οποίος ανάλογα με το έτος κατασκευής και τον τύπο αποδίδει από 235 έως και 381 ίππους, με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Στο θέμα της κατανάλωσης οι βενζινοκινητήρες υπερβαίνουν κατά πολύ το όριο των 15 λτ./100χλμ. για τα βαριά SUV, τη στιγμή που η αντίστοιχη κατανάλωση στους μικρότερους πετρελαιοκινητήρες είναι κάτω από 10 λτ./100 χλμ., με συνετή εννοείται οδήγηση.

Για αυτό το λόγο είναι και περιζήτητοι, συνιστώντας συνάμα μια ξεκάθαρη επιλογή, εφόσον δεν ισχύουν φυσικά οι σχετικές απαγορεύσεις στην περιοχή. Με το Euro 5 ούτως ή άλλως τελειώσαμε, ενώ δεν προβλέπονται και τροποποιητικές λύσεις.

Για όσους μένουν εκτός πόλης, το πολυτελές SUV συνιστά μια πολύ καλή επιλογή. Το σύστημα κίνησης αντέχει άνετα 300.000 χλμ. και παραπάνω, θέμα σκουριάς δεν τίθεται, ενώ και η μεταπώληση είναι εξασφαλισμένη. Οι παλιοί ντίζελ μπορεί να μην πωλούνται στη Γερμανία, στο εξωτερικό είναι όμως ευπρόσδεκτοι. Σε επίπεδο άνεσης το X5 είναι μάλλον ρουστίκ. Ακόμη και στο όχημα της δοκιμής μας με τις 20άρες ζάντες με προφίλ 35, κάθε χαλίκι γινόταν αισθητό στην καμπίνα. Για αθλητικό αμάξωμα Μ ούτε λόγος. Αλλά η σπορ αίσθηση είχε πάντα τον πρώτο λόγο στη BMW. Ακόμη και στα SUV.

Συμπέρασμα:
Υψηλό κόστος χρήσης, απαγορεύσεις κυκλοφορίας, περιορισμένες εκτός δρόμου ικανότητες και σχεδόν καθόλου άνεση. Αυτό στην πράξη σημαίνει: όποιος είναι σε καλή κατάσταση, μένει στην εξοχή και δεν έχει προβλήματα με τη μέση του, θα κάνει μια καλή επιλογή με το κορυφαίο SUV, το X5 δηλαδή.

Στοιχεία:
BMW X5 30d xDrive
Έτος κατασκευής: 2009
Διανυθέντα χιλιόμετρα: 199.000
Τιμή: 25.300 ευρώ

Ψάχνεις για Service;
 
   

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ