Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    SEAT Ibiza 1,0 TSI 95 PS

    Διαβάστηκε από 125622 αναγνώστες - 5/2/2020

    Ένα Ibiza για τα οικογενειακά βάρη, με χώρους για όλους και την προσοχή του στην εξοικονόμηση καυσίμου.

    Σχεδίαση: Γραμμική σχεδίαση με μοντέρνες πινελιές
    Κοιτώντας για πρώτη φορά το νέο Ibiza, αμέσως θα σκεφτείς πως οι υπεύθυνοι σχεδίασης αγαπάνε τα τριγωνικά σχήματα. Με καθαρές γραμμές και αρκετά έντονες ακμές να τονίζουν τους τριγωνικούς LED προβολείς, τα τριγωνικά πίσω φωτιστικά σώματα, σου περνάει υποσυνείδητα μία αίσθηση σπιρτάδας.  Εξετάζοντας τις διαστάσεις του, είναι κατά 8,7 ! πόντους φαρδύτερο , με το μεταξόνιο να έχει μακρύνει κατά 9,5 εκατοστά. Είναι ξεκάθαρα ένα κανονικό οικογενειακό αυτοκίνητο που βασίζεται στην πλατφόρμα MQB.



    Κινητήρας-επιδόσεις: Δυνατός και γεμάτος ο turbo 95 αλόγων
    Ο 1.000άρης TSI με τα 95 άλογα, δεν θα βάλει φωτιά στην άσφαλτο, μα δεν θα παρουσιαστεί λίγος σε καμία περίπτωση. Ξεκινά πολύ καλά από αρκετά χαμηλό φάσμα στροφών, με το παράθυρο ωφέλιμης λειτουργίας, να είναι πιο πλούσιο από τις 1.900 σ.α.λ. έως και τις 4.500 σ.α.λ. Σε αυτό το σημείο ο κινητήρας δείχνει τα δόντια του, και με πολύ ευγενικό τρόπο ζητάει μία 6η σχέση, που δυστυχώς δεν υπάρχει. Το κιβώτιο είναι αρκετα αραιό σε κλιμάκωση, με τον οδηγό να είναι αναγκασμένο σε ένα διασκεδαστικό παιχνίδι αναζήτησης της καλύτερης σχέσης ανάμεσα σε 3η και 4η. Θόρυβος υπάρχει μόνο στις υψηλές στροφές αλλά και πάλι σε χαμηλά επίπεδα. 

    Εσωτερικό: Λιτό εσωτερικό, με αρκετό φως και ευρυχωρία
    Τα πράγματα από το προηγούμενο μοντέλο άλλαξαν άρδην. Το αυξημένο πλάτος, σε συνδυασμό με το κεκλιμένο προς το παρμπρίζ ταμπλό, δίνουν την απόλυτη αίσθηση σαλονιού. Θυμίζει πολύ Leon και αυτό μόνο αρνητικό δεν είναι. Η μοναδικής ευκρίνειας οθόνη 8 ιντσών συμπληρώνει απόλυτα το μοντέρνο σύνολο, και παρέχει όλες τις high-tech ευκολίες που χρειάζονται εν έτη 2018. Στον τομέα της ποιότητας, δεν υπάρχουν θόρυβοι και τριξίματα, αν και έχουν χρησιμοποιηθεί σκληρά υλικά. Το ταμπλό είναι τόσο συμπαγές που σε κάνει να είσαι σίγουρος πως το αυτοκίνητο θα μείνει αναλλοίωτο από το χρόνο. Μπαίνοντας στο αυτοκίνητο αμέσως χαμογελάς και μετά από 10 λεπτά οδήγησης νιώθεις πως το έχει σίγουρα πολλά χρόνια!



    Οδική συμπεριφορά: Δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από το Leon
    Δεν υπάρχει μεγαλύτερο τεστ για ένα αυτοκίνητο από την επαφή με τις μοναδικές ελληνικές λακκούβες. Και σε αυτό το τεστ, το Ibiza βγαίνει νικητής. Περνάει και φιλτράρει οσκαρικά όλες τις οδικές ανωμαλίες με ιδιαίτερη ησυχία. Καλή στήριξη σε ένα καλά φτιαγμένο κάθισμα, θα εξασφαλίσουν σε έναν εντός πόλης χιλιομετροφάγο οδηγό, την άνεση που σίγουρα ψάχνει. Ο πίσω άξονας ρολάρει πιο γλυκά στη στροφή, με την νέα πλατφόρμα να μοιράζει καλύτερα το βάρος. Εάν βρεθείτε σε μία ανηφορική διαδρομή με στροφές, θα νιώσετε ασφάλεια και ένα δυνατό πάτημα, που θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Είναι σίγουρα πιο ώριμο από ποτέ.