Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    VW GOLF 1.0 TSI

    Διαβάστηκε από 75743 αναγνώστες - 5/10/2019

    Το Golf είναι πάντα Golf και αυτό θα ισχύει για πολλά χρόνια ακόμα, ακόμα και αν σύντομα θα υπάρξει ένας εσωτερικός ανταγωνιστής, το ηλεκτρικό όχημα με την ονομασία ID. Μέχρι τότε όμως, το Golf παραμένει το βαρόμετρο στη κατηγορία των compact αυτοκινήτων.



    Με άφθονο χώρο μπροστά. Εδώ σας προτείνουμε τα άνετα καθίσματα ErgoActive για επιπλέον 655 ευρώ. Και στο πίσω μέρος, οι ενήλικες κάθονται αρκετά καλά. Το εσωτερικό διαθέτει αξιοπρεπή διακόσμηση και είναι οικείο σε λειτουργία. Ακόμα και χωρίς τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση (DCC για 1045 ευρώ), το Golf πατάει στο δρόμο με περισσότερη σιγουριά από τα υπόλοιπα, χωρίς καν να ιδρώνει.



    Είναι προφανώς πιο μονωμένο από το Skoda και παραμένει σταθερά πιο αθόρυβο. Όπως και στο Scala, κάτω από το καπό αναπαύεται ο ζωηρός TSI των τριών κυλίνδρων και των 115 ίππων. Χάρη σε αυτόν, το Golf κινείται ξεκούραστα, αλλά το αισθάνεσαι λίγο πιο ογκώδες και βαρύτερο από το Skoda. Τελικά συγκεντρώνει περισσότερους πόντους από τους ανταγωνιστές του αφού το Golf παραμένει Golf.


     
    Το Golf παραμένει Golf. Για όλη την αιωνιότητα
    +: Ώριμο, με άφθονο χώρο. Υψηλής ποιότητας επεξεργασία, πρακτικό και ισορροπημένο στην οδήγηση.
    -: Διαστήματα συντήρησης ενός έτους, μόνο δύο χρόνια εγγύηση. Κακή ορατότητα προς τα πίσω.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ