Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Συνθήκες Πίεσης

8/5/2019

Το Smart Brabus διαθέτει αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που εξασφαλίζει ταχύτατες εναλλαγές των σχέσεων και πίσω κίνηση που δεν επιτρέπει τα σπιναρίσματα. Όλα αυτά όμως δυστυχώς δεν μεταφράζονται στο δρόμο σε εκρηκτικές επιταχύνσεις από στάση. Μέχρι τα πρώτα 100χλμ./ώρα, το μικρό VW είναι πιο συναρπαστικό και ξεδιπλώνει τις χάρες του κινητήρα του πιο εύκολα. Μιλώντας με αριθμούς το Smart κάνει το 0-100 σε 10,3 δλ ενώ το UP χρειάζεται 9,1 για την ίδια διαδικασία.



Ο TSI έχει σημαντικά μεγαλύτερη ροπή και την περνάει με πιο ομαλό τρόπο στον δρόμο, ενώ το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο συνεργάζεται άψογα με τον κινητήρα, με την αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός να είναι καλύτερη των προσδοκιών. Οι εναλλαγές των ταχυτήτων γίνονται ταχύτατα και νομίζεις ότι ο μοχλός γλιστράει μέσα στο κιβώτιο ενώ το κούμπωμα είναι πολύ θετικό. 
Το μόνο πραγματικό λάθος στο Up! (εκτός από το σπινάρισμα κατά την εκκίνηση), είναι ότι κατά την εμπλοκή της δεύτερης ταχύτητας το ESP πρέπει να επέμβει για να διακόψει το σπινάρισμα και έτσι υπάρχει μια μικρή παύση κατά την διαδικασία πλήρους επιτάχυνσης.



Στις στροφές το Up GTI  είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό με το μπροστινό μέρος να είναι πραγματικά κολλημένο στο δρόμο, ενώ το πίσω ακολουθεί πιστά την τροχιά που έχει χαράξει ο οδηγός απ το τιμόνι. Ακόμα και στο όριο είναι εντυπωσιακά αποτελεσματικό χωρίς να αγχώνει τον οδηγό. Τα φρένα με την σειρά τους είναι αποτελεσματικά και συμμετοχικά στην γρήγορη οδήγηση. Επιπλέον, τα καθίσματα συγκρατούν σωστά τα σώματα οδηγού και συνοδηγού. Εν ολίγοις είναι μια άκρως διασκεδαστική και γρήγορη έκδοση που σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να χαρακτηριστεί επικίνδυνη.



Tο Brabus από την άλλη υποφέρει από την κατανομή βάρους. Πολύ βαρύ πίσω, πολύ ελαφρύ μπροστά. Μην ξεχνάμε ότι είναι πισωκίνητο και πισωμήχανο. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα οι μπροστινοί τροχοί να χάνουν την πρόσφυση τους και να χρειάζεται η συμβολή του ESP για να βγει αποτελεσματικά από μια κλειστή στροφή με πολλά χιλιόμετρα, ενώ είναι πιο αισθητές και οι αντιδράσεις κατά την εναλλαγή φορτίου. 



Ο ήχος του κινητήρα του Smart φωνάζει ότι διαθέτει πάνω από 100 ίππους και αυτός ό ήχος μπορεί να σε συναρπάσει.
Έχει σαφώς καλύτερο εξοπλισμό από το  Up ενώ είναι πιο πολυτελές. Στο εσωτερικό που συναντάμε ακόμα και δερμάτινα καθίσματα.



Συμπέρασμα 
Τα δύο μικρά, μες την πόλη παίρνουν χρυσό! Η πίστα όμως δεν είναι στην ουσία το σπίτι τους, πάραυτα δεν μπορούμε να παραβλέψουμε την εξαιρετική προσπάθεια και των 2. Το UP GTI τα καταφέρνει καλύτερα στην πίστα και φαίνεται ότι έχει περισσότερο αγνωστικό αίμα στις φλέβες του. Το Brabus από την άλλη είναι πιο ποιοτικό και πολυτελές. Εν τέλει μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για δύο αυτοκίνητα πόλης και όχι πίστας..

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει