Nissan Qashqai
Ας μη κρυβόμαστε, η ερώτηση είναι απλή: Αξίζει η μετατροπή ή όχι; Απάντηση χωρίς αστερίσκους θα μας δώσουν για άλλη μια φορά τα νούμερα, που θα απεικονίσουν την αναλογία ισχύς-ροπή και κατανάλωσης.
Το εργοστασιακό 1,2 DiG-T των 115 ίππων αποδίδει ροπή 190Nm στις 3.800 σ.α.λ. με τον κινητήρα να χαρακτηρίζεται γραμμικός, χωρίς κραδασμούς και θορύβους. Με την μετατροπή, αυξάνεται η ιπποδύναμη κατά 20 ίππους και η ροπή κατά 15Nm, με την κορύφωση της να έρχεται 2.000 στροφές αργότερα. Στην πράξη ο κινητήρας είναι φανερά πιο ζωντανός, και δείχνει να κινεί το αυτοκίνητο με πολύ μεγαλύτερη ευκολία. Δεν χάνει τα παραπάνω θετικά χαρακτηριστικά του και δείχνει πως αυτή η επιπλέον δύναμη στο πεντάλ του γκαζιού, θα σας παρέχει τις προσπεράσεις που θα αποφεύγατε αν είχατε «φορτωμένο» το αυτοκίνητο σας.
Η κατανάλωση αυξάνεται κατά μισό λίτρο, αγγίζοντας τα 7,6 λτ./100χλμ. σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Η διαφορά είναι αρκετά μικρή και δεν τη βρίσκουμε λόγο για να μην πραγματοποιήσετε την μετατροπή.
T-Roc
Κάτω από το καπό του νέου T-Roc συναντάμε τον τρικύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1.000 κ.εκ. με απόδοση 115 ίππων. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο κινεί με περίσσια ευκολία το αμάξωμα και δεν δείχνει να κάνει παραχωρήσεις. Το 6τάχυτο κιβώτιο αραιής κλιμάκωση του ταιριάζει γάντι, ενώ η μόνη περίπτωση να αντιληφθείτε ότι ο κινητήρας είναι τρικύλινδρος είναι να φτάσετε τη βελόνα του στροφόμετρου σε πολύ υψηλά νούμερα. Με άλλα λόγια, είναι πολιτισμένος, ήσυχος και αποδοτικός. Στον τομέα της κατανάλωσης, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το νούμερο σταμάτησε στα 6,8 λτ./100χλμ. Ένα νούμερο πραγματικά πολύ καλό για την συγκεκριμένη κατηγορία.
C-HR
O 4κύλινδρος 1,2 λτ. turbo κινητήρας με άμεσο ψεκασμό και υδρόψυκτο intercooler, προέρχεται από το Auris και αποδίδει 116 άλογα με 185 Nm στις 1.500-4.000 σ.α.λ. Στην πράξη ο κινητήρας ξεχωρίζει για την πολιτισμένη και γραμμική, χωρίς ξεσπάσματα, λειτουργία του. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο (0-100 σε 10,8 δλ.), αλλά κινεί το C-HR αξιοπρεπώς χάρη και στο έξυπνα κλιμακωμένο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο με τον θετικό επιλογέα. Οι σπορ διαθέσεις του C-HR θα ταίριαζαν με περισσότερο «νεύρο» στις επιδόσεις (60-100 με 4η/5η και 80-120 με 5η/6η σε 9,4/112,8 δλ. και 14,6/19,6 δλ. αντίστοιχα), αλλά η αποζημίωση έρχεται από την συγκρατημένη κατανάλωση, η μέση τιμή της οποίας στη διάρκεια της δοκιμής μας ήταν στα 7,6 λτ./100 χλμ. Με εκπομπές CO2 135 γρ./χλμ., το C-HR έχει ελεύθερη είσοδο στον «πράσινο» δακτύλιο.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | T-Roc | C-HR | Nissan Qashqai |
---|---|---|---|
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) | 999/3 σε σειρά | 1.1997/4 σε σειρά | 1.199/4 |
Καύσιμο | Βενζίνη | Βενζίνη | Βενζίνη |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) | 115/5.000 | 116/5.200 | 135/5.000 |
Ροπή (Nm/σαλ) | 200/2.000-3.500 | 185/1.500-4.000 | 202/3.800 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 6/χειροκίνητο/μπροστά | 6/χειροκίνητο/μπροστά | 6/χειροκίνητο/μπροστά |
Start/Stop | NAI | NAI | ΝΑΙ |
0-100 χλμ/ώρα (δλ) | 10.6 | 10.8 | 10,2 |
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 187 | 190 | 186 |
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) | 5.1 | 5.9 | 7,5 |
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) | 117 | 135 | 129 |
Χώρος αποσκευών (λίτρα) | 445 | 377 | 406 |
Τιμή σε ευρώ | Discover στα 19.650 | C-ITY 19.820 | Energy 19.690 |
Copyright © 2024 - autoagora.gr