Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    Hyundai i20 1,0 T-GDI 100 PS

    Διαβάστηκε από 125400 αναγνώστες - 5/2/2020

    Αποτελεί έναν μόνιμο παίχτη σε κάθε λίστα με τα καλύτερα μικρά. Value for money, πολύπλευρος χαρακτήρας και φυσικά 100 άλογα για να μην ταξιδεύετε στην δεξιά λωρίδα.

    Εμφάνιση-σχεδίαση: Όσο δυναμική σχεδίαση χρειάζεται
    Οι τολμηρές και αρκετά σπορ γραμμές του νέου i20, ενσωματώνουν πλήρως την σχεδιαστική ταυτότητα που υπογράφει όλα τα νέα μοντέλα της Hyundai. Το εμπρόσθιο μέρος χαρακτηρίζουν ένας τολμηρός προφυλακτήρας και η χαρακτηριστική μάσκα Cascading Grille της Hyundai. Τα φώτα ομίχλης φιλοξενούνται δίπλα στις μυώδεις εισαγωγές αέρα, ειδικά σχεδιασμένες για βελτιωμένη αεροδυναμική. Μπορείτε να διαλέξετε ανάμεσα σε 10 χρώματα, ενώ το μόνο σίγουρο είναι πως οι ζωηρές λεπτομέρειες του μαγνητίζουν τα βλέμματα.



    Κινητήρας-επιδόσεις: Με δύναμη από τις 1.500 κιόλας στροφές/λεπτό
    Ο 3κύλινδρος,turbo και με άμεσο ψεκασμό 1,0 T-GDI σε αυτή την έκδοση αποδίδει 100 ίππους με 172 Nm στις 1.500 – 4.000 σ.α.λ.. Στην πράξη διαθέτει εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία και τραβάει θαυμάσια από χαμηλά μέχρι τις μεσαίες στροφές. Πιο ψηλά είναι μάλλον άσκοπο να λειτουργεί, αφού χάνει σε δύναμη, θορυβεί και εμφανίζει κραδασμό. Οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές, αλλά οι ρεπρίζ με 5η «πνίγονται» από την μακριά κλιμάκωση του 5ταχυτου κιβωτίου, από το οποίο δείχνει να λείπει η 6η σχέση. Η μέση κατανάλωση ξεφεύγει αρκετά από το εργοστασιακό 4,4 λτ./100 χλμ. και στην πράξη φτάνει στο 7,2 λτ./100 χλμ. μια ιδιαίτερα «τσιμπημένη» τιμή. 

    Εσωτερικό-χώροι: Ακρως λειτουργικό εσωτερικό
    Η προσθήκη οθόνης 8 ιντσών στην μέση του ταμπλό χαρίζει και high-tech και μοντέρνα αύρα στο εσωτερικό του i20. Χωρίς να εντυπωσιάζει, είναι ιδιαίτερα λειτουργική και εξυπηρετεί το σύστημα iVIEW 2,0. Οι πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα θα σας λύσουν τα χέρια, ενώ το ντουλαπάκι του συνοδηγού είναι κλιματιζόμενο. Τα πλαστικά είναι μεν σκληρά, όμως η γερή συναρμογή και το πολύ καλό φινίρισμα ισορροπούν τη κατάσταση. Στον τομέα των χώρων, πολύ καλή δουλειά έχει γίνει για τα γόνατα των πίσω ενώ μεγάλο ατού είναι  το πορτ-παγκάζ το οποίο με 326 λτ. ξεχωρίζει.



    Οδική συμπεριφορά: Πραγματικά ευέλικτο
    Μοναδικά ευέλικτο με 10,2 μ. κύκλο στροφής και εύκολο στη χρήση, δίνει στον οδηγό τον απόλυτο έλεγχο. Η ανάρτηση φιλτράρει με μαεστρία τις όποιες ανωμαλίες του δρόμου, ενώ το καλό τράβηγμα του κινητήρα από χαμηλά, θα εκτιμηθεί δεόντως εντός πόλης. Στο ταξίδι είναι σταθερό, υπό πίεση τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά και το τιμόνι είναι πολύ μαλακό.