Hyundai i30 1.0T 120ps DISTINCTIVE - 17.770 ευρώ

Διαβάστηκε από 21292 αναγνώστες - 29/6/2020

Μοναδικό το ταλέντο της Hyundai να ξέρει να διατηρεί το ενδιαφέρον του κόσμου ψηλά. Η εγγύηση που την συνοδεύει αλλά και οι ιδιαίτερα προσιτές τιμές, είναι τα μεγάλα της ατού.

Έκδοση DISTINCTIVE στα 17.770 ευρώ

Σε αυτή την τιμή …μικρού, συναντάμε εξοπλισμό που παρέχει όλα τα βασικά στοιχεία ασφάλειας και άνεσης που απαιτούνται σε όλα τα μικρομεσαία. Πιο συγκεκριμένα φέρνει, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, σύστημα προειδοποίησης μετωπικής σύγκρουσης, σύστημα αυτόματης έκτακτης πέδησης, υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα και φώτα LED. Σύστημα BT με αναγνώριση φωνής, κλιματισμός, κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές και 8άρα και έγχρωμη οθόνη αφής Display Auto.



Σχεδίαση: Παραμένει οικογενειακό μα και σπορτίφ χωρίς κραυγαλέες προσθήκες
Φρέσκια και πιο προσγειωμένη θα χαρακτηρίσουμε την σχεδίαση του i30. Η σχεδιαστική γραμμή είναι ένα κράμα ανάμεσα στις δύο πρώτες γενιές, με αποτέλεσμα να παρατηρούνται γνωστά στοιχεία, όμορφα ενωμένα.  Η νέα υπογραφή είναι η μεγάλη μπροστινή μάσκα, οι  σπορ λεπτομέρειες έξυπνα τοποθετημένες, οι οποίες δεν του κλέβουν τον οικογενειακό χαρακτήρα και φυσικά τα εκλεπτυσμένα φωτιστικά σώματα που ξεχωρίζουν τις νυχτερινές ώρες.



Εσωτερικό: Πλούσιο και με πολύ εύκολο σύστημα infotainment
Στον εσωτερικό διάκοσμο του i30 έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην εύκολη συνδεσιμότητα των φορητών συσκευών με το λογισμικό του αυτοκινήτου. Κέντρο ελέγχου είναι λοιπόν η οθόνη αφής, η οποία στην έκδοση δοκιμής φτάνει τις 8 έγχρωμες ίντσες, ενώ δύσκολα θα βρείτε  λογισμικό infotainment που να απαιτεί μικρότερη περίοδο εξοικείωσης, από αυτό. Στο κομμάτι της ποιότητας, έχουν χρησιμοποιηθεί πολύ καλά υλικά, το φινίρισμα είναι άριστο και σου δίνει την αίσθηση  πως το εσωτερικό θα μείνει αναλλοίωτο. Να αναφέρουμε πως 4 ενήλικες θα φιλοξενηθούνε με πραγματική άνεση, ενώ αν περάσετε από κάποιο super market, έχετε περί τα 395 λίτρα χώρο αποσκευών.

Κινητήρας - επιδόσεις: Ιδιαίτερα αποδοτικός
Πρόκειται για μοτέρ απόλυτα εναρμονισμένο με την εποχή του: έχει άμεσο ψεκασμό με τούρμπο, η εξαγωγή του είναι ενσωματωμένη στην κεφαλή των κυλίνδρων ενώ ο ψεκασμός γίνεται με μπεκ έξι οπών τα οποία στέλνουν το καύσιμο με πίεση 200 bar. Σχεδόν σε μορφή ατμού, το μείγμα αυτό βοηθά στο να γίνεται πιο καθαρή και αποδοτική η καύση.  Από όλα αυτά ο οδηγός εισπράττει ότι, οδηγεί έναν κινητήρα με πολύ μεστή απόδοση τόσο στις μεσαίες όσο και στις υψηλές στροφές, στοιχείο όχι απόλυτα συνηθισμένο για μικρό και τουρμπάτο σύνολο. Στις κρίσιμες, χαμηλές στροφές του λείπει λίγο νεύρο, περισσότερο σαν αίσθηση διότι οι επιδόσεις είναι καλές. Ακόμα και στις επιταχύνσεις εν κινήσει με τις μεγαλύτερες σχέσεις του κιβωτίου, οι οποίες ως διαδικασία βυθίζουν πολύ το στροφόμετρο, οι χρόνοι είναι αξιόλογοι.  



Οδική συμπεριφορά: Βάζει τον οδηγό στο επίκεντρο
Η θέση οδήγησης θυμίζει αρκετά Γερμανική σχολή, (κυρίως λόγω της ρύθμισης του τιμονιού) και είναι πραγματικά άνετη. Ο κινητήρας δεν ζορίζεται σε κανένα φάσμα των στροφών, δεν αντιδράει υπό πίεση ενώ τα paddles είναι μία ευχάριστη προσθήκη. Εντός πόλης, δεν θα σας χαλάσει την άνεση καμία λακκούβα, ενώ είναι εντυπωσιακά εύκολο στον χειρισμό σε μικρά στενά. Αν από την άλλη βγείτε εκτός, και συναντήσετε στροφές, δεν θα αγχωθείτε ιδιαίτερα. Αυτό γιατί οι κλίσεις είναι περιορισμένες, η υποστροφή έρχεται φυσιολογικά, ενώ αν το λέει η καρδιά σας, μπορείτε να φέρετε στο παιχνίδι και το πίσω μέρος.