VW Golf 8 1.5 TSI 130 ACT LIFE - 21.800 ευρώ

Διαβάστηκε από 21300 αναγνώστες - 29/6/2020

Το VW Golf στην 8η γενιά του έκανε τεχνολογικό all in, παραμένοντας προσιτό και εξελίσσοντας ακόμα περισσότερα τα στοιχεία που το έκαναν best seller. Ποιότητα κύλισης, κομψότητα αλλά και καλές επιδόσεις, όλα σε υπερθετικό βαθμό για τον βασιλιά των μικρομεσαίων.

Εξοπλισμός έκδοσης Life στα 21.800 ευρώ
Το μοντέλο  ανταποκρίνεται στην έκδοση Life και με το κόστος στα 21.800 ευρώ, πραγματικά τα δίνει όλα. Στην μακρά λίστα εξοπλισμού ξεχωρίσαμε, τα στάνταρ LED φώτα, τα διπλά μόνιτορ, σύστημα ενεργούς διατήρησης λωρίδας, αυτόματο φρενάρισμα, ανάγνωση και προβολή οδικών σημάτων του Κ.Ο.Κ., κουμπί emergency assist, φώτα αφής στο εσωτερικό, ambient φωτισμός σε όλο το αμάξωμα, θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, αυτόματο κλιματισμό 3 ζωνών, και εμπρός – πίσω αισθητήρες. Η συνδεσιμότητα του είναι άψογη ενώ διατίθεται και η δέσμη υπηρεσιών We Connect για έλεγχο περιφερειακών ακόμα και από το κινητό.



Εμφάνιση – σχεδίαση: Παραμένει στις πεπατημένες, αποκτώντας νέες διαστάσεις
Όπως και οι προηγούμενες 7, έτσι και η νέα γενιά του, δεν κρύβει σχεδιαστικές εκπλήξεις ή κραυγαλέες αλλαγές. Αντιθέτως, διατηρεί το σχεδιαστικό του DNA στο 80%, αλλάζοντας τόσο όσο πρέπει. Τα νέα πιο αιχμηρά φώτα αγκαλιάζουν όμορφα την πιο χαμηλή και μοντέρνα πρόσοψη, ενώ το πίσω μέρος είναι αισθητά ψηλότερο, προϊδεάζοντας μας και για τις νέες του διαστάσεις.  Όπως είχε δηλώσει και ο αρχηγός σχεδίασης της VW, Frank Welsch «ένα VW Golf πρέπει να είναι αναγνωρίσιμο ακόμα κι από το... διάστημα, ότι πρόκειται, δηλαδή, για ένα Golf», και ο στόχος επετεύχθη. Ανάμικτα βέβαια τα συναισθήματα για το συγκεκριμένο χρώμα του μοντέλου δοκιμής που περισσότερο κέρδισε τα θετικά σχόλια γυναικών, παρά ανδρών.
 


Εσωτερικό: Τεχνολογικό άλμα που εντυπωσιάζει
Το πάντα ποιοτικό και με καλά υλικά Golf, αυτή τη φορά θέτει τον πήχη στην κατηγορία του χρησιμοποιώντας σχεδόν αποκλειστικά αφρώδη υλικά και εξαιρετική συναρμογή. Η αλήθεια είναι όμως πως η τεχνολογική αύρα είναι τόσο έντονη που αργήσαμε να ασχοληθούμε με τα προαναφερθέντα υλικά, καθώς μας κέρδισαν τα διπλά μόνιτορ και η γενικότερη απουσία μπουτόν. Το πρώτο αποτελεί τον πίνακα οργάνων και είναι σε θέση να αλλάξει με δεκάδες επιλογές εμφάνισης και σύμφωνα πάντα με τα θέλω του οδηγού, όσο ο χειρισμός του είναι πανεύκολος από τα (αποκλειστικά) μπουτόν στο τιμόνι. Η δεύτερη οθόνη 8.25 ιντσών αποτελεί και το κέντρο ελέγχου του συστήματος, είναι αφής, εξαιρετικής ευκρίνειας και είναι υπεύθυνη για κάθε λειτουργία ή και συνδεσιμότητα με απομακρυσμένες συσκευές. Ακριβώς από κάτω της υπάρχει μία οριζόντια φάσα αφής από την οποία ρυθμίζεται το σύστημα κλιματισμού και αυξομειώνεται η ένταση στο ραδιόφωνο. Η χρήση της συγκεκριμένης φάσας χρειάζεται μία εξοικείωση.  



Χώροι: Με ακόμα μεγαλύτερους χώρους για πόδια και κεφάλι
Το Golf μεγάλωσε μερικά χιλιοστά, προσφέροντας ακόμα πιο ευρύχωρη  και άνετη καμπίνα. Θα μεταφέρει με χαρακτηριστική άνεση υψηλόσωμους επιβάτες, ενώ το 1.5 εκ. αύξησης του μεταξονίου φαίνεται πως έκανε δουλειά στο χώρο για τα πόδια των 3 πίσω επιβατών του. Ο χώρος αποσκευών στα 380 λτ. με τετραγωνισμένο σχήμα, θα κάνει τη δουλειά του χωρίς βέβαια να διεκδικεί δάφνες.

Κινητήρας – επιδόσεις: Κινείται με άνεση και μέση κατανάλωση στα 6.4λ./100χλμ.
Το Golf δοκιμής μας εξοπλίζεται με τον 1.500άρη TSI κινητήρα των 130 ίππων και με λειτουργία απενεργοποίησης 2 κυλίνδρων. Διαθέτει 200 Nm ροπής, είναι ένα άκρως ήσυχο και πολιτισμένο σύνολο, ενώ δείχνει τις πραγματικές του ικανότητες από τις 2.000 σ.α.λ. και μέχρι το τέλος του στροφόμετρου. Διαθέτει επιλογές παραμετροποίησης Eco – Comfort – Sport ενώ εντυπωσιάζει με την τρομερή ισορροπία του ανάμεσα σε επιδόσεις και κατανάλωση. Κάτι που επιβεβαιώνουν και τα νούμερα όπως το 0-100 σε 9.3 δευτ. και μέση πραγματική κατανάλωση στα 6.4 λτ./100χλμ.  Ένα σύνολο που καταφέρνει από την μία να κινηθεί πραγματικά οικονομικά εντός πόλης, αλλά θα ταξιδέψει με την ίδια σχεδόν άνεση και στον αυτοκινητόδρομο με 120+ χλμ./ώρα χωρίς το παραμικρό ζόρισμα.
 


Οδική συμπεριφορά: Εντυπωσιακή ησυχία και ποιότητα κύλισης
Όπως είπαμε και στην εισαγωγή του άρθρου, το νέο Golf κατάφερε να φέρει σε υπερθετικό βαθμό όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το έχουν θεσπίσει ως βασιλιά της κατηγορίας. Έτσι λοιπόν και εδώ, η ποιότητα κύλισης είναι αξιοθαύμαστη καθώς ακόμα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες δεν ακούγεται το παραμικρό στη καμπίνα, την ώρα που δεν θα σας ενδιαφέρει καν η κατάσταση του οδοστρώματος, μιας και το αυτοκίνητο περνάει πάντα βελούδινα. Από την άλλη το τιμόνι είναι πολύ καλό σε πληροφόρηση, ενώ βαραίνει σωστά και αναλογικά με τα χιλιόμετρα. Οδηγικά σταθερό με ουδέτερες αντιδράσεις αλλά και υπάκουο σε σβέλτες αλλαγές κατευθύνσεων, θα δώσει στον οδηγό του αυτό που κάθε φορά θα του ζητήσει βγάζοντας οριστικά τη λέξη άγχος από το παιχνίδι.