Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Οδηγώντας το CNG

Διαβάστηκε από 42240 αναγνώστες - 6/8/2019

Με το SEAT Arona TGI ξεκινά η σταδιοδρομία του πρώτου CNG-SUV στην αγορά. Οπτικά,  αφού πέρα από το λογότυπο “TGI” όλα τα υπόλοιπα στοιχεία μένουν όπως τα γνωρίζουμε. Ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας αποδίδει 90 ίππους και 160 Nm ροπής. Η SEAT υπόσχεται αυτονομία, με κίνηση μόνο με φυσικό αέριο, 360 km με ένα γέμισμα.



Στα τρία ντεπόζιτα χωρούν 13,8 κιλά CNG, ποσότητα που βάζει σε σκέψεις τους φίλους της συμβατικής τεχνολογίας, αφού το ρεζερβουάρ βενζίνης χωρά 9 λίτρα αμόλυβδης, πετυχαίνοντας συνδυαστικά αυτονομία σχεδόν 500 km. Παρεμπιπτόντως, ο ανεφοδιασμός είναι πανεύκολος, επομένως δεν υπάρχει κανένας λόγος να υπάρχει φόβος για οτιδήποτε, καθώς δεν απέχει πολύ από τη διαδικασία που γνωρίζουμε για τη βενζίνη ή το diesel.
Η SEAT διαθέτει στη Γερμανία το CNG-Arona στις εξοπλιστικές εκδόσεις Style, Xcellence και FR σε τιμές, που ξεκινούν από τα 19.820 ευρώ. Στην ελληνική αφορά το Arona CNG διατίθεται στην έκδοση Style με τιμή 16.905¤.



Συμπέρασμα
Ο ήχος του τρικύλινδρου κινητήρα είναι κάπως «σκληρός», ενώ στις χαμηλές στροφές δεν εντυπωσιάζει. Ωστόσο, ο υψηλός δείκτης «φιλικότητας προς το περιβάλλον» και τα κατά 45% χαμηλότερα έξοδα πείθουν.
Η διαφορά σε σχέση με το βενζινοκίνητο Arona κατά την οδήγηση είναι ανεπαίσθητη. Ωστόσο, το Arona CNG είναι οικονομικότατο στο πρατήριο καυσίμων και εκπέμπει σαφώς λιγότερα CO2, οξείδια αζώτου και μικροσωματίδια.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει